Sunday, November 4, 2018

Diet Berkesan Dengan BioXcellent SlenBrn

--Letakan kode script unit adsense hasil parse disini--


Salam..,

Kali ini aku nak share dengan korang satu produk untuk orang yang diet macam aku.., kalau korang tanak diet sukati korang hahahaha

Setiap orang aku pasti nakkan kesihatan dan berat badan yang seimbang yer dak..? tapi punca utama orang yang obes ni bukan sebab keturunan., alasan jer jenis yang gemuk dia salahkan keturunan hahahaha. Punca utama masalah berat badan adalah dari korang sendiri iaitu malas.!

Malas jaga kesihatan dan malas jaga nafsu makan , dah la malas bersenam lepas tu malas nak jaga makan pulak tu...macam aku la..hihi.

Ok takpa, sembang banyak tak guna..ni aku kenalkan Produk BioXcellent SlenBrn


BioXcellent SlenBrn ni bukan la kau minum sahaja boleh terus kurus...tapi ia sesuai untuk membantu korang untuk diet

Paling sesuai untuk membantu  megurangkan masalah berat badan, sebab dengan minum BioXcellent SlenBrn ia dapat mengawal selera makan kita. Selain itu ia juga dapat mempercepatkan rasa kenyang so dan kenyang secara tak langsung kita kurang la makan hehe.

Haaa paling penting ia dapat membantu menghalang pembentukan lemak dari badan dan memberikan tenaga untuk membakar lemak supaya lebih cepat



Cara pengambilan dia pun senang sahaja setiap 1 Scoop korang bancuh ke dalam 200-200ml air suam. Kalau nak dengan air sejuk pun boleh tapi korang kena larutkan dulu kedalam air suam sebab kalau terus bancur dengan air sejuk serbuk dia tak larut.


******************************************

Ok sambil teringat ni aku nak kongsi dengan korang beberapa Tips kesihatan dari BioXcellent

TIPS/PANTANG

1.      Untuk MASALAH JERAWAT sila pantang susu, makanan bergoreng dan kicap soya.

2.      Elakkan pengambilan KAFEIN sbb boleh mempercepatkan penuaan.

3.      Masa period better stop sbb sistem pnyerapan badan masih lemah jd bazir jika minum.

4.      Boleh JARAKKAN waktu pengambilan selama 5 jam jika ambil UBAT dari hospital/klinik.

5.      Boleh jarakkan 1-2 jam pengambilan dengan produk BioXcellent jika mengambil apa2 jenis produk/supplement/jamu lain.

6.      Sesuai diambil selepas kandungan/baby yg berusia 4 bulan keats utk ibu mengandung/ ibu mnyusu.

7.      Produk slimming/detox TIDAK SESUAI untuk ibu menyusu atau ibu mengandung.

8.      Amalkan minum AIR MASAK 2-3 liter utk kesan terbaik.

9.      Jika mempunyai MASALAH KESIHATAN sila rujuk doktor atau pakar kesihatan dulu sebelum mengambil apa2 jenis produk.

10.    Produk yang MEMPUNYAI KOLAGEN tidak digalakkan dan tidak sesuai untuk pengguna yang mempunyai masalah alahan makanan laut atau masalah kulit sensitif atau masalah resdung.

11.    Boleh bancuhkan dgn air suam, air biasa atau air sejuk tp pastikan betul2 larut dlu sblm minum.

12.    Produk nie sesuai diambil selepas sarapan atau sebelum tidur. (waktu yang dicadangkan ialah sebelum tido sbb pnyerapan waktu malam lebih tinggi)

********************************

Harga dia pula berpatutan RM66 sahaja dan boleh tahan dalam masa lebih kurang sebulan.., Korang boleh dapatkan BioXcellent di Facebook , Instagram dan Website BioXcellent atau di Watsons


Untuk maklumat lanjut korang boleh tengok di : 

Facebook BioXcellent
Instagram BioXcellent
Website BioXceleent



EmoticonEmoticon