Wednesday, October 23, 2019

Akibat Nak Murah ...Aku Kena Scam Di Shopee




Salam

Test test... cubaan mengetuk keyboard setelah 30 tahun tak update blog. Korang yang terbaca ni aku doakan semua dimurahkan rezeki dan ceria sentiasa...

Arghh macam bangang je mukadimah entri aku hahaha...lama wei tak update blog saitan betul dah tak reti buat ayat.

Ok ni aku update blog pun menaip sambil badan ketar ketar(gigil) sebab menahan kemarahan akibat kena scam di Shopee...!!! ye Shopee yang tempat korang shopping barang murah sale bagai tu... ye Shopee yang ada iklan Ronaldo joget terkinja-kinja tu...!! aku pun tak tau kenapa amik Ronaldo jadi Duta joget2 tu...Bazir je bayar Ronaldo mahal-mahal tapi sistem macam babi ..! haaa nampak tak mood marah maki orang tak tentu pasal hahahaha

**************************************

Ok al kisahnya aku berkenan nak repeat beli meja belajar macam dalam gambar bawah ni..., Meja ni aku belikan untuk anak sulung aku si Zafirah..

Ha tengok bawah ni dulu gambar meja macam mana..


Cantik kan..?? siapa cakap tak cantik nampak sangat taste dia teruk hehe...tak tak, gurau je..cantik tu subjektif yer dak..?

Ok meja ni aku beli dekat Shopee gak dengan seller bernama shinhing , Terbaik servis dia, barang pun sampai cepat





Murah banding kedai lain... RM106.98 sahaja !! ramai gak la beli lepas aku beli..., nampak tak aura aku macam mana sampai orang berkenan dengan barang yang aku beli hahahahaha...!!

Tapi lepas beli ni....satu hal jadi pulak..,anak no 2 si Zafran tu pun nak meja yang sama... so ni la punca segala hal aku nak beli 2 meja yang sama..!!!

TAPI..!!!!!

Bila nak repeat beli aku pergi beli dekat orang lain pula..!!!  konon bijak dapat lagi murah, rupanya AKU KENA SCAM oi..!!!!





Nampak tak harga dia..? Total RM92.80 sahaja so lagi murah dari harga aku beli sebelum ni yer dak..?? then murah rupa-rupanya scammer...!!! lahabau betul ni mesti kerabat LAPIJI kaki scammer hahahaha....

Kenapa aku cakap scammer..?? sebab barang tak terima tapi dalam sistem Shopee yang canggih ni tetiba kata barang aku dah received order..!!



Aku takda klik butang received apa pun tetiba notification bagitau aku dah received order..!! Oi shopee bayar Ronaldo joget boleh.., tapi sistem tak jaga bagi power lagi... eee geram...

Tapi takpa aku tunggu respon dari Shopee sebab aku tau sistem keselamatan dorang sebenar ok..so sebelum tau duit aku boleh refund.. mood aku masih memaki shopee hahahaha


Nanti Sambung...

12 Orang Memberi Komen & Pendapat

Babi!!! Aku kena scam baca entri ko ni... Jap nak report!

Marohh benor ni sampaika ronaldo pon kena sekali hahahha

hahaha demmm aku pun kena scam dengan entri ni.. cisss

Hahahaha benggong kejap pala Sis ko baca hahahaha..
#MudahTerhibur hahahahaha

Kalau shopee lebih memilih yg ad simbol Prefered tu.. dn jugak tmpat yg pernah beli sebab tahu lebih efektif..tapi kadang2 sma la macam ujang, tergugat dgn harga jauh lebih murah. Haihhh...bertabahla...harap ada sambungan...nak tahu jugak pengakhiran dia

mmg geram baca kena scamm ni ----
itu yg menakutkan akak

aku baca entri ko bukan lagi nak marah, lagi terhibur ada la. Banyak tergelak dari marah hahaha

Hahahaha sian Ronaldo nama asyik disebut2. Kakpija baca nak tergelak je jang baca makian jang tu😂😂😂

hahahah lama tak nampak ujang menaip.. ye dak ??

agak-agak bila muncul sambungan cerita ni?


EmoticonEmoticon