Tuesday, December 28, 2010

Aku Menang Contest Pulak..



Hari nie aku mendapat dua kemenangan..hihi...sapa tak tau aku menang ape..klik sini (padahal entry sebelum nie jer.)

Kali nie mendapat hadiah dari kontes anjuran tuan tanah bernama shahjiehan..pagi tadi bukak email ternampak komen dari shahjiehan berbunyi..





Kalo tak bukak email tak perasan ada komen dari tuan tanah...('',)

Dengan pantas aku terus balas email...tggu jer la burung merpati hantar hadiah ke rumah aku...
thanks bro...

Kepada yang tak tau atau nak tau ape kontes yang aku join dan menang nie..sila la bace sini...tapi lucah sket k..hahahaha...pasal sunat.




SEKIAN...PEACE (~_^)v




p/s : baru lepas lunch nasi kukus kat bangi..sodap,tapi tak kenyang



30 Orang Memberi Komen & Pendapat

amboiii hang 2 adiah dapat ye..tahniah2 share lah adiah tu hahaha

tahniah & gud luck. Nak teka dulu sblm tgk contest apa. msti yg pengalaman berkhatan kan??

qaseh - jom tuka hadiah..bg aku domain tue..hee

Nasi kukus kat bangi ? sedap tu.....

woh tahniah2.. gmbr korek hidung x menahan tu. agaga

liyana - sbb tgh korek idung..hahaha

shahjiehan! mane kamu! kimslam. lme ta jenguk dia. huhu

nway cgrate ;D

tahniah menang!

hadiah sila kongsi bersama sahabat2 belog

heehhehe

tahniah! :D

salam kenalan drpd krew bpm.. :)

salam...

segmen abg ben pun menang juga..ni pun menang..wah..murah rezeki tu,..

tahniah....tahniah..

:)

tahniah broo..
hadiah tu..
share la sini sikit2

shahjiehan - thanks bro

nurul badiah - takleh2..hihi

anuar - tq bro


EmoticonEmoticon