Monday, January 31, 2011

Biodata Heliza Helmi




NAMA: Nur Heliza Helmi

PANGGILAN: Heliza

NAMA MANJA : IJA

TARIKH LAHIR: 3 Februari 1986

USIA: 24 tahun

ASAL: Kuala Terengganu

KERJAYA: Penyanyi, pengacara, pelakon dan Pengarah Urusan Heliza Helmi Productions Sdn Bhd (HHP)

HOBI: Menyanyi dan membeli-belah

PENDIDIKAN: Ijazah Sains Pendidikan (Biologi & Kimia) dari Universiti Malaysia Sabah (UMS)

PENCAPAIAN: Tempat keempat AF5, duta Astro Oasis (saluran l06), Finalis Pelakon Wanita

FILEM: Syurga Cinta

SAHABAT KARIB : Ujang 9897





********************************

Heliza juga merupakan antara Orang yang paling kuat promosi kutipan di GAZA

Teruskan menderma ke akaun Aman Palestin

Bank Islam:12029010047880
Maybank:562263010787
CIMB: 8600460353
Bank Muamalat:12070005133717
RHB Bank:21245760004907
Bank Rakyat: 220806195922








Cerita Aku Bersama Heliza klik SINI<-----------





46 Orang Memberi Komen & Pendapat

sahabat karib : ujang
kekasih : nazirul hazwan

salah aku ke gmbr tak cun, da ko mmg huduh, huduh la gmbr jadinyer.haha

apesal tak ajak kawen je trus semalam? hehh~ =_=

adik angkat heliza : cik eka..hahaha
sahabat karib heliza tak menahan

hahahha...
sahabat karib yek???
wawawawa

haha! heliza mmg comey naaa,
bulat jaa mata dia! aishh!

ayok, yana majok, ayok! abes la ko, pujuk la balik minah tu

tak boleh blh aku tgk nama sahabat karib tue.....angkat bakul ker jang....

Rasa dier pun tak tau ade kawan karib.. hak hak.. best lah anda..

hikhik sahabat karib:ujang? hoho ya ka? hikhk :) kak ija bermata bulat comel la

ayooo... ta tau... yana marahh... haishh. baru nak tanye yana ak jeles ke... haaa. esok update psal biodata yana pulak au...huu~

naz - argh...kau gila

yana - kan ai nk kawin dgn yu..hehe

cik eka - fakta tue

finaz -sila percaya

LBC- dh jmpa ker

naz- pujuk jer

shah - kenyataan

astina - hehe..die tau la

efa - tak caya ker..hihi

yadz - hihi..ok2..

tika - tggu gambar

yan_nim - sila percaya

entah2 ko yg edit sndri nama sahabat karib tu.


:D

ujang,ade yg kuranglh...
URL BLOG HELIZA: http://helizahelmi.blogspot.com

haiz..ckp kwn karib..url blog heliza pn xtaukh..hehehehe

arghh.. lu jumpe dia time gathering tu kan? grrrr

sue - jaun panggang dr api

sepet - tak tak tak

azuree- tau lama dah..hehe

alog tapa -hehe

hamzah ian - lu tak dtg kenapa

meh ALong kentut kat blog ko.. hak3..

jumpe hidung heliza.. mau cubit..

along usop - busuk bai

taufiq - jeles ker

line putih line hitam -jgn2

photografer - pujuk jer

nadhirah - g jmpa die

IR - silap besar la..

Ujang: kalau tak busuk.. bukan kentut namenye.. wahahaha

Yana mengamuk!
Lalarriikkkkkkk..
Hahaha..

Ni kes naz lah ni..
Sawan lah korang..

Yana xjeles ke niee? hakhakhak...kang lepas nie mesti ada entri panas dr Yana lak..hahahaha

hahah.. sahabat karib tu.. gempaq tu..

mmg kiut la..
try la masuk calon..

Sedih tak ada gambar aku kat sini tak apa tetap kenal kawn2 blogger lain keep in touch ok..

Eppi beday Heliza n hadek along.. hahah

*esok giliran aku.. ngiaaaaa...

sekali same ngan beday adek aku.. hahah..

*esok giliran aku plak.. =p

ko asik kentut je

heliza suke ke

jeles nyerr aku kalo beliau suker

heliza tu anak sedara mak sedara saya..faham tak??

maksudnya, dia sepupu kepada sepupu saya..tp, xde prtalian pun dgn saya..hehe

kat umah mak sedara dia merangkap mak sedara sy jugak, penuh poster heliza..hehe

Heliza Helmi, i love this girl so much, keperibadian nya nda laaa keterlaluan lps tu nda bnyk gosip, suka laaa... tenang hati klu dpt jdi bini.. hehehee...

Apa yg special Heliza ni.. dulu masa kat UMS hari2 aku tengok muka dia. besa je.. (sbb aku ngorat tak dapat.. ngeh..ngeh..)

Akak heliza ni cute la cam kawan saya

1986 28 taun la. ngek.

hi,azfar...jiran selorong dr rmh surada smp la rmh skrg ni,selorong gk ye...Heliza ni comel...klu aku jmp die aku nk picit2 pipi die...leh tk agk nye.?

Ass,met pgi non......
Sy yasin non,Sblm'y sy mnta Maaf klo dh gnggu non pgi ni,non smlm sy bner" ngantuk mngkin non ping brpa x jg g bls" x mngka'y non marah,ksel,jengkel,dll...
Klo non sih wajar bgtu mh x krna non artis,ya kan...
Aq mngkin g pantas x ktmu m non mh,tp yg aq mo sih cm non gantikan uang'y az yg aq bntu non btuhkn....
Klo non tdk mo ktmu aq non tgl transfer az k bank bca sy non,no rek'y 5720374635 a/n yasin abdillah non.....
Sy bgni knp,prtma mngkin sy g pantas ktmu m non n kdua krn uang tu sy pke buat setoran rmh yg dpke buat bntu non....
Btas wktu setoran'y bsk non tgl 17 mngka'y hri uang tu hrus da non,total smua'y 102+102+12+200+52+102+52=622rb non......
Sy hnya inginkn uang tu kmbli hri ni slbh dr tu sy g btuh non,yg pnting sy dh bntuin non.....
Sy tnggu yach non.....


EmoticonEmoticon