Tuesday, February 8, 2011

Aku dan Red Mummy



Entri aku semalam yang "Jangan Beromen" ada bagitau aku nak pergi mana semalam kan...(tak bace pergi bace,hehe) ,so semalam aku terjumpa la kakak kesayangan Naz iaitu Red Mummy

Jumpa dia asalnya kat Mcd..tapi malas tegur..sebab tengah makan kan..,last2 jmpa balik depan panggung wayang..sebab yana nak amik gambo dengan dia...,

Aku pun tegur la dia

Ujang : hai redmmumy

Red mummy : eh ujang...., buat apa kat sini  <---dia kenal aku tue

Ujang : tenguk wayang la..takkan pancing ikan kot..hehe ( dalam hati aku apa la dia nie)

Red mummy : yer ker..hehe..buat lawak la ujang nie, sama macam entri ujang kan

Ujang : eh u bace blog i ker...(perghhh u and i tue)

Red mummy : opkos...( die speaking plak)

Ujang : ok la nak masuk panggung dah...

Red mummy : haah kan jom, tapi jom amik gambar dulu.., i minat u

Ujang : No problem

aku suruh yana amikkan

( aku yang jadi RED dia BLUE)



Dialog dia atas adalah rekaan semata-mata..., untuk menunjukkan aku nie poyo..hehe,

Semalam jmpa dia time tenguk wayang free, nanti aku buat entri review pasal cerita Burlesque


UPDATE

redmummy bace..hehe



P/S : sambung blogwalking..hehe


43 Orang Memberi Komen & Pendapat

apesal ko jumpe aku tade dialog2 cmni??hahaha

ayat cam nak kena sepak...hahaha..

eee..mmg nak kena ujang berak ni

bestnya ujang ni..jumpa red mummy plak...syoknya dpt berposing gan redmummy...huhu

HAHAHA...ujang ni..ujang plak jadi red man....hehehehehe

syoknya... kim slam SJ kat red mummy!

as salam..
haha..naz mawi jeles~
ingtakan betul-betul.hamparak betul.
adoi..

naz - byk dah dialoq kau aku buat

man - hahaah..aku sepak kau leh

sue - kau dah berak lom

efa - hihi

mamaema - hahaha..siot

eka- tau takpe

LBC - hihi..

SJ - tak jmpa dah..haha

shida - beg yana la..!!

... - naz kan gila

kira - bestkn

biela - jm jmpa gak

hahaha..agak dah dialog tu khayalan semata-mata :)

wah.. cantik beg! tu je kot nak komen.. keh3..

tu baru jumpe red mummy..
klau jumpe cik toyol ni cmne lak dialognye ye..
hehe..
nice post..

mesti redmummy tengah tahan nafas tu..ujang ni kuat kentut..susah kalau duk sebelah die..

klu tunangku jgn harap ler die nak tlg pegangkan beg ku. cik yana, ujang kamu sungguh ler sporting. hehehe

macam pinang di belah kapak la Ujang..Matching...

hahah..ni tgk wayang ngan red mummy ke tgk wayang ngan yana ni?haha

redmummy jd bluemummy..ke mummy return,,hahaha

pesal boleh tertipu nie baca dialog...hihi....

haha..naz jeles ko buat dialog elok je ngan redmummy..

ai dah tweet akak RM pasal entry burlesque...ada backlink nama yu..dia baca skali entry ni oke! hahaha..sila rs terharu skrg! =P

ujang : wow~~~ ai laik dis so mac!!! gile ah, untong ah yu dapat bergambarajah bersama bloggers terkenal laik RM tu...koh koh koh

p/s : Sila lah BW ye...tengkiu...
1. New Entry "1st GA from Dmanja Penawar"
2. New Entry "# Y.E.S dapat PC baru !!! #"

ye2 je ingat dialog tu. ahah ape daa.
lawak lah =.='

jeles betul dgn ujang ni selalu dpt tiket free.. kekekekeke

hahaha...siot punyer dialong!..wakkakaa...

oooo...letak gambor dia dgn red mummy je kan. gambor dia dgn yana akak nambak kat ctliyana!

perghhh dialog mantop..yang tang i minat u tuuuu..hihi...

jelez woooo...huk3. akak redmummy nak mitak sain plzzz...hihi ;)

ujang memang berbakat jadi penulis skrip.. hahaha

lu mmg howt skripwriter r. bahaha ;D

ehehhee

ujang ujang

bolehlah dialog tuh

sok sok kalo jumpa lagik

tambah lagi thrill sket dialog tu yek :)


Redmummy

bestnya ujang dh dpt jumpa red mummy....


EmoticonEmoticon