Friday, February 18, 2011

Ben Ashaari Main Gila

Ben Ashaari



Semalam aku terkena kejutan budaya..., tau tak kejutan budaya tu apa....????



Ok kalau tak tau pun takpa, sebab tak penting dan takda kena mengena,

Sebenarnya nak bagaitahu semalam Entri aku yang kat atas tu jadi Entri Pilihan Bro Ben...

Klik SINI



Dan dia cakap entri semalam(kelmarin) pun sama

Aku rasa yang semalam(kelmarin) tu entri CEBUK BONTOT kot....hahahahaha 

tak pun BARANG BAIK DI RUMAH HANIS ZALIKHA  nak baca right clik la tajuk tu ok..('',)



Sebelum ni Bro Ben pernah juga Review Blog aku...dia puji HEADER AKU  tengok  SINI


Keunikan kalau gambar atau Header kita di tepek di blog Bro Ben ialah UV kau pada masa tu agak luar biasa...,  aku dah alami banyak kali.. sebab sebelum ni menang SEGMEN dia dah 3 kali jadi pemenang.., so muka aku dia tepek kat blog dia kompom-kompom UV lain macam..., 




"So tips nak kena review 2 kali oleh Bro Ben ialah...aku pun tak tau jawapan dia...yang aku buat teruskan berblog dengan ikhlas,"




Thanks Sekali Lagi Kepada Ben Ashaari


Thanks Juga Kepada musuh-musuh aku...hahahahah




P/S :Hari ini aku lunch dengan bro eqbalzack....hehe


25 Orang Memberi Komen & Pendapat

UV aku melambung jugak semalam...tp dr jiran sepagar ben, mat gebu.....
huhuhu...hari ni ko lunch dengan artis tu...dah lame x jumpe dia...kirim salam la ye..hahaha...=P

ptot la bsinar2 je..kne pakai spek itam la gayenye bile bace entry encik ujang..miahahah:P..tahniah la ye~~:P

tenguk tu apa??lalala~


kim slm kt abg eq ^_^

ujang : bagus², ai laik yor stail..."ber blog dengan ikhlas"...koh koh koh yu lunch ngan bro eq kat ner? sebelah masjid UPM ke? adehh~

p/s : Sila lah BW ye...tengkiu...
1.New Entry "SeLaMaT DaTaNG BeNDa BaRu !!!"

miss yana MIB : ai rasa "tenguk" tu adalah "tengkuk"...ujang taiping eror kot...koh koh koh

p/s : Sila lah BW ye...tengkiu...
1.New Entry "SeLaMaT DaTaNG BeNDa BaRu !!!"

pehhhh! dia nak ngan otai otai jeee.. mana layannnn kita kita nii~


Nyah UJUNG!
log nyah ade malware!
kitablogger.com

zamir - sama jer dorg tu..hehe

nick - hehe..

yana - kecoh

bro monday - tak tau lagi kat mana

perghhh berasapp jerk aku bace entry ko ujang oiiiii....

waaaa...org hebat review org hebat~~saya yg kudus ni..tolong menyibuk sahaja kt entry org..;p

Betul tuh Ujang. Berblog lah secara ikhlas dan selitkan unsur-unsur romen, kentut, cebok, barang-barang baik dan yang sewaktu dengannya.

Buwehehehe...

Tapi header tuh memang lawa. I LIKE!

ckp dgn eqbalzack, kakcik kem salam. haha ..

wahhh majuuuuuuuu seyy ko ujang..hehehe

salam...

ujang memang debom kalo bab2 ni..haha!

adoh..tak tahan baca komen John tu..:DD

wah ! dasyat nak jugak r famous macam ujang

hhahahaha smp terkena kejutan tu. Wah lunch dengan abg Eq? kem salam bebanyak erk. Teruskan menulis lg. Mmg jumpa blog awak daripada abg Ben. Memang besar impaknya

jelez jelez :P

kem salam same abg eq

wahh byk kali abg ben review blog ujang...jeles nih

haha..aku bila nak dapat review nie..lalala..

nanti ko review aku la ujang?.. =P


EmoticonEmoticon