Monday, February 14, 2011

Redmummy Call Aku









Ehem2....engkau orang semua kenal tak Redmummy...????

tak kenal ker..., ala blogger yang masyuk tue...

tak kenal gak ker...???

oi redmummy la..yang cun tue......!!!!!!!!!! * sambil cekak pinggang


ok kenal dah kan...???


tak kenal nie muka dia..


(sumber pakcik google)

Nie aku nak cerita sikit.., sebelum nie aku ada kutuk redmummy kat entri INI kan...

ok aku tipu...bukan kutuk, aku ada cerita pasal Aku dan Redmummy <----bace sekarang..


Lepas aku tulis entri tue aku pun post jer la di  blog redmummy..., tak lama lepas tue dia kol aku

♪♫♪♫ " hoben jang hoben...hoben jang hoben ...♪♫♪♫  <----ringtone talipon bimbit aku



Aku pun angkat la..

Redmummy - ujang...!! (mana dia dpt no aku tak tau la)


Ujang : erk...siapa nie


Redmummy - nie akak la...tak kenal ker


Ujang : siapa akak nie...,no akak pun saya tak save


Redmummy : redmummy la...kenal tak


Ujang : owh..kenal2.., kenapa kak..??


Redmummy : akak ada baca blog kau.., akak nak komen dekat blog kau boleh..


Ujang : boleh jer kak.., saya pun selalu jer komen dekat blog akak

Redmummy : thanks ujang..,kau memamg hensem...


Lepas aku letak jer talipon bimbit aku tue..aku terus bergegas on9 nak cek komen redmummy...


Taraaaa.......................!!!!!!!!!!!!!





( dia komen dekat entri INI)





" aku poyo..redmummy takda no aku pun.., so aku syok sendiri"


Redmummy baca ni mau dia marah aku.....('',)


Sebenarnya hari tu Redmummy ada buat entri...,siapa yang ada buat cerita pasal dia, tinggalkan komen..so aku pun tinggalkan la link url aku di komen blog dia...


Sekian...Peace (~_^)v



P/S : Mlm nie nak lepak dengan otai aku..Bro Ben


38 Orang Memberi Komen & Pendapat

dh hagak dah....mmg poyo!!hahaha:P

cheh, memang dah agak de kepoyoan di situ...

argh, abg ujang ni, redmummy komen pon kecoh, ni i komen nati buat la entry yer

DDfabolus

Kah kah Janggg jakun haihh..

jakun adelah sejenis buah2an

micky eyqa - tak pernah betul pun =)

nick - lalala

hanim - kan kan kan

naz gila!! - hahahah

astina - uik..hehe

ujang....benciiiii egtkan betul2 la td...hampeh tul nak kena sekeh kpala nie

poyo tul la mamat ni..
hahahaha
terkene tul aku..:-p

eleh ko ni jang. mentang2 kakchik tak femes, dah beratus2 komen kat belog ko pun ko tak heran eh dik. sedih .. tak nak bagi arr hadiah tu.

Haha ..

ko mmg minat ngn mummy merah tu ke..eheh

nape dia ni..nape dia ni suka perasan sgt??huahuahua.

kahkahkah, tak boleh blah seh

adoiii ujang ko mmg ske wakenabeb kt ktorg.. hukhukhuk

hahaha, hampeh tok ko ni ujang, habis tok percaya!!! kentut kuat2 kat sini!!! haha

telah menggunakan khidmat belog ni sebagai printscreen entry..maap yer tuan umah , ini entry yang dimaksudkan :
http://yunabella.blogspot.com/2011/02/itu-pasal-orang-tak-follow-kau-sebab.html

Adess...kalau laki dia call ko aku caya la gak..wakaka..^^'

keje mamat ni x habis2 bikin panas.. lol

salam ujang~ ala..tak tau pun..bukak lagi ke? nak gak letak link..huhu

dush~! dush~1 dush~!
xleh lawan entri naz arini..
entri dia sgt beshhhh~!!!hehe

wah ujang makin glemer... ni nak kena menyendel kerap2 ni.. kekekeke

tak bole blah..cte nk up malatops gitu ! hahahah

hahha..kuat sungguh dia ni berangan ye..hahah

alaaa..ujang..kalau kau publish no tepon kau kat entry..ribu2 masuk sms tau...apa heran pasal redmummy tu?? akak pun red jugak tau..."red..red..semut...(tukar enjit2 semut!!)..heeee...semut merah..gigit momtot ujang yg asyik kentut tu...ngeh..ngeh..ngeh...

Cayalah bro redmummy datang blog..tahniah bro

siot!! ingat betul2 la td...grr....

perrgghh...kawan dgn org glamour2 je

ujang...lepas ni buat la entri pasal i plak..i selalu komen entri u..i peminat u...macam naz minat u jugak..

p/s : bukan iqbalhakimi

mak merah? agak2 die da ade anak bujang yg ensem tak ek

OMG! baca ayat2 intro tu, sumpah, nak baca sampai abis, kan redmummy tu femes habis, so kenalah tahu ni .. tup tup baca sampai abis, nak mengaliqq nahh ayaqq mata niii, lucu laahh! ingatkan betoiii, teruja jugak, mcmna redmummy boleh tahu number bro! wahahahahaha....fifiey tertipuu lagi!!!

bab poyo gempak bagi kat lu kan. tapi yes, wa tertipu -_-"

memang hampeh tul la ujang nie...aku terpedaya buat kali ke 201...hehehhee

redmumy tu cerita red kebayakah??wahaha

jgn marah

Tahniah ujang.makin femes skandal sandal sis ni.

nak tanya pendapat orang gila2...setuju ta dengan entry ni..


http://qasehraihan.blogspot.com/2011/02/jagalah-dara-dan-kegadisanmu.html


EmoticonEmoticon