Sunday, February 13, 2011

Suami Orang Jawa

 Entri hari itu aku ada cerita pasal orang jawa gilakan...hehe.., kali ni aku nak kongsi tentang kawan blogger aku lagi seorang.., dia nie suami kepada orang jawa...('',) 

Seperti sebelum ini, aku bukan la layak review blog orang..tapi aku kenal2kan jer kawan yang aku suka..('',)

.
Nie aku kenalkan ok....



Orangnya ialah  Bro Monday




Sebelum tue jom layan Biodata 


NAMA  : AHMAD NOOR AIMAN BIN AYOB

NAMA Manja : bro_monday

Tempat Tinggal : PRESINT 9 PUTRAJAYA

Tarikh Lahir : 29 OGOS 1985

Tempat Lahir : KAMPUNG TAWANG, BACHOK, KOTA BHARU, KELANTAN DARUL NAIM

Status : DAH KAWIN ADA BINI


ARTIS  DIGEMARI :

LELAKI : Faizal Hussein, Faizal Tahir, Lan The Typewriter, dan UJANG 9897
WANITA : Lisa Surihani, Scha Al Yahya, Dynaz, Rozita Che Wan,


Blog bro monday nie aku suka baca gak..hehe.., entri2 dia santai jer...dan dia nie rajin buat TAG kawan2..bagus.., bro monday nie peramah orangnya dan sikap dia mmg suka tolong orang..

Ok kat sini aku nak komen sikit tentang blog bro monday..., pendapat aku la..apa kata bro elakkan guna bahasa SMS tue.., sebab tak semua blogger selesa dengan penggunaan ayat2 SMS yang keterlaluan..('',) sama juga teguran nie aku berikan dekat  naddia

Aku pun cuba elakkan ayat2 SMS yang keterlaluan...hihi.., tapi yang aku perasan bro monday banyak sangat guna.., tue pendapat aku jer la..hehe...jangan mara ek bro monday.., kita member2...untuk kebaikan bersama...


Sekian....Peace (~_^)v



Jom Kita Terjah






untuk entri biodata kawan blogger lain sebelum nie klik SINI

24 Orang Memberi Komen & Pendapat

ehhhhh! bro monday ni suka komen kat belog yuyu ^^

Bro...nape nama dia bro monday? Nape tak bro sunday ke, thuesday day ke.. Bhahaha

ujang bila nak buat pasal cek pulak

weh..die punye bhse lg stylo drp aku la

ai yam nam pang lelaju toe..
haha

beliau peramah
bini die jawe ke..mandai je ko

Tunggu ujang datang review belog ahkak pulak :p

aku amat tak suka bile orang guna bahasa sms!

ARTIS LELAKI DIGEMARI UJANG9897??

okeyh,nak percaya ke tak??

taknak lah

hohooooooooiiii ujanggg...
jom join contest aku.. huhuh..

http://mohamadisamuddin.blogspot.com/2011/02/my-hero-1st-contest.html

ujang gay yang kuat kentut.. lallala...

tobat2 la wey.. ang nak kawen dah.. hahahaha!..=p


bile pulak turn aku nih.. hum... =p

oh bro monday yang selalu komen kat blog paknyah...ekeke~

This comment has been removed by a blog administrator.

di mana ada artis peberet di situ ada Bro Ujan 9897 ehh? haha

ujang lebih pada jawe totok bro syafiq.. hehehe

bila la ujang nak review belog eka plak..hahahaha..... :)

Informasi menarik untuk para blogger..

Kalau blog saya kena terjah, entah apa agaknya yang akan ditulis.. hehehe

ujang : wah!!! yu buat entry review blog ai ek??? kipidap!!! ai laik it...segala teguran yam membina amat ai alu² kan...ni buleh jadi inspirasi buat ai dan rakan² blogger lain...

RAKAN² BLOGGER YAM KOMEN ATAS NI, sila lah lawat blog ujang ni slalo ok...beliau ni suka berak pagi², selain tu jugak beliau ni slalo kentut kat kotak jerit oram!!! adehh...but ai laik it...

p/s : Sila lah BW ye...tengkiu...
1. New Entry "VALENTINE DAY? katakan TIDAK!!!!"
2. New Entry "Saya nak first Give away from De'din"

IR : sila jangan gelak ok....koh koh koh

p/s : Sila lah BW ye...tengkiu...
1.New Entry "^ ujang9897 REVIEW BLOG saya ^"
2. New Entry "VALENTINE DAY? katakan TIDAK!!!!"
3. New Entry "Saya nak first Give away from De'din"

miss yuyu : yup, ai memam suka komen kat blog yu tu, if x sebok lah...adehhh~ kip in tac lah tu oL ye...

p/s : Sila lah BW ye...tengkiu...
1.New Entry "^ ujang9897 REVIEW BLOG saya ^"
2. New Entry "VALENTINE DAY? katakan TIDAK!!!!"
3. New Entry "Saya nak first Give away from De'din"

mira jawer : yu pun terkena ngan ujang ni ha...koh koh koh waif ai memam keturunan jawo, tapi x tau ngomong jawo...adehhh!

p/s : Sila lah BW ye...tengkiu...
1.New Entry "^ ujang9897 REVIEW BLOG saya ^"
2. New Entry "VALENTINE DAY? katakan TIDAK!!!!"
3. New Entry "Saya nak first Give away from De'din"


EmoticonEmoticon