Monday, March 14, 2011

SEGMEN :BEN ASHAARI SOAL CINTA



Wanita bagaimanakah yang menjadi pilihan hati anda ? 

- macam Heliza...('',)
- sebab tu aku pilih Yana....('',)


Definasi keseksian seseorang wanita bagi anda ..?

Jawapan Jahat - Yang nampak Tetek buah dada, pakai ketat-ketat, pakai skirt..pergh..!!

Jawapan Skema - Yang pakai baju kurung dan bibir yang comel, aku suka tenguk pompuan pakai baju kurung

Apakah maksud PENGORBANAN CINTA bagi anda ?

- sanggup menjaga maruah pasangan....('',)

Perlukah pasangan anda berkorban apa saja demi membuktikan cintanya pada anda ?

- kalau pakwe atau makwe tak payah la nak berkorban sangat.., kalau pasangan SAH perlu jugak tenguk keadaan dan situasi..nak olahkan panjang ni..('',)

Jika keluarga pasangan anda tidak mahu menerima anda sebagai menantu mereka , apakah yang akan anda lakukan ? 

Jawapan jahat - " biar la..bukan keluarga dia yang nk kawin dengan aku"


Jawapan skema - usaha bagi keluarganya terima...kerana restu dari keluarga terutamanya mak dan ayah amat penting untuk keberkatan lepas KAWIN

Berapa kalikah anda putus cinta ? Kenapa ? 

- taknak jawap, kerana panjang cerita dia

Pada pendapat anda , lelaki atau perempuankah yang mudah berlaku curang ? Secara umum ... kenapa ?

- secara umum lelaki kerana lelaki mudah cair dengan wanita..wahhahahahaha

Apakah anda seorang yang mudah cemburu ? 

YES...!!!!!!!!!!!!!!!!  sebab tu aku jeles kalau Abg ketul kacau si "H"


P/S : aku sibuk sikit kawan2..sori kalau tak sempat jenguk.., 

49 Orang Memberi Komen & Pendapat

haha..takut kantoi dengan yana ke brapa kali putus cinta.. =P

au au.. yana tetap menjadi pilihankan..

hehe tak boleh blah abg ketol!

au au.. yana tetap menjadi pilihankan..

Ngee.. Jawapan jahat ko tu memang tunjuk sikap sebenarlah kan? Hahaha.. Wah, orang nak kawen sibuk memanjang owh.. Ngee :) Takpe2, take ur time..

Entry Terbaru : Loji Nuklear Jepun Meletup Dan Pencemaran Radioaktif Berlaku?

haha..

ada jgk pilihan jawapan jahat ngn skema eh? hahaha..

demm..jawapan xley blah..ahahaha

haha..jawapan jahat tu mmg x bleh blah btl..

heliza..??tak abeh2..hahaa

erk ada plak jwapan jahat dan skema hahaha...amboi bpa kali putus tu gahaha

dgn aku sorg je byk kali gak ujang putus cinta..blom cmpr ex ex gf lg..kahkahkah...bajet casanova ke apa =P

whahahaha. mcam2...


salam singgah dri blog Abg Beng

http://fyqafullstop.blogspot.com/2011/03/segmen-cari-gaduh-lelaki-vs-perempuan.html

;D

HAHA..bajet kasanova gak ni..

soalan tmbahan..
spjg hubungan anda..brapa kali anda gaduh..ngeh ngeh ngeh..suh ben tambah soklan tu..

huhu..ade gk jawapan jahat n jawapan skema ea?
ni mesti dua alam ni...heheh

kihkihkih..meh baca eka punya lak

http://ekahafizy.blogspot.com/2011/03/segmen-ben-ashaari-soal-cinta.html

koya demo xmo jawab berapa kali putus cinta wawawa padahal takut nanges

hai, salam ziarah dari blog en ben..jawapan best dan jujur..

Kawin la..habis citer..baru dok ingaat Heliza..he..he..

ahahah... rahsia kerajaan ek bape kali putus cinte.. ahaha

hehehe..bab putus cinta banyak kali tu ceq tau la~~ lalala~

salam,
mengunjungi rakan2 segmen ben ashaari soal cinta;)

soal apisv2

itulah yang dinamakan cinta...
moga sentiasa berbahagia dengan yg tersayang... amin...=)

salam jenguk dari blog abg ben...

http://khairunnisasurfina.blogspot.com/2011/03/segmen-ben-ashaari-soal-cinta.html

cm siot je jawapn ko pasal keseksian pompuan tu kn.. ahaha.. tp ak agree ur answer :)

siap ade jwpn jahat n jwpn skema lgi tu,hehe

siap ade jwpn jahat n jwpn skema lgi tu,hehe

bab jawapan jahat tgk buah dada x leh nak bla okeh jang..amboiii..hahahaha

terjah pinky gak jom:
http://eppyphamdiary.blogspot.com/2011/03/segmen-ben-ashaari-soal-cinta.html

jawapan takleh belah tentang definasi keseksian tu.. terseksa aku baca :P

wah..gile panas soklan no 2 hahahaha....

haha jawapan no 1 memang jahat sungguh la..

haha jawapan no 1 memang jahat sungguh la..

macam2 pendapat tentang cinta
jom baca pendapat saya jugak!

amboi...memang jahatlah jwpan tu!
hehehehe..

aku tak caye sume nih!!!!!





































ko kan gay!!!!!!???????

adoyaiii...kensel nak jadikan calon menantu..iskhh

hahaha..jwpan yg gempak..
jhat sgt lah 2..

singgah blog dekcik http://sweetchoc91.blogspot.com/2011/03/segmen-ben-ashaari-soal-cinta.html

sis tak pernah bermesra ngan yana..tp senyuman dia..perghhh mmg manis.tahniah krn berjaya menakluki wanita secantik yana ye ujang

Prince dtg mlwat...entry yg bagus..:)...jom join contest kat blog prince..hadiah lumayan...n jmputla bce info mnarik tentg kecantikan tubuh badan...

tetibe pening nengok jawapan ko dak ujang wehh...
...
yana..habislah kamu!deiiiii!
wafiy jangan ikut pok cik yang tak bape center ni..
ikut acik yana yg cun tu ok je!
;-p

semoge panjang jodoh ye! haha ;D

hahaha ..tadi jenguk blog BA ..dah agak dah ,,mesti ujang ,.,kan betoll

terkorbanlah life101 lepas ni... ha..ha..

macam-macam japawan ada...



salam ziarah dari segmen panas En Ben..

hahaha. terbaekkk. cepat2 la kawen dengan yana^^


EmoticonEmoticon