Tuesday, March 29, 2011

Tips Dapat Trafik Dari Beutifulnara

 ( Abg Nara)

Kenal tak Beutifulnara..., kalau tak kenal aku bagitau sikit la..blog dia sehari UV dia 90k ker 100k sehari..hehe


Berbalik kepada tajuk ..

*****************


Nie tengok gambar bawah ni...,



( yuyu pun penyumbang)


Tu aku printskrin dari Nuffnang.... Nampak tak aku dapat trafik dari Beutifulnara, aku dapat dari enti abg nara yang INI


Nak tau caranya mcm mana...??? meh aku story sikit ek..


Korang semua tengok tak VLOG dari Beutifulnara...,aku terus terang memang tengok vlog abgnara selama 40minit lebih tu...,banyak yang abgnara kasi ilmu...


Dalam vlog tu dia ada cakap kalau orang komen tinggalkan URL blog dekat entri dia, dia akan DELETED, kecuali URL yang di tinggalkan ada kena mengena dengan entri dia..


Jadi caranya...aku komen dekat entri abg nara pasal Bezday Parti Lisa Surihani tu, aku tinggalkan sekali link aku mengenai Biodata Lisa Surihani 


Hasilnya dari blog abgnara tu, ada jugak la orang masuk ke blog aku ni.., kalau tak percaya cuba la buat...janji jangan lari dari topik entri abgnara tu..ok,


Bukan calang-calang orang yang view blog abgnara ni ok...ramai orang akan view....('',)


Bangku Kosong pun pernah cuba cara ni..tak percaya tanya dia...('',)



P/S : penting ke trafik ni..??? lu pikir la sendiri...hee

38 Orang Memberi Komen & Pendapat

da tgok jugak vlog ngan bro ben tu.. lame woo.. tp no problemo, tgok sampai habes :)

bestnya. nak cuba lah! :) terima kasih> ;)

ujang dah tanak singgah belog abang dah..tacing siak

walaupun takde kene ngena, nak letak jugak..hamek! : Mendidih Bersama : Nizam Kaki Clubbing

makin pemes la dia.... segan nak kawan dengan orang pemes... huhuhu

wahhh penah sekaly jejak blog tu awesome :DD

tak leh masuk kena blocked nganopis aku ... mood ke laut skrg nih .. tak mo trapik²... huhu

hahaha.. kena cuba lah lepas ni ^^

dah banyak kali buad dah. heheh. :D

ujang .. blog dia mmg kc tau traffik dia meletop. org kita suka gossip, kan. hihi ..

aku ke sorang blogger kampong yg selebet..ape kemnde traffic ntah..
traffic jam aku taw la

selalu jadi silent reader kat blog abg nara tu....huhuhu

serius aku mmg tak kenai lagi sapa abg nara ni, maklumla aku mmg selalu ketinggalan, lembab sikit huhu xpe aku terjah sat2 lagi...sbnrnya aku tak fhm pun psl nuffnang ni, org letak iklan aku pun letak, tp cara nak dpt duit dr situ haram tak tau...

ooo..gtu ek??sape yg saja suka tinggal URL xkomen??pendekar je besenya wat keje keji gtu..muahahaha

wah bertips lak..kencangnyee..hehehehe

As salam.. saya budak belog baru.. sila tunjuk ajar ye abg ujang.. HEHE..

TIPS YG BAEK !.. bah,dy akan rajin2 lah mengomen kalau macam nie.. HEHE
^_^V

thanks utk tips ni ujang. berguna sgt utk blog aku yg br bertatih ni :)

lepas ni kena cuba. hihi. thanks ujang :)

hik2 ujang tak sombong .. nak tips lagi !

boleh dapat duet la ni eh..hahahha

oh. tu la gmabr abg. nara...

"ohh....macam gitu ke tip nak dapat polower ramai...almaklumlah akak nih mana reti menatang nih sgt...org nak beblog aku pun sebuk gak nak...tapi haram tak pandai nak cari olangg....thankss untuk tip nih yer dik ujang.."

as salam..
wow! tips yang mantap!
bagus~
pertam kali tengok gambar
nara...
jang nara?

ooo..

abang nara lagi ensem dari ujang hehe ;p


EmoticonEmoticon