Monday, May 30, 2011

Bila Gua Menjadi DOKTOR

Kisah 2 (sekitar di perhimpunan satu juta belia)


Pagi tadi gua dah cerita kisah gua dengan abang Askar kan..yang pasal gua bunuh skuad elit tu. ..

Derm..tak baca lagi ker..tengok SINI

Jadi kali ini gua nak cerita kisah gua jadi DOKTOR pulak..masa ni gua pergi ker Hospital Askar..


Gua wusha dari jauh pesakit bernama Izamir ni...


Gua try tengok penyakit apa IZAMIR kena ni...rupanya kanser PAYUDARA


Tiba-tiba abang ASKAR ni umumkan

Askar : Mangsa sekarang perlukan seorang DOKTOR untuk merawat kanser PAYUDARAnya..sesiapa yang ada kemahiran DOKTOR tolong tampilkan diri untuk merawat mangsa

gua dengan konfiden pergi tegur abang askar tu(padahal takda kemahiran doktor)


Ujang : Bang bang...saya hebat bang..., biar saya repiar payudara dia bang

Askar : Kau biar betul..., takpa2...aku percaya dekat kau...


Mula-mula gua pegang-pegang dulu PAYUDARA si Izamir ni

 
Askar : kau buat apa tu woi..!!!

Ujang : sabar la gila..!!!



Lepas tu gua cucuk-cucuk PAYUDARA dia..



Lepas tu gua buang PAYUDARA si Izamir




Last sekali korang nak tau apa jadi......???

Tengok gambar bawah ni....





Last sekali Izamir mati kerana gua memang niat nak membunuh dia...,


Askar : woi mati dah budak tu...??

Ujang : dah bang..sori la bang...silap saya.

Askar : takpa2...aku suka dia mati...

Sampai sekarang gua tak pasti kenapa abang askar tu suka Izamir mati...mungkin dia benci Izamir tu kot, kerana Izamir ni peminat Man U



Sekian...Peace (~_^)v

Kesimpulannya

Hebat tak gua kalau jadi Doktor..



Jurugambar : YanaMIB 


P/S : lepas ni gua bersama Hantu pulak kot...



42 Orang Memberi Komen & Pendapat

Dr. Ujang....nkal btul la doktor nih..

hahah..aku pon jadi doktor gak semalam kat hari belia!! siap jadi askar nek kete kebal lg..lagi, polis trapik..dan lain2..hahah.

weih, mana ko buang payudara tu? ada org mintak..

Terbaik laa jlan cite kaw ujang...
Sek baik tek terluncas sebut saiz payudara izamir... haha...

aku suka jalan cerita nih!!!like2

aduhai,pelawak tol la ko ni ujang hahaha

kalo ujang jadi doc abis mati sumer org...kehkehkeh...

kesian izamir dah mati dikerjakan ujang. muhahahaha

hahah cilaks.... weh apa cerita sebenar di sebalik gmbar..??

pakat mati abeh laa sapa jadi patient Dr. Ujang..

doktor ujang hny pakar dlm epnyakit ni saja ke?hehe

mak aihhhhh...ko memang le ujang
bab2 dara ke payu ke ko memang dah expert kannn...belasah mau??
ekekeke...toksah berangan nak jadi dokter lah adik oiii...pi jadi dokter dak yana udah ler

selamat... wakakakakakakakakakak...

kesian kak yana kene layan doctor sorg ni. haha

mati???? TIDAKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK
hahahahahahaa...

hahaha.. lawak la..riso je puteri katek kalo IR mati..hihihi..

gua suka kat sentimen bola sepak di hujung entri ni. hahahaha.

sangat kejam doktor ni...hahahahaha

dah komen kat kak yana..
kau memang takdo bakat jadi dokter.hahahaha

bila IR ada barah payudara...haha

weh gambar ko je! yana belakang tabir je ke? demmmm...

'repiar' payudara dia? ish! ish!

*kitorang pon ade gmbr kat spital askar ni. (jakun sekejap!) :-)

kejam2..kecian si izamir nih..heheh

haha,,, tak kacak la ko jadik dokter bedah... dokter merapu je kot ;-D

gaya nak bedah seperti nak makan jer...

dah macam orang tengah makan stik rupe nie...hahahhaha

azfar9897.blogspot.com is awsome, bookmarked!

[url=http://www.buzzfeed.com/bookie/unlock-samsung-blackberry-nokia-lg-motorola-an-39dn]unlock blackberry[/url]

wahh.. confident habis sampai mati.. uhh seramm

wah lelaki pon kanser payudara ek...hehe habislah kalau abg ujang jadi doktor...mati semua patient dia..wakaka

tamat sudah riwayat..ish2 dr ujang ni..

kesian izamir habis payungdara dia ko kerjakan..

xde bakat sungguh jdik doktor..da nmpk mcm chef :P


EmoticonEmoticon