Thursday, May 26, 2011

Biodata Aaron Aziz

Siapa tak kenal dengan Aaron Aziz atau nama sebenarnya Aaron Mustapha Aziz yang terkenal dengan mutu lakonannya. Aaron Aziz merupakan pelakon kelahiran Singapura yang berjaya menempah nama di Malaysia.

Baru-baru ni gua ada jumpa dia di Pra Tonton KL Gangster dan dari mata gua dia sangat la sempoi dan sporting.., siap dia kata gua hensem lagi..(kalau caya bagus)

Ni gua sajikan Biodata Aaron Aziz setelah gua interview dia hari itu



Aaron Aziz


Biodata Aaron Aziz




Nama Sebenar : Aaron Mustapha Aziz

Nama Manja : Aaron Aziz

Umur : 36 tahun

Tarikh Lahir : 23 Februari 1976

Tempat Lahir : Pasir Ris , Singapura 

Nama Isteri : Diyana

Kerjaya : Pelakon , Model

Artis Kegemaran : Ujang9897




 Gua rasa badan gua dengan Aaron Aziz tak jauh beza...betul tak...???



P/S : Abaikan si PENYIBUK yang berbaju hijau .


Artikel Terkait

32 comments

pasni up biodata kufaridah lak..excited!

muka dia ganas lagi dari muka kau jang..

pehh semua retiss minat UJANG9897 erkk , gile lah .
hehe ^^

wah,xtahan la ngan artis kegemaran aaron tu..

heheh..

bab artis kegemaran tu, lu kencing

hahhaha,,,die minat ujang kee???? kee ujang yg minat die??? tp kn jeleshh tgk ujang boley amik gmbo ngn retiss

ujang yang dok meroyan minat kat dia sebenarnya..

guna ayat kaver line la tuh. haha !

memang badan kau tak jauh beza ngan aaron (tangan ke bahu, mata ke langit)

hahahhaha..... sempoi la biodata nie...baca boleh percaya jangan.....keh3x...

JAUHHHH bona,.bezo badan ko ngan aaron,.HAHAAH

laki orang dan bapak orang yang hensem gilak ^^_

haih ! jeles sungguh dgn kalian..

arrggghhh...Aaron! hensem nyer.. suke tgok dye kat cter nora elena..

x caye die kate ko ensem..
hehe..XD
yg lain2 ak caye..

umur dia 35???mcm 28 jek hehe
artis kegemaran tu..sgt kagum hehe

Aaron Aziz :) lepas ni siapa pulak . haha

memg xjauh beza cuma tang pewut jewk xbole lawan haha..
eih abg aarOn aziz sama besday dgn mila la...(^_____^)

masa mula-mula muncul dulu memang tak beza dengan ujang. dulu Aaron kecik...

WAH ADY PUTRA.... LAGI BEST.. :)

pelakon nora erlena lah......

artis kegemaran tu... hahaha

aaron is my favorite artist.... to aaron,can I meet you for take a photo shoot???? ehehehehehe.... mmaybe I can't even I'm in Kuala Lumpur.... huhuhuhuhuhuhuhu....

berapa tinggi aron aziz agaknye yer......

mcm ada yg tak sahih je biodata tu, hahaha

Ty semua support sy..terharu sy bile dpt tahu kentut sy berbau bushukkk

To kepala lu besar sangat


EmoticonEmoticon