Friday, May 27, 2011

WAD KECEMASAN....!

Pagi tadi gua ada cerita pasal DERM...DERM...dekat SINI kan..

So sekarang ini kereta gua berada di WAD KECEMASAN  =(

Sementara kereta gua dekat WAD KECEMASAN  ini..., mood gua memang agak takda la kan untuk buat kerja...so merepek di blog adalah cara paling best...('',)


Tu baru kereta yang masuk WAD...kalau yana masuk WAD mesti lagi cuak kan gua...(suwit tak gua..hee), kalau Yana masuk WAD untuk bersalin lagi la gua cuakkan...,pergh..!!!!

Korang doa-doa la gua cepat dapat zuriat ek.., sebab gua ni suka pada kanak-kanak...hihi


*wad kecemasan = bengkel kereta


Sekian....Peace (~_^)v


p/s : kenapa mengantuk hari ni ek...


26 Orang Memberi Komen & Pendapat

mesti tak sabar tgu yana masuk wad bersalin tu :p

amin..moga2 ko cepat dpt beby jang...

kena hadapi si isteri preggy dulu..itupun ada dugaannya...

bila yana nak pregnant nih? ta sabau nak baca entry seterusnya. :)

semoga dapat anak cepat.kak yana pun asik ngidam jer tu jang..hahahahaha


ok,abang ketul.dah undi

kaninaa

Ingatkan ko eksiden ke hape! Cait!

didoakan kete ko pulih seperti sediakala

Ujang ke nie? wahhh!! sweet gler..moge2 sis Yana n Ujang cepat2 dpt zuriat..aminnn

sempt ke siap ptg ni?? nnt ai kena blk nek teksi..sobsob~ T__T

terkejut akak tengok kau buat tajuk wad kecemasan...ingat saperlah masuk wad...nasib tak jatuh jantung ni...adeh! buat saspen jer tau...

moga cepat2 dapat baby...ameeeeenn... ^_^

baca kat blog yana tadi dia asyik ngidam jer...tak lama lah tu! hehehehee..

semoga cepat dpt anak ye....& semoga kereta cepat sembuh!fuh fuh fuh....:)

kereta masuk wad ye?hehe.

sblm yana msk wad kena jenguk akak dulu kat wad ogos nnt ujang.hehe

dlm blog yana, asyik sebut mengidam je nih.....jgn2 dah lekat takkkkkk

aminnnnnn moga cpt kau dapat anak..

amin,semoga yana n ujang akan dikurniakan anak secepat mungkin...

cepat gila dowh ... baru sebulan da dpt zuriat ... mmg aku tabik la ... komen dari seorang gay dari blog picisan

insyaALLAH ada rezeki korang tuh nanti

moge ko akan berubah bila jadi bapak org..haha


EmoticonEmoticon