Tuesday, June 14, 2011

Nak Amik Bini wei...!!!!

Nie Heliza..bukan bini Gua..hee



Bini gua takda sekarang ini..dia pergi  otesen ke sarawak semalam..,dan gua cuba la untuk merindui...nak rasa mandi tak basah...makan tak kenyangkan



tapi...


hari ini dah nak balik...tah apa-apa kan..kejap sangat otesen dia.. tak jadi terus gua nak rindu..hahaha..


So kejap lagi gua nak pergi amik Isteri Tercinta gua di LCCT....., tah pukul berapa kapal terbang tu mendarat pun gua tak tau la..


Nie gua nak cerita..sebelum yana ke sarawak semalam dia jumpa Heliza dekat LCCT tu.., siap kol gua lagi yang dia jumpa Heliza..,


Gua yang teruja apa lagi suruh la YANA amik gambar.., gua suruh Yana sebut nama Ujang dekat Heliza..,tapi boleh YANA cakap "macam la dia kenal nama Ujang"..grrrrrr


Tapi akhirnya

(perbualan seterusnya dirahsiakan..hihi)


Maksudnya dia masih kenal gua...oh bahagianya rasa..retis idaman gua masih kenal gua...hahahah<---angkuh tak gua....angkuh kan kan..





Moral Of The Story

- Yana seorang bini yang spoting..
- Gua seorang suami yang romantik seperti Seth Tan


Sekian....Peace (~_^)v


P/S : Gua tak sabar nak tunggu Yana balik..nak tengok gambar dia dengan Heliza...('',)



* motif awal nak cerita pasal amik YANA tetibe bukak cerita heliza..punca gua rapat dgn heliza dkt SINI

45 Orang Memberi Komen & Pendapat

Bhahahaha...romantik lah sangat

moral of the story xleh blah berkait ngan seth tan.. hahaha!!

cett rindu suh sis yana blik sbb nk tgk gmba heliza...ckp r nk tgk sis yana..bru seth tan!!hehee

yang yana sporting tu..setuju..
tapi yg nama gua ujang tu romantikk..adehhh tak setuju leh tak? hakhakhak..

mcm seth tan kunun..cittt porahhh ;D

hahahaha.........

yana sporting itu memang..hihi

tapi ujang cam seth than yaaa...hihihihi

haha, seth tah la sangat,
macam tak je, keh keh

kahkah. patutnye tak sabar tgk gambar yana. ni gmbar heliza. grr! haha.

rasa nak hantuk kepala kat bantal je tang
ujang romatik tu.
cik Eka cakap..seth thaannnn..
er..hahaha?

wow ko mcm seth tan? ok boleh terima. hehehe

Ujang & Heliza.. tak dpt di pisahkan

ayarkkk..menanah leleh2 dari dalam telinga kuar menjejeh2 dengor nama seth tu..wakakakaka
dak yana memang comel!!! comel macam akak...ekekeke poyoh sungguh le adik sorang neh

nak jugak mcm seth tan...yeke? best nye bergmbr dgn heliza...comel giloss dia tu..

wpon hanya gurauan, tp mungkin ada sekelumit rasa cemburu di hati bini ang ujang...

semoga bahagia bersama bini ang!!


jom baca dan komen 10 Gambar Superb cantik!


hahahahaha

weh dah2 senyap g amik bini ko.haha..dem guna nm irine..weh irine komen btl2 kt aku ler..haha

yey! mesti dpt ole2 S'wak...tabung kucin

nasib baik kak yana spotingggggg

cisss..bukan xsbar jumpa kak yana..tp xsabar nak tgk gmbr ngan heliza je..ish2..

ujang2 :P

nsb bek kak yana tu sporting :)

kata juara af.x kanlah si heliza tak kenal

Baru ALONG perasan yg along tak follow kau lagi...hahahaha

maknnya "Kau Bukan Populor sgt pon"...hahahhahaha

santaiiiii...
saya suka...
memang yana cumilll...hehehe

hahahahahaha..bagus2..xjeles lak yana tu

cikgu ujang : ketahuilah bahawa sy sgt jeles skang nih!!!

Nice and Cool Blog
Follow my blog back at outsyedtheboxes.blogspot.com
TQ

perrhhh..
kemain seronok lagi yer..
hishh..napelah yana amek gamba tu..
mesti ugut yana neh..
kan.kan..? hahaha..
semoga berbahagia tengok gamba tu nt. lalala~

tetiba jer rasa loya bila ujang cakap romantik macam Seth Tan, bhahahahah.... opsss opsss

Ni rindu kat Yana ke or nk tngok pic dia ngn Heliza ni??

muahahahah...
adoi la haiii

cane lah yana leh kawen ngn ko ni jang...-.-'

nasib baik die sporting. lucky yu!

bile la aku nk dpt brgambo ngan ujang ni.. grrr... :P

sekarang kalau jumpa heliza kena sebut nama ujang la...baru heliza kenal...hehehhehe

naseb yana sporting gila!hakhakhak

hahahaha.. ujang dah baca entry FL yg pasal kantoikan heliza helmi full tu?

retis la sgt kan..

hahha


EmoticonEmoticon