Thursday, June 9, 2011

PUJI ATAU KRITIKLAH ENTRI KU INI

MERAH ITU GARANG

Dah ada header mamat ni mesti la gua join segmen dia kan..hee...,

Dia suruh cerita kan mengenai gambar ini


Gua tak tau nak cerita apa pasal gambar gua dengan LISA SURIHANI ini....nak tau baca la SINI..



Takda la tipu jer..dia suruh ceritakan apa-apa dengan gambar bawah ini



Dalam kepala otak gua gambar dekat atas ini kalau nak dikaitkan dengan dunia blogger macam-macam...antaranya :


*****************


Trafik

- Trafik kalau sesak di blog mesti semua orang suka kan..kecuali kau berblog untuk suka2 dan tak kisah pasal trafik...('',) (ramai jer kata tak kisah tapi sebenarnya suka kalau trafik tinggi)

- Macam mana nak trafik tinggi malas gua nak ulas sebab entri ni tanak lebih 100 patah perkataan..
(alasan malas menaip sebenarnya)

Follower 

- Ramai jer follow belakang kereta tu kan.., dorg follow sebab laluan yang sama...so dalam dunia blog pun macam tu..tipu la blogger taknak follower ramai...semuanya laluan yang sama blogger ni.., suka follower ramai kan..

- Oh tak kisah ek follower sikit....??jangan tipu diri sendiri ok..hihi, kalau betul tak suka follower ramai sila deleted widget follower tu ok...('',)


********************


Apa pun dalam dunia blog ini bagi gua, kalau kita terlalu mengharap nak itu dan ini kita akan kecewa kalau tak tercapai.., So nak dapat Trafik dan Follower yang banyak kita kena istiqamah...tak paham ek.., maksudnya kita kena sentiasa berterusan berblog..bukan hangat-hangat taip ayam..('',)


" Orang berada di atas gunung bukanlah ianya diletakkan disitu, tetapi ia mendaki dari bawah sampai ke atas"



"Jangan membanggakan apa yang telah engkau lakukan hari ini, sebab engkau tidak akan tahu apa yang akan diberikan hari esok."




Sekian....Peace (~_^)v


Nak join klik SINI



P/S : skema jer entri ni kan..hihi


28 Orang Memberi Komen & Pendapat

pergh madah pasal gunung tu terbaik!

hahahaha..perghh! alya puji entry nie..kahkahakha sebab mmg berkaitan ngn blogger..hahaha

Puji jugak la entri si tukang kentot tegar ni..HEHE :D

traffik jam? if kena ngan my pa,, confirm dia membebel...adoi...pening~

entri paling yang munasabah aku bace ujang...terbaek! hahahahah =p

yeke? aku x penah amik tau pasal traffic n follower pun.. ketinggalan btul aku ni..

ai dah lama follow u tau dik..
nak hadiah please..hehehe

terbaiklah ujang!
bagi akak trafik dan follower sama2 penting..

betul betul betul... ntah nape ceq sokong pulak entri ang kali ni ujang...

wow ada unsur² seth tan di sini..hahaha =P

sgt best entry ni..rin dtg n folow..jom komen entry rin pule n folow

http://clickheartyamereen.blogspot.com/2011/06/puji-atau-kritiklah-entri-ku-ini.html

p/s-statement blogger suke traffic 2,rin ase betul la..sape kate xsuke,die tipu..haha

Wah..

Dua ayat madah terakhir tu saya ambil, simpan dalam otak. ;)

wah. bole masuk pertandingan gores dan menang teka bape bijik kete ade. wkakakakaa

2 isi penting yg sangat menarik...

tumbs up!..

like...1st aku baca ko bg ayat madah berisi...=p

hahahha..keskemaan akibat terpengaruh dengan Seth Tan hang ni..lalala~

ceh..perli gua ek...=(


tanak la buat skema2 dah..=(

alaaaa...xshuker la entry skema gini...
eh..tp pndai gak kamu bermadah2 ek??haha

hehe, tak kisah tak ramai follower (tipu), tp traffic ttap nk tggi lahh.



PUJI ATAU KRITIKLAH ENTRI KU INI

sukaaaaa sangat...
setuju dengan ujang walaupun dia suka kentut!!!

entri terbaek dari seorang tukang kentut.. cayalah ujang.. :)


EmoticonEmoticon