Thursday, July 14, 2011

Gambar Geng Gila Di Digi Wwwow Award

Seperti yang sedia maklum..kelmarin berlangsungnya Majlis Penganugerahan Digi Wwwow Award...., dan beberapa blogger lain yang tak tercalon pun turut hadir bagi memeriahkan majlis...kalau blogger-blogger ni tak hadir memang majlis tu tak meriah...percaya tak....??? kalau tak sukati..hee

Senarai pemenang klik SINI

Blogger-blogger yang datang  semuanya GILA, maksud gua gila-gila...kalau skema gaban memang bosan la yer dak..??  siapa yang skema tu sila la jadi gila ok..hee, tapi gua bukan gila...gua tak matang..hahaha



alalalala comey nya muka gua...

laki bini tengah mengutuk julia event<--mcm mana eja nama dia ek..grrr


Ketibaan blogger yang gila-gila (saja letak gambar gegar)

 Pasukan huru hara majlis

Yana dan Cik Epal (belakang tu laki masa depan epal)

muka gua bukan tengah tahan berak...tapi tengah tahan sejuk...grrrrrrr


 Muka seorang pemalu

 Ben Ashaari, Ezlynn dan Ujang

Minah Epal ni sibuk jer..juliana tension melayan dia

 Gua bukan yang pakai baju kuning la..!!!! grrr.. gua yang tengah amik gambar la...cis..!
 
 Jumpa-jumpa dia tegur gua...

Ezlynn dan Juliana event

Blogger Yang Hadir yang sempat gua bertegur

-Ika Radiusite

Artis yang hadir yang gua perasan

-Ezlyn, Juliana event, Aizat ,Hanif (Dj Era), ian (hits.fm), Ujang

Sekian...Peace (~_^)v



36 Orang Memberi Komen & Pendapat

nape org kuning dia tak comel dan tak gemok mcm dlm tv tu huhu..tak cukup zat! ;p

lam tv tu digi comel jer.. ni mst kes xcukup makan

hohoh...juliana EVANS! la...

kecik ati juliana evans u xreti eja nama dia..=.=

tu bukan typo la..saja eja nama dia JULIANA EVENT

gendutnye si kuning tue hehehe..ko tak nak jadi si kuning ke ujang heheh

Ai...ada nama Ujang plak kat bahagian artis tue..haha

psstttt..akak rasa ko nanti ada harapan jadi org kunen tu tau
wahhh pandai yana jaga kannnnn

wah..sonoknye.,..:P rugi tak pergi...muahah~

yang pakai baju kunig tu macam lendoh jer baju dia..line tak bagus kot..haha

kirimkan salam aku kat cik epal ye bro. haha

Wah Ezlynn. Dulu suka tengok rambut dia.. Smapaikan nak buat rambut sendiri cam dia gak.. Hahaha..

Hahahaha....tapi aku tengok muka ezlynn tu macam pose TERPAKSA je ....keh3x...

ezlyn mcm tak sesuai buat rambut mcm tu...dia nak rebonding tak jadi ker apa?hehehe

artis yg hadis mmg tak leh blah .... ko mmg prasan ...hahahhahah

juliana EVENT...kekeke mesti beliau sibuk memanjang sbb asek ada event je. lalalala :))

Oh! gitu ghopenye Si Ben, first time tgk...smart laaa...
p/s: Ujang hensem

nak jugak eh letak nama senirik kat bhagian artis . ngeh

apsal ezlynn tembam semacam? sng hati la tu...

Juliana EVENT? =.=*

hahahah yg baju kuninggggg.....

nasib baik kamu panggil gila-gila..kalau panggil giler akak luku kamu nanti.

sebenarnya kan kamu tak pandai ambil gambar tu sebab gambar bergegar

ek eleh tk mau ngaku lagi..hehehe

kesian kak yana kena pegangkan jaket pak cik ujang nih..kekekekeke :D
joke2 :P

kan yana dah cakap tangan ujang ni suka gigil, sebab tu gambar gegar hahahahaaa

HAHA. artis yg hadir, ujang? artis dri mane ni? hehe

aisemennnn anwar hadi! lu dah sampaikan salam wa kat die??

aisemennnn anwar hadi! lu dah sampaikan salam wa kat die??

sorry.. tak sempat nak bertegur sapa masa hari tu... nampak ujang sibuk je.. kak mia pun sibuk dengan orang lain...


EmoticonEmoticon