Saturday, August 6, 2011

Biodata Irfan Bachdim

Gua rasa ramai tak kenal lagi insan bernama Irfan Bachdim ni tol tak...?? Irfan Bachdim ni seorang pemain muda bola sepak Indonesia yang mula melonjak naik namanya selepas dia menjaringkan gol ketika Indonesia mengalahkan Malaysia pada perlawanan pertama Piala Suzuki AFF Cup 2010 dulu.


 Irfan Bachdim



Hensem kan..?? mamat ni bekas pemain muda dari club Ajax Amsterdam, Sv Argon dan FC Utrecht

Biodata Irfan Bachdim

*************

Nama  : Irfan Haarys Bachdim

Nama Panggilan : Irfan Bachdim

Tarikh Lahir : 11 Ogos 1988

Tempat Lahir : Amsterdam, Belanda

Posisi : Pemain Tengah, Penyerang

Tinggi : 172cm

Facebook : Irfan Bachdim

Jurulatih Individu : Ujang 9897

*************


Irfan Bachdim sekarang di indonesia menjadi kegilaan awek-awek di sana, dengar cerita sanggup datang melihat Irfan Bachdim buat latihan di Lapangan C, Komplek Gelora Bung Karno, Senayan, Jakarta Selatan(Stadium Indonesia). *jadah apa la fanatik


Selain Irfan Bachdim, di Indonesia ramai menyebut nama safee sali dan buktinya ramai gila orang google cari biodata safee sali,hehe


Macam pengulas sukan pulak gua buat entri ni..


Sekian....Peace (~_^)v


tags : profile irfan bachdim, biodata irfan bachdim, irfan bachdim biodata, irfan bachdim profile, gambar cium irfan bachdim, foto cium irfan bachdim, foto irfan bachdim, gambar irfan bachdim, irfan bakdim

9 Orang Memberi Komen & Pendapat

no wonder la ada smpi fanatik :p
kachak3.

jurulatih tak menahan...

*silalah dtg amik award...

owh aku x kenal la plak Irfan Bachdim nih...hahahhahaha...

hmmm.....kang ade pulak orang buat FANPAGE mamat nie kang...copypaste ngan name JURULETIH tu...keh3x...

irfan... dikenali kerana ketampanannya, main bola macam biasa je kot.

adui..perlu jugak ke letak jurulatih individu tuh..grrrr

jurulatih dya memang power la an

sebaya aku je mamat ni, tp beza dia ngan aku, dia ada duit, aku ada blog.. leh? haha


EmoticonEmoticon