Thursday, August 25, 2011

Blogger Bangang...!!!



Gua ada seorang kawan bernama Dani, Dani merupakan seorang tutor di tempat gua berkerja sekarang. Dani tiada blog tetapi seorang yang suka membaca blog...

Baru-baru ini dani bertanyakan sesuatu kepada gua


 *********

Lokasi : makmal avionik
Masa : 2.00pm


Dani : ujang, kenapa aku tengok blogger sekarang macam bangang jer..??

Ujang : derm yu...aku ada blog gak wei..kau kata aku bangang ker..??

Dani : takda la..,aku biasa jer masuk blog kau jadi silent reader...hehe , tapi tadi aku masuk blog siapa tah..,aku tengok dia macam kutuk orang jer...,dulu aku baca blog takda pun isu-isu macam ni.

Ujang : entah la wei..aku pun baru lagi dalam blog ni.., yang kau rasa bangang tu memang bangang la kot..hahahaha

Dani : kau ada blog, tak payah la buat blog sibuk-sibuk kata orang lain tak bagus wei..macam budak2, yang bangang tu pun aku tengok banyak budak-budak lagi. tapi pelajar Universiti.

Ujang : kau ni memandai jer.., siapa blogger tu...?

Dani : nama dia ujang..hahahaha, takda la..aku tak ingat siapa..

Ujang : grrrrrrrrr


***************


Blog bagi gua seperti diari..,

Apa yang berlaku dalam hidup bebelkan apa sahaja....itulah dinamakan blog persendirian tak kira pendek atau panjang penulisan  seseorang itu..

Kalau blog entri penuh dengan kutukan dan sibuk hal orang lain, itu bukan nya blog...tapi itu GOBLOG goblok...('',)


"Jangan benci seseorang itu, takut orang yang kita benci itu kesayangan ALLAH"


Sekian...Peace (~_^)v

Entri gua yang lain pasal member opis gua "Cebok Bontot" (klik)

p/s :  penuh dengan pancaroba rupanya dunia blog ni..hahahaha




72 Orang Memberi Komen & Pendapat

aku suka ayat nih..

"Jangan benci seseorang itu, takut orang yang kita benci itu kesayangan ALLAH"

wehh blog GoBlog ade la..kang die serang kau pulak kang..HAHAHA...

hehehe blog Goblog memang "best sangat" kowt that y dia doq kutok orang je sebab blog orang lain tak boleh lawan blog dia hahahhaha ;)

gua suka ayat ujang yang, " blog ini umpama diari... :) " setuju bro ! :)
kepada GOBLOG ! damn you rosakkan nama blogger !!!

dermm.. !!! guwa suka glew n3 nih~

love ur quote "Jangan benci seseorang itu, takut orang yang kita benci itu kesayangan ALLAH"

"Jangan benci seseorang itu, takut orang yang kita benci itu kesayangan ALLAH"



s
a
y
a

p
o
n
g

s
u
k
a
!
!

nuru sokong niq hak9!~ *opss tbe2 gediks hahahha

biasa la tu..hasad dengki sentiasa ada kat manusia ni :)

goblok.. hurmm.. tak pernah terlintas yang goblok dan blog bunyi dekat2 sama..hehehe..setuju dengan entry nih

memang goblog pon mereka yg suka bermusuh2 ni .. kutuk2 bagai .. harem j..huhuhu

hahaah
yezaaa

betul2 jangan jadi gobolk sudah la...

hehheeh

betoi2.. berblog lah dgn aman.. jgn jadi goblok.. hahaha.. ;) -loved, peace & harmonyz-

betul, sukaa ayat yg GOBLOG/GOBLOK tuu..hahaha

hahha. kadang-kadang x sedar jadi bangang. bersepah rata-rata

blog utk memberi manfaat bukan utk memudaratkan org lain ...:)

peace!

ame perasan juga ada segelintir blogger yang saling kutuk antara satu sama lain . thats sooo sad actually . :|

Bro,,,aku mmg x puas hati lah dengan blogger yang tu, suka kutuk org

haha aku mcm tau ko nak tuju ke saper...sbb tgk komen ko pelik je serius dlm blog tu...hihi..kan3x?

sifat benci xleh bwk kemana jgk.. nanti mkan diri sndri..

macam sengal je dani tu kan.. hahaha

sifat benci xleh bwk kemana jgk.. nanti mkan diri sndri..

macam sengal je dani tu kan.. hahaha

tu la...banyak betul asam garam dalam dunia blog ni..hurmmm...

kwn ko yg xda blog pom boleh ckp cmtu ea..


mmg bangang.. huhu

betul tu...
dugaan camnilah kadang2 mematahkan semangat bloger2 untuk terus berblog!

tapi jangan kisah sangat, biarlah dia dapat dosa kutuk2 orang..

cara pengolahan yg menarik...nice...hehe

goblok betul la blg tu..hehehe

apa yang dia cari sebenarnya..
kurang kasih sayang ke..

tak boleh senang tengok org senang... letih!

"Jangan benci seseorang itu, takut orang yang kita benci itu kesayangan ALLAH"

terbaik dari yang terbaik

ermmmm...taknak komen tapi nak taip gak :P

bile semua ada PHD jadi la cm ne... "perasaan hasad dengki"... :)

wat malu pelajar U je wat perangai gitu..hekhek..wa da delete blogger bangang tu..xkose nk bc setiap hari nk post status mengutuk..sian baby ai terseksa bc ayat² spastik beliau..huwawawa~

benda2 cmtu yg buat blogger yg dikutuk trus tabah ataupun down, ikut personaliti blogger tu sndri..

pasal apa rasa mcm ahkak terlepas ketapi ni...sana sini duk citer isu kutuk mengutuk...tapi siapakah blogger itu?

sokong ujang ..
sabar je lah dengan org2 macam ni

yuyu tak ngutuk orang ^^ maka yuyu tak bangang :p

Idea entri kita hampir serupa tapi cara penyampaian yg berbeza. huhu..

ye ye ye...namanya goblog(goblok)...sesuai sangat!

Yang ngutuk ngutuk tu elok kena katok jer ! Haha :D

hahah cool post!!!

uve got a cool blog too!

The Petite Blogger

Mintak2 aku x terglong dr blogger yg 'Goblog'

hehehhe
selamat hari raya
maaf zahir dan batin

selamat hari raya. saya newbie juga! :))

"Jangan benci seseorang itu, takut orang yang kita benci itu kesayangan ALLAH"

pndi gak ujang olah ayt ni...

klo kte dianiaya dan blog tempat pelepas rasa ati xpe kan? bukan kutuk2 blogger kui3..

tp bila baca ayat ni

"Jangan benci seseorang itu, takut orang yang kita benci itu kesayangan ALLAH"

sentap kejap. ade betul jgk tu.mekasih ujang..sobs2

mmmm tu lah, dlu x bnyak blog.... biasanya penulis blog tulis isu2 semasa, blog ilmu.... tpi skang ni mcm2 ada.. tpi nk tulis pape kna brhati2.. skang ni bnyak kes kte dgr blogger nk kena saman, lam paper pn tulis blogger kna hati2 smasa menulis... jdi tulis lah sesuatu yg mndtgkan ilmu dan manfaat pda org lain...

memang goblok. haha.
jgn benci seseorang itu takut orang yang kite benci itu kesayangan Allah.
suke ayat ni.
mintak izin copy boleh? ^^

ala si tukang kutuk tu bajet smpurna sgt kot..tp mmg bosan pun..

hihihi..tulah..awat banyak sangat blogger yang suka kutuk sesama sendiri??..

"Jangan benci seseorang itu, takut orang yang kita benci itu kesayangan ALLAH"

Suka la ayat nie...

Takpe2x... yang penting aku dapat blog nie ari2x....banyak citer FAKTA dan kekadang AUTA pun ade....keh3x

Org yg kutuk dan bangang tu adalah org yang berpenyakit iri hati

aku suka komen ni sebab aku suka ayat tu gak =)

haha sekali diri sndri yg dikate. pape tah .

kat fb pon sama...asik nak mengutuk org jer...byk dosa dapat free...

blogging jadi tak seronok bila jadi benda macam ni. kan?

blog wa yg hina tu x layak kot nk kutuk org ^_^

mmg banyak jugak yg aku baca dok nak tempias marah beriya even kecik je salah tu.

kalau maafkan dapat pahala ye dop?

takyah besarkan sgt lah..dunia ni sementara je.

mereka yang buat goblok tu memang buduh.
buat blog macam buat dosa.kutuk orang tu.kutuk orang ni..menganjing orang tu...

sampai macam tu sekali kan?.teruk lah mereka tu..apa la motif mereka buat macam tu.

mereka yang buat goblok tu berakal pendek.

wahh..entri kali ni sungguh berilmiah..btol gak ko ckp tu..

"Jangan benci seseorang itu, takut orang yang kita benci itu kesayangan ALLAH"

best ke makan daging saudara sendiri????

punyer cepat klik tajuk nie ingatkan nak kupas isu hot hihi

by the way, seiring pertambahan blog, seiring itu jugak eujud blog yg wujud sekadar carik kesalahan org lain

haahhaha..sibuk nak kutuk org buat pe... orang jawa ke ni. hehe lama tak dengar perkataan goblok.

blum jmpe lg blog yg goblock..masih baru dlm dunia ni..


EmoticonEmoticon