Wednesday, September 21, 2011

Gambar Sekitar Majlis Pra Tonton Bini Biniku Gangster

Filem Bini biniku gangster gua rasa ramai yang tertunggu keluarannya di pawagam yer dak..?? tapi gua dan rakan blogger yang lain sempat la tengok awal sebelum keluar di pawagam..

Nak tau review filem bini biniku gangster sila la baca entri itu ek...

Gua malas taip panjang-panjang sebab sibuk sikit..so tepek gambar jer la ok...

Nisa Kay dan Yana

Nisa Kay

Yana Yasin dan kawan

Nisa Kay dan Cik Epal



Mamak kedai apa tah gua lupa...hehe


Mamak tu yang amik gambar kitaorang

Ketibaan pelakon SAM

Yana yang comel dah sampai...

Ucapan pengarah (Ismail Bob Hasim)



Pelakon BBKG

Pelakon Utama BBKG bersama pengarah














Blogger Yang Hadir Di Majlis Pra Tonton Bini biniku Gangster

- Ujang
- Yana MIB
- Yana Yasin bersama kawan
- Nisa Kay
- Cik Epal bersama muncet dia
- And


p/s : Gambar gua dengan Yana Samsudin takda pulak..hurm..


Artikel Terkait

20 comments

tunggu david teo amek korang berlakon lak nt.. hehehe

tak sabau nak tgk citer ni. cambest:)

dok KL memang semua nie senang lah..kalau dok kedah?huhu

Khas Untuk FB/BLog :
[Klik Sini]
Jana Pendapatan Online PERCUMA [Dibayar Dalam USD]

jeles nya.... nak mintak tlg ujang like kat sini boleh x?

http://www.ourbestmoments.com.my/gallery-details/46194

happy ek dpt bergambar dgn org glamour..semuanya stylo

tercari cari jugak gambar ujang dengan yana samsudin :)

eh, ... terselit jugak gambor kita,.. hihihihi

pergh,mereview filem je keje ko ye ujang malam2

untung lerrr~~~ tak sabar nak tgok citer niee

kenapa nampak tak hensem dak SAM tu.. huhuhu..


EmoticonEmoticon