Gambar Sekitar Majlis Pra Tonton Bini Biniku Gangster

Filem Bini biniku gangster gua rasa ramai yang tertunggu keluarannya di pawagam yer dak..?? tapi gua dan rakan blogger yang lain sempat la tengok awal sebelum keluar di pawagam..

Nak tau review filem bini biniku gangster sila la baca entri itu ek...

Gua malas taip panjang-panjang sebab sibuk sikit..so tepek gambar jer la ok...

Nisa Kay dan Yana

Nisa Kay

Yana Yasin dan kawan

Nisa Kay dan Cik Epal



Mamak kedai apa tah gua lupa...hehe


Mamak tu yang amik gambar kitaorang

Ketibaan pelakon SAM

Yana yang comel dah sampai...

Ucapan pengarah (Ismail Bob Hasim)



Pelakon BBKG

Pelakon Utama BBKG bersama pengarah














Blogger Yang Hadir Di Majlis Pra Tonton Bini biniku Gangster

- Ujang
- Yana MIB
- Yana Yasin bersama kawan
- Nisa Kay
- Cik Epal bersama muncet dia
- And


p/s : Gambar gua dengan Yana Samsudin takda pulak..hurm..


{ 20 comments.. read them below or add one }

cik pulau cik pulau September 21, 2011 at 11:34 AM
tunggu david teo amek korang berlakon lak nt.. hehehe
NisaAdnan NisaAdnan September 21, 2011 at 11:47 AM
tak sabau nak tgk citer ni. cambest:)
Awan Fantasia Awan Fantasia September 21, 2011 at 11:56 AM
dok KL memang semua nie senang lah..kalau dok kedah?huhu

Khas Untuk FB/BLog :
[Klik Sini]
Jana Pendapatan Online PERCUMA [Dibayar Dalam USD]
suriani azwan suriani azwan September 21, 2011 at 12:00 PM
jeles nya.... nak mintak tlg ujang like kat sini boleh x?

http://www.ourbestmoments.com.my/gallery-details/46194
ikatankasihku ikatankasihku September 21, 2011 at 12:09 PM
happy ek dpt bergambar dgn org glamour..semuanya stylo
cheqwa cheqwa September 21, 2011 at 12:32 PM
tercari cari jugak gambar ujang dengan yana samsudin :)
!! YaNa YassiN !! !! YaNa YassiN !! September 21, 2011 at 12:44 PM
eh, ... terselit jugak gambor kita,.. hihihihi
Rozuan Ismail Rozuan Ismail September 21, 2011 at 1:07 PM
pergh,mereview filem je keje ko ye ujang malam2
nurkaloi nurkaloi September 21, 2011 at 2:44 PM
untung lerrr~~~ tak sabar nak tgok citer niee
aizamia3 aizamia3 September 21, 2011 at 4:09 PM
kenapa nampak tak hensem dak SAM tu.. huhuhu..