Tuesday, September 27, 2011

Zackzukhairi di UPM




Minggu lepas gua ada makan di CAFE di tempat gua bekerja, nama tempat kerja gua ialah UPM.

UPM atau nama penuhnya Universiti Putra Malaysia ialah tempat gua bekerja..., derm...!!! agak bangang mukadimah entri gua..

Minta maaf, gua kalau part nak mula menaip di blog memang jahanam...('',)

Senang cita gua hari itu ada makan di cafe di tempat gua, gua terpandang ada seorang mamat ni, muka memang gua kenal

" macam pernah ku lihat muka dia ni.." gertak hati kecil aku

Gua teruskan makan nasi lemak gua...sambil gua makan gua tengok mamat ni lagi dan dia pandang gua..

"ok gua pasti mamat ni memang zackzukhiri" kata hati kecil ku lagi

Sekali mamat ni bangun dari cafe tu dan dia terus meninggalkan cafe, gua tengok dari jauh mamat ni main pokok di tepi cafe.., dan terus hilang dari pandangan mata gua

"aik..tak mungkin la mamat jepun ni kat UPM, dia kerja shell kan" hati kecik ku bersuara lagi.

Gua biar jer la dengan mamat tu..gua rasa gua salah orang.., tapi sebagai stalker yang berjaya gua godek facebook dan fanpage zackzukhairi ni...dan gua nampak ada logo UPM di info facebook zackzukhairi..hahah

Gua terus tanya dia di fanpage zack zukhairi ni..


Dia ada respon...


Dalam pada yang sama gua bebel dengan member2 di fanpage gua iaitu  Erti Kehidupan, sekali mamat jepun ni menyampuk..!!


So dah memang sah orang yang gua nampak tu memang zackzukhairi dan apa yang gua nampak mamat ni kecik jer.hahahaha

Moral of story

- saja nak bagi tau zackzukhairi pun like fanpage gua..hahaha




p/s : zackzukhairi kat UPM wei..ramai gila kecoh dia ada kat situ..termasuk gua..hahaha

entri pasal zackzukhai dulu-dulu di SINI dan SINI

#motif?

38 Orang Memberi Komen & Pendapat

motif??? nak bagi kita org jeles lah tu T_T

aku nak jumpe gak..sat g nak p upm la

hehehe..2 dia...rmainya pminat dia..:D

wah retissssssssss

nape tak mintak signnn??;D

konvo upm nanti bolehlah jumpa korg berdua kat UPM!

wooooowoooowoooo..hahaha :p

ha..smgt ye jmpe zackzuhairi..he

Bro..aku nk jumpe Blogger Ujang je kat UPM. Boleh x?

keje kt UPM ye jang?

ahkak pernah keje kt dlm tu, masa tunggu result SPM dulu2...kat kedai buku (koop) tu...:)



*tak kenal zack zukhairi...hehe

aku pon kt upm.
tp tak terjumpa lagi zack.
lu pon tak pernah jmpe..hahah
keje mana?

motif nak show off.ada mak kesah.haha

wahhhh ujang pasni setaraf ngan zak zulhairy

kalau jumpa dia lagi pasni..kim salammmmmmm...hehehehe

bodohhh ! jeles tahap bangang dah nii..ahhahahhaha...


gilerrrr arrrr ~
=p

apsal x g tego? huh, rugi..rugi...

kedai milor abc tu celah sarawak.. mai la sini .

upm dalam kenangan...kalau p kat HQ lalu upm akan teringat balik kisah zaman2 study kat situ...:)

ko lecturer kat upm ker?

suh dia jadi retis la...ujang pun ada tanjak apa nk jd retis...tp retis yang berlakon jadi lelaki gatal..oppssssssss...lari...

jumpa artis... wow... dasyat la lu.. weh esok aku da kat uniten.. tak mo jumpa aku ke? haha

untung la dapat jmpe ZZ..ada siapa nk jumpa lina x? hahahah.. *prasan pemes plak..hikhik

mesti dia excited gk jumpa lu..

fuyoo artis like fanpage dia. hahaha

bakpo mum xtegor dio nyoh?

ehh..apsal ko tak tegor dia jang?

tingin nak jumpa zack!cam sempoi ja orang dia ^_^

satu fakulti dengan saya. haha :D eh eh, entry ni dah lepas. tapi tak perasan zack la~ #buathalsendiri ekeke :D

hehe, memang kecik orangnya hehehe


EmoticonEmoticon