Monday, October 31, 2011

Blogger Tolong Jangan Jadi Macam Beruk Ini

Gua versi dodle


Gua pasti 92% orang malaysia kalau sebut beruk akan tahu macam mana rupa bentuk beruk yer dak..???


Kalau tak tahu beruk, monyet pasti tahu yer dak..?? kalau bangang gak yang tak tau apa itu beruk dan monyet pergi tanya orang sebelah kau tu apa itu beruk...('',)


Wah...kasar tak ayat gua...hehe..,


Di zaman serba canggih dan moden ini bermacam ragam orang yang gua jumpa, gua selaku penulis sebuah blog yang bernama Erti Kehidupan nak tekankan untuk perangai blogger sahaja., sebab yang baca blog majoriti blogger kan?


Perangai dunia luar tu gua rasa di facebook dan ceramah-ceramah dah ramai orang tegurkan yer dak..??

Gua memang baru lagi dalam dunia blog ini, tapi kira lama di antara yang baru..hehebenda dan isu paling gua benci dalam dunia blog ialah bila seorang blogger yang berperangai seperti beruk ini..



Betulkan gambar atas tu beruk..??? ker monyet....lantak la apa pun k..hehe


Maksud tersirat gambar atas itu ialah blogger tolong jangan jadi macam monyet itu seperti

- suka mengendap blog orang lepas itu kutuk kemain dan tembak kaw kaw
- wusha blog yang kau tak suka,lepas itu carik kesalahan bodoh dan buat entri kutuk blogger
- suka wusha blog seseorang dan cari point bangang untuk kutuk, yang positif tidak pula dipuji
- jadi silent reader untuk jadi wartawan menjaja cerita bangang kepada orang lain
- lagi apa ek..fikir la sendiri kepada siapa yang terasa..hee


Cuba la jadi blogger yang aman seperti .............erm..tanak la tunjuk contoh blogger nanti dia bangga..hahaha contoh2 yang senang ialah nama yang ada dalam bloglist gua la senang cita...


Baca contoh blogger bangang di SINI


Sekian...Peace (~_^)v

p/s : monyet itu tiada blog, itu perumpamaan sahaja

38 Orang Memberi Komen & Pendapat

haha style laa beruk tuu ;p

sakit hati kalau kena hentam...
tapi wat lek je..cool.haha

maksud yg mendalam...ingatkan pasaipa lerr tadi hihi

larrr.. ingatkan beruk ade belog tadi.. excited seketika td.. hehehhe..

tu babun ! sebab besar . haha . gua tak penah kutuk blog org . gua suka puji je . mcm ni .
BLOG MUNG BEST UJANG :))

beruk pn kreatif skunk
pgng senapang
nie beruk bru lpas plkn nie

warnailah hidup kita dengan suasana gembira tanpa mengira blog kita jenis aliran yang bagaimana..Dulu semua orang kutuk si klik klik and the geng..Tapi skrg ramai pulak yang mcm diaorg..aku pun perasan benda yang sama..Walau x lama berblog tapi aku dah lama kenal blog dan baca blog..dulu x mcm skrg..jauh sgt..

ada eh org yang suka skodeng, kutuk2 nie,... hurmm,.. manusia mmg susah nak puas hati kan.

akak pun tak suka orang camtu...

beruk xde blog?.. bak sini link. haha.

blog kita jiwa kita... :D ~

hehehe..kali ni ceq salah anggap pulak pasal beruk tu...ish ish ish...teruknya ceq ni...hahaha~

DISLIKE to those who have such those habit :'(

haha tak bagus betul perangai beruk itu.. haihh tula pasal,kita nak blogging sambil bw ke blog org lain spatutnya beri sokongan,bukan lagi tambah terukkan keadaan kan :)

fakta:beruk sejns haiwan,beliau tak ad otak,manusia ad otak, kesimpulan: manusia itu tak ada otak

anum memang x suka org cm tue

jangan jadi gila macam ujang. hahaha. btw, blogger memang dah ramai bangang mungkin, haha. grrr. aku sokong statement last kau. yeh ! aku hebat. kbai.

ingatkan cite psal beruk tu, baru nk jenguk blog dia, Hee

la ingtkan bg link blog yang memberuk tadi. ekekek

em blogger ni macam2 jenis dan genre. ada yg peribadi ada yang free thinker. ramai yg kutuk blog peribadi padahal blog peribadiyg byk meletop!! :D blog info takde meletup sgt pun.

Jangan jadi mcam beruk...hahahahaha

kalau jumpa pijak jek beruk yg camtu.boleh ke?hehe

org yg bangang kalau dia insaf... dia akan jadi org yg lebih hebat drpd org yg tak pernah bangang... TAPI KALAU DIA INSAFLAH... kalau bangang sampai mati????? hehhehehe

hebat kan beruk tuh pandai pegang senapang.nak shoot blogger ke hape ? hahaa

stuju sgt, biasanya org camni diaowg ni nak stalk je..penyibuk

jangan jadi penyibuk macam beruk hihiii...best entri ni XD

tak suke beruk jenis tu jugak..huhu

perrgghh mana boleh macam tu...main condemn2 je....jahat gila.tak baik betul kan?

kui..kui beruk to nk msuk army ke ape uh? Kui..kui, hape pn x boleh haha

BEYUKKKKKK...BUSUK PNY BEYUKKK...~

terima kasih jang...aku tau yang ko nak puji tu aku...nanti aku belanja main tembak2 supaya ko kelihatan sama macam gambar di atas haha

beruk zaman moden ..

yg pasti ain ta camnie..hewhew

hahaha,,mean...perangai seperti beruk,,haha,,beruk yang tak boleh pikir apa2..ok2..ramai2 jangan jadi cam beruk tu ok,,hehh

saya blogger berperangai cute lagi hebak hehehe. .kesian nya beruk....


EmoticonEmoticon