Monday, October 24, 2011

Laser Warzone memang terbaik..!!!!



Semalam bertembat di I-City Shah Alam gua bersama rakan blogger lain telah join Battle of the Elite Forces" Yana ada hack blog gua semalam buat entri cerita pasal ini..derm..klik SINI


Selama 25 tahun gua hidup ini, ini adalah pertama kali gua main menatang laser ni..hahahah.., serius rasa macam arghhh!!!!!!!!   wuuuuuuuuu!!!! yeeehaaaaaaaaa!!!!!!!! macam tu la gamaknya perasaan gua tak boleh nak terangkan macam mana bestnya main menatang laser ni..


Game semalam ada 10 team dan di bahagi kepada 2 kumpulan.., lu orang nak tau tak team gua dapat no berapa....???? ce teka...gua rasa lu orang teka mesti betul punya la..cuba bayangkan la gua yang macho ni join kan dapat no berapa..??? teka la ok...hihi

Gambar sekitar Battle of the Elite Forces

 Team Tali Barut (team gua)

 Gua botak..hahaha

 Baju nyorokkan lengan bajet ganas

 Muka nak pailang


 Amoi bahan cuci mata..hahaha...(hebat woi jeritan mereka)

Salah satu team musuh..hihi

gambar kredit FB laser warzone

 **************

Dah teka belum team gua dapat no berapa...??? apa la bukan susah pun nak teka..kalau gua main dah tentu la team gua no last..hahahahahaha
Tapi sumpah enjoy gila layan laser warzone ni...!!! rating game ni gua bagi

10/10.!!!

Nampak macam bangang jer mula-mula..tapi satu game 10 minit tu dah boleh pancit wei..!! kitaorang main semalam 4 game memang perghh!!!!!!! penat..!!!

Sampai sekarang urut lutut gua sakit, urat peha gua sakit, urat betis gua sakit..tapi memang puas hati..arghh!!!!!!!!!!!


Kalau nak datang main ini detail dia

Lokasi : I-City (shah alam)
Mon - Fri:13:00-01:00
Sat - Sun:10:00-01:00


Biasa
1 game = Rm18

 Ahli
1 game = RM15

Student
1 game = Rm12

Geng Gua semalam






jap lagi sambung...ada keja...

tag : harga laser warzone, 



8 Orang Memberi Komen & Pendapat

Kita kalah bergaya bro...cuba ajak depa main stacko confirm depa tak boleh haha

dah agak dah nombor last! heeheheee

hurmmm....kalau stacko si ujang ngan bean memang dasat...anyway nanti kita arrange untuk repeat game balik.... ade rezeki mungkin nak sponsor untuk layan 3jam punya session ...hahahaha

3 jam hazman?? pengsan laaaa aku nk memicit kaki ujang tu nnt..yg semlm pn smpi abes satu movie aku massage bdn kaki dia..adeh~ >_<

hahahah ingatkan game pe jerk tadi
mcm seronok plakk kann

lu dh bg gua idea tuk xtxt club...gua sbgai president club yg xbtauliah akn bg idea men menatang ni...tq bro!


EmoticonEmoticon