Wednesday, October 12, 2011

Zackzukhairi Kawan Gua (wordless wednesday)

Dulu....dia tak kenal gua.., gua kenal dia...haha




mamat ni tak susah nak carik dah..dia bukan ada kat JEPUN tapi UPM tak caya klik SINI


Sekian..Peace (~_^)


p/s : minggu depan gua berniaga jual bunga di konvo UPM

20 Orang Memberi Komen & Pendapat

jual bunga??? tentu masyukkk...good luck

adik aku study UPM..nanti aku skodeng ko kalo aku dtg UPM..kakakaka

sy nak beli bunga konvo..sy nak diskaun...50%..tak sbr la nk dtg konvo upm klu ada artis blog jual bunge...ngeeeeeee~

erk..zackzukhairi tu sape...

banyak untung jual bunga nie
hehehe

untunglaaa~ :p

good luck berniaga ^^

semoga mendapat keuntungan setimpal ^^


ENTRI BARU:

WALAUPUN TAK SEMPURNA,TAPI ADA BAKAT YANG TERPENDAM

tolong mak dapat pahala tu.... duit pun dapat..heeeee (",)

Jang...tumpang sebelah ko...nak jual tudung..he he

semoga bunga ko nnti cpt laku nanti..amin ^^

hahaha.. skrng dia kenal ker encik azfar roslan nie..hahahaha

tapiii... zack nye mmbr dah full. muahahhahaha

ayah saya selalu di upm. mengajar sana. haha. ada can ni nk pi cari zack..hahaha

jual bunga? layu x bunga tu nanti?

untunglerrrrrrrrrrrrrr
( ! muka jeles dah ni..)

dah lama nak add zack..tapi full..tup2 zack add ujang???

gilerrrrrrrrr..... argggghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

=p

hahhahaha


EmoticonEmoticon