Thursday, November 24, 2011

Hotel Gua Naif..Kesian...

Cerita di KUCHING PART 2

*****************


Gua sambung cerita gua di KUCHING ok...,

Hari tu gua dah story pengalaman pertama gua menaiki Kapal Terbang...klik SINI



Tu dia...budak-budak kampung yang pertama kali sampai di Kuching mesti la tak lekang dengan bergambar sakan yer dak..??


Kami semua ditempatkan di sebuah hotel yang diberi nama HOTEL ARIFF.



Member gua yang gemuk sebelah gua itu bernama fairus.., gua tak gemuk harap maklum...



Tempat penginapan kami ini kesian gua tengok.., tapi dah tempatnya kesian sudah pasti la orang yang menginapnya lagi kesian yer dak..?? derm...!!!!


Gua hampir tidak percaya yang hotelnya masih menggunakan  menatang untuk menaip tu..tah apa jadah namanya pun gua tak pasti..zaman sekarang hotel bajet orang buat beromen tu pun guna komputer dah kan..


Hurm..nak buat macam mana, nasib badan..."berat mata memandang berat lagi bahu memikul" gitu la gamaknya yang gua kena tidur selama 3hari 2 malam di HOTEL ARIFF.




Lihat la muka-muka member gua yang agak terkejut dengan rupa paras hotel ariff ni..hihi



******************

Dari cerita orang-orang sana, hotel ariff ni berhantu.., tapi 2 malam gua tidur takda apa-apa ganguan..kira ok la.


Yang lawaknya malam-malam depan hotel ni ada bapok-bapok berkeliaran, gua sebagai orang beriman tak layan dan pandang bapok-bapok yang berkeliaran...geli gua tengok tetek buatan sendiri ni..tak tau la korang suka..hahahaha
Tu kalau bapok..,kalau pompuan betul konfom gua layan..hahahaha..gila apa rezeki depan mata tak tengok yer dak..??? ish..ish..ish..jangan ikut peragai gua..salah tu..


Apa pun kami tetap bersyukur yang kami disediakan tempat tidur...


Sekian...Peace (~_^)v


17 Orang Memberi Komen & Pendapat

memang bajet gilalah hotel ni... still guna typewriter tu!

Sian..! Kat kchg da banyak hotel lagi wokey...Hotel tu jughak korang singgah. Sapo suruh nk cari bajet murah..!

alahai kesiannya..huhu

eh bukan daif ke jang??
naif tu mcm innocent eh?..klu salah soriii..hihi

oklah tu sesuai untuk ko jang...bagi ko yang hightech bukan ko tau guna

HUH..lu der cam hine kuching je beb,gua asal kuhcing terasa beb..lau lu rase hotel 2 buruk,lain kali jgan jejak kaki g sarawak lg oke..gua takut lu tdo bawa jabatan je nanti..

fullamak... sedeynya hotel dia... bab bapok ni.. nak ke? kat port klang lpas pkol 6 ke atas ramai berkeliaran...jalan apa lupa.. p je blakang CIMB PK..cun taw

gua nk kena g kucing gak la one day nanti :D

belum pernah jejakkan kaki lagi ke kuching..apa yang spesial disana?
btw, alhamdulillah if everything was okay along you'd been there! :))

lah..ngape tak cari hotel mahal skit..hihihi

nme menatang tu typewriter la...hee kans?? eh yeke...hiksss

hotel ni mmg disediakn utk org kg yg 1st time nek kpl terbang..ngahahaha larikkkkkkkkkkkkkk~ =P

dah2 lah tu encik ujang tengok pompuan. Hahahahahaha! yucks! bapok mesti kena sepak!

kasihannn..(geleng pale)..ngehhh..

okey la tue... takat nak buat tido je kan....tapi awek kuching cun sey... muka chinese look ...keh3x

yg pi dok hotel ariff sape suruh...kan hotel domani sblh tu lbh ok...& baru...sy pn org swk tau...cuma dh dok kl lama...jd jrg blk sana...

Laillahaillah ujang.Siapa suruh kau pergi hotel Ariff.Domani sebelah tukan ada.Tak pun nak ambil bajet murah kenapa tak pergi tinggal kat riverside tu.Kau memang sengaja nak condemnkan?

Ala setakat typewriter tu stylo kau tahu.haish.


EmoticonEmoticon