Tuesday, November 29, 2011

Review Blog Bakal Menyusul




Sebelum ini gua ada buat entri untuk REVIEW blog orang sempena gua tak dapat online selama seminggu kerana bertugas ke LANGKAWI..grrrr!! lama pulak otesyen gua ni


Di harap jangan ada yang hantar lagi ok sebab dah tutup tarikhnya dan gua tak larat dah..hahaha


Gua sudah siapkan beberapa entri review yang akan di "auto publish" setiap hari.., setiap entri gua akan keluarkan 4 blog yang gua review. bermakna seminggu ni entri gua review blog jer..hihi


Entri review bermula dari 29/11/11.. dan di setiap blog gua akan bagi Gred untuk memberi kualiti sesuatu blog itu mengikut pandangan gua..di ulangi mengikut pandangan gua ok.('',)


Blog yang gua review tidak menjanjikan trafik tetapi sekadar untuk perkongsian idea ok sayang...(manja tak)

Sekian..Peace (~_^)v


p/s : baru siap buat 24 blog..ada lagi lebih kurang separuh yang perlu di siapkan...=(


21 Orang Memberi Komen & Pendapat

Jangan jadi mcm okeyyyy..

http://ibusayangcomel.blogspot.com/2011/11/pak-pandir-vs-luncai.html

menunggu penuh kesabaran! yeah! harap2 sy dapat Gred A. Hehe! :)

okay neves2 haha

Siap bagi gred lagi... Have grading yea...

wahh mesti byk kan, buat elok2 ya ujang :D

Baru nak joinn...dah tutup eks...kecewaaaaa V___V

huhu.. gua tak berpeluang.. takpe.. jang meh lawat entri br gua JIKA :)

dah tutup ke? ingat nak gak kena review...

ok sayang x sabar ni sayang ( manja x ) hahahaha

hai sy budak baru! jgn lupe review belog shaye...:)

alamak xsempat nak menjoinkan diri ....

adoyai..nebes giler da nih..adakah blog shaye akn direbiu?klu yer, apekah komen2 nyer?ha...nebes..nebes..hihi ^_^

alayaiiiii.. cmner leh terlepas pandang ada segmen nih.. haih, da lama tunggu ko wat, tetiba terlepas lak...

fedupfedupfedupfedupfedupfedup sbb x de org pn nk komen blog gua

abg, buat la review utk labels belog kawen-kawen pulak.

tiada kekosongan dah ok..=) tamat tempoh..sori..=)

jangan lupa review newbie mcm saya hihihihi

wahh! jang dah main review-review.

surat untuk bakal bini,
http://keleboqmaneh.blogspot.com/2011/11/future-wife.html


EmoticonEmoticon