Monday, May 14, 2012

Kisah bawa baby girl jumpa rakan blogger

Jumaat minggu lepas Yana bagitau akak LM nak ajak jumpa sambil makan malam di putrajaya...


****************

" Sayang akak LM ajak jumpa hari ini tau.."  yana mengingatkan gua sambil menyusukan babygirl yang sedang kelaparan.

" Owh..malam ini ek.., pukul berapa kita nak gerak" tanya gua untuk setkan masa bersiap

" Dia kata lepas magrib " jawap yana ringkas


Jam menunjukkan pukul 6.30pm., gua dengan segera terus naik tingkat atas rumah untuk bersolat dan mandi untuk bersiap pergi ke Putrajaya. Memang sikap gua dari kecil tidak suka orang menunggu. Yana dibawah masih menyusukan babygirl.

Selepas selesai solat, gua bersiap untuk ke toilet dengan mengenakan tuala hadiah perkahwinan dan terus gua melangkah masuk kaki kiri ke dalam toilet yang baru dicuci minggu lepas.., masuk sahaja dalam toilet gua...........*jadah apa gua nak cerita situasi dalam toilet ni..grrrr


***********************

Ok sambung cerita.., selepas gua siap mandi gua mengenakan pakain jersey pasukan kegemaran gua iaitu Arsenal dan gua melihat wajah gua di cermin sambil berkata " fuh..indahnya ciptaan tuhan" sambil tersenyum. memang itu perkara yang gua biasa buat

" i dah siap ni.., jom kita gerak" kata gua kepada yana

" erm..orait i pun dah siap ni.." jawap yana sambil mendukung baby


*********************


Argh...!! gua malas la taip panjang2...gua ringkaskan dan korang tengok jer la gambar ok..hee

Sampai sahaja di Taman Warisan gua tengok ramai gak rupanya yang datang.., ingatkan akak LM sorang...hee

Gua ajak Ben Ashaari dan Zamir


Lokasi : TAMAN WARISAN PUTRAJAYA




 YANA dan Kak SHIDA bersama babygirl

Akak LM dan YANA bersama babygirl


Sekian...Peace (~_^)v


p/s : babygirl dan makin panjang.., hari itu ukur 3 jengkal sekarang dah 3 jengkal lebih...hahahaha



23 Orang Memberi Komen & Pendapat

anyonyonyo ~ comelnya baby girl :33

baby girl lg besar dr maknye ..comey....

gua bangga muka gua ade dlm entry lu.muahahaha

wah, akak suhaili dgn kak shida pon ada jugak

PIPI BBY GIRL TU TAK TAHAN TENGOK, RASA NAK GIGIT2....EEE...

assalamualaikum ujang...geramnya tengok baby girl tu cutenya...:)

betuller.. baby girl tu lagi besar dari mak dia.. hikhikhik.. tang pipi sikit punye 'kembam'..

whoaaa...kiranya ko nie tetamu kehormat la yea... p/s: GAMBAR leh guna untuk digi awards tahun depan... ekekekke

tq pd ujang dan yana sudi luang masa jmp kami...ada masa nk lepak lg camni eh.buat yg sudi hadir tq byk2...masing2 busy tp sudi luang sikit masa utk mlm tu

cepat besar anak korang nih...semoga jadi anak yg solehah...

kelas Ujang ukur bby guna jengkal. Baby Ujang & yana memang membesar bagai juara. Lala pun kalah ni. Kesian kak lala kecik molek je. Berat bby girl dh bapa kG?

Makin panjang ye babygirl tu...hehe..akak tak sempat2 lg nk g jumpa :(

ayat time tengok cermin tu memang terbaik bro.. tak pernah aku wat lagi..

baby girl dah makin besar..comel!

UKUR GUNA JENGKAL JE YE??MUDAH DAN CEPAT..
EKEKEKEK

Apahal gambo gua xde. Tacing la.cmni. Ahahahahaahahah

bertuah punya papa...ukur baby pakai jengkal..haha walauapapun baby girl muka papanye..! :)

klu x aku g,last minute kensel sbb ada hal.. kesian kak LM duk call.. huhuhu..


EmoticonEmoticon