Ciri-ciri Lelaki CANTIK

Gambar Hiasan


Salam Jumaat.,

Kecantikan seorang lelaki bukan kepada rupa fizikal tetapi pada murni rohani.

Lelaki yang cantik,adalah:-

1)Lelaki yang mampu mengalirkan airmata untuk ingatan
2)Lelaki yang sedia menerima segala teguran
3)Lelaki yang memberi madu,setelah menerima racun
4)Lelaki yang tenang dan lapang dada
5)Lelaki yang baik sangka
6)Lelaki yang tak pernah putus asa
7)Lelaki yang sedang membaca entri ini..('',)

* via lelaki soleh idaman wanita solehah

***************


Sekian...Peace (~_^)v


p/s : Semoga korang dapat pasangan yang cantik luar dan dalam..('',)


{ 13 comments.. read them below or add one }

Syakir Rahman Syakir Rahman June 29, 2012 at 9:26 AM
bru prasan ko nyer header ley conteng2... ^_^
:: Mrs.Eady :: :: Mrs.Eady :: June 29, 2012 at 9:28 AM
nak tambah... Lelaki yang penyabar giler :)
Anum Anum June 29, 2012 at 10:17 AM
banyak lagi kan sebenarnya
hazman aka species1980 hazman aka species1980 June 29, 2012 at 10:57 AM
Ujang... patutnya kena letak muka terbaru ko laaa bro....
Mira Adzlia Mira Adzlia June 29, 2012 at 10:58 AM
hehe...tmbh lg...(ceh, cam nsi tmbh pule)...

lelaki yg sntiase btnggungjwb tnpe merase tggungan itu adlh 1 bebanan :)
KY KY June 29, 2012 at 11:01 AM
tapi susah nak jumpa..nak2 yg no7 hahahaa
aizamia3 aizamia3 June 29, 2012 at 11:04 AM
no. 7 tu.. lelaki yang baca je tapi bukan yang bagi komen.. hikhikhik..
Nisa Shahrien Nisa Shahrien June 29, 2012 at 12:43 PM
lelaki yang sentiasa berusaha menjaga maruah perempuan sekeliling dye. itu ciri lelaki cantik yang saya admire.
widiea azira widiea azira June 29, 2012 at 5:35 PM
perempuan cantik xde erk. .xnak bca lah entri ni. .haha
ஜ miss klanika ஜ ஜ miss klanika ஜ June 29, 2012 at 8:36 PM
lelaki cantik bunyik lelaki maskulin :3
p/s : best siot conteng header ! hahaaha
Eera Shera Eera Shera June 29, 2012 at 8:43 PM
cantiknye lelaki berbaju pink tu :p