Friday, June 29, 2012

Ciri-ciri Lelaki CANTIK

Gambar Hiasan


Salam Jumaat.,

Kecantikan seorang lelaki bukan kepada rupa fizikal tetapi pada murni rohani.

Lelaki yang cantik,adalah:-

1)Lelaki yang mampu mengalirkan airmata untuk ingatan
2)Lelaki yang sedia menerima segala teguran
3)Lelaki yang memberi madu,setelah menerima racun
4)Lelaki yang tenang dan lapang dada
5)Lelaki yang baik sangka
6)Lelaki yang tak pernah putus asa
7)Lelaki yang sedang membaca entri ini..('',)

* via lelaki soleh idaman wanita solehah

***************


Sekian...Peace (~_^)v


p/s : Semoga korang dapat pasangan yang cantik luar dan dalam..('',)


Artikel Terkait

13 comments

bru prasan ko nyer header ley conteng2... ^_^

nak tambah... Lelaki yang penyabar giler :)

banyak lagi kan sebenarnya

Ujang... patutnya kena letak muka terbaru ko laaa bro....

hehe...tmbh lg...(ceh, cam nsi tmbh pule)...

lelaki yg sntiase btnggungjwb tnpe merase tggungan itu adlh 1 bebanan :)

tapi susah nak jumpa..nak2 yg no7 hahahaa

no. 7 tu.. lelaki yang baca je tapi bukan yang bagi komen.. hikhikhik..

lelaki yang sentiasa berusaha menjaga maruah perempuan sekeliling dye. itu ciri lelaki cantik yang saya admire.

perempuan cantik xde erk. .xnak bca lah entri ni. .haha

lelaki cantik bunyik lelaki maskulin :3
p/s : best siot conteng header ! hahaaha

cantiknye lelaki berbaju pink tu :p


EmoticonEmoticon