Intan Ladyana Bermanja Dengan Seseorang

KISAH SEPARUH BENAR


Baru-baru ni gua pergi tengok wayang cerita X janda jandaku gangster..., ada la ramai la pelakon yang cun cun datang..so gua buat bodoh jer la sebab gua bukan artis..hehe

Majlis pra tonton filem itu disajikan makan dan minum yang sangat best.., gua pun selaku seorang yang tak reti tolak rezeki melantak la sepuasnya..

Al maklum la bila makan banyak dan minum pun banyak.., pundi kencing gua jadi penuh..so ke toilet la gamaknya yer dak..??

Nak dijadikan cerita dalam tergedik-gedik gua jalan nak ke toilet tiba-tiba ada seorang pelakon cun bernama Intan Ladyana panggil gua..., pergh..!!! terkejut gila



Punya la laju gua jalan sampai blur gambar..., tapi disebabkan Intan Ladyana yang panggil gua terpaksa la benti gakkan.., padahal dah nak terkucil..




Jadah apa la Intan Ladyana ni suruh gua buat tanda "X"...terkial -kial tangan gua nak buat..




Punya la dia nak bermanja siap suruh sama-sama buat sebab gua tak reti buat tanda "X" sorang-sorang.., saja jer kan dia nak manja...hee



Gua dalam pada masa yang sama saja kacau dia....siap ejek lagi..hehe... tapi dia masih nak manja-manja dengan gua...('',)




Lepas dah puas borak dengan dia gua pun minta diri sebab dah tak tahan nak terkucil...hehehe


*******************

 Siapa yang nak pergi tengok filem terbaru lakonan Intan Ladyana boleh la ke panggung esok


Kisah Yana Samsudin rindukan seseorang baca di SINI <--


Sekian...peace (~_^)v


p/s : Apa pun salam kenal ek Intan Ladyana...heee

{ 11 comments.. read them below or add one }

Rai Rai June 7, 2012 at 12:39 PM
serius ke intan cakap gitu? (tetiba aku rasa macam kena tipu) hahaha..
Mozack Mozart Mozack Mozart June 7, 2012 at 1:02 PM
salam.mohon buat pautan blog pemikirkampong.blogspopt.com.tq
Wan Muhamad Faiq Wan Muhamad Faiq June 7, 2012 at 4:21 PM
Hahahah !
Bengong kau ujang ... hahaa
Yan Saflina Yan Saflina June 7, 2012 at 5:07 PM
gambar 1st n last same! hahahah..kantoi xde gambar len da..;d
AnonymousAnonymous June 7, 2012 at 5:43 PM
Haa.. gi toilet, nak buat apa tuhh?? so suspiciouss..
abang ensem abang ensem June 7, 2012 at 6:39 PM
Cisss.. kenapa gua terasa macam nak jeles.
Mr feckry Mr feckry June 7, 2012 at 9:58 PM
ai janda gua dah jadi gengster dah
:-) :-) June 11, 2012 at 10:08 PM
mentang2 lisa surirumah dh kawen..die curang ngan artis len pulak hahaha...