Tuesday, July 3, 2012

Kenduri Kahwin Irine Nadia Marcello bersama Blogger



Pergh...lambat gila gua update..hahahaha,

Pada hari Sabtu lepas gua bersama Yana dan babygirl berkesempatan menghadiri majlis kenduri kahwin adik comel Irine Nadia Marcello.

Gua dari bangi konvoi bersama dengan rakan blogger lain iaitu Ayeem, Hamzah Ian, Naz, Yuyu Zulaika dan juga Eman. Perjalanan mengambil masa lebih kurang sejam lebih sahaja...tetapi peristiwa sebelum perjalanan yang menyebabkan lama..('',) (copy paste ayat entri sebelum INI )


Layan jer la gambar bersama rakan blogger yang hadir pada kenduri tersebut ok..


Naz dan gua

 Yuyu Zulaikha mummy angkat kepada anak gua

Yuyu dan Pen Merah

Nisa Kay yang  busuk..hahah

Hamzah Ian , Ayeem dan Syafiq Rosli

Naz bersama perempuan masa depannya

 Yana dan Amal

Yuyu Zulaikha dan Yana

Bersama abang pengantin iaitu Aizul Marcello


********************

Gambar Sesi Menyemak atas Pelamin Bersama Pengantin


 Kemain sibuk jer Yuyu membebel


Padan muka Yuyu

********************

Gambar sebelum balik..




sapa gadis2 cun yang bersama dalam gambar ni ek..hahahaha



********************


Untuk gambar manja Irine bersama suami tengok di 




Rakan blogger yang hadir
(yang gua jumpa)

- Ayeem
- Hamzah Ian
- Nazirulhazwan
- Syafiq Rosli
- Eman
- Bro Framestone
- Yana
- Yuyu Zulaikha
- Nisa Kay
- Pen Merah
- Amal
(ada lagi ke gua tertinggal ek..)

Sekian...Peace (~_^)v


kawan yang ada facebook tolong like gambar anak gua di SINI <---



tags : majlis kahwin irene nadia marcello, gambar kahwin irine nadia marcello

40 Orang Memberi Komen & Pendapat

fuh meriahhh!!! makin tomel anak ujang ni... huhu

jilaka. nampak jugak perut :( bukan nak pilih2 sikit kahkah

Bestnyer jumpa blogger2 masa ni..

Dan sekali lagi Tahniah buat Irine dan suami ;)

si naz tu bila lagi dengan datin..hahaha

comelnya zafirah...eh pengantin lawo gak..tahniah buat pasangan mempelai..cewah..haha

gambar nie leh buat masuk DIGIWWWOW tahun depan.... hahahahaha

selamat pengantin baru untuk irine dan pasangannya

meriahnya u alls... posing sakan... y belum kawin tu, ambil aura k terutama yuyu kat dpn... hehe... tahniah buat pengantin...:-)

serious ujang weiii,anak kau comeiiiiiiiii.... :))

assalamualaikum ujang...selamat pengantin baru buat Irine n suami...:)

bestnyeww....
comel gile anak ujang!
*cubit cubit pp zafirah** :D

bestnyeee dapat g.. ramai nye blogger famess.. wuuuu ~ irine baru umo 20 kn ? untungnyaaa

untung la hoi korang dijempot..

aku yang dok masjid tanah neh pon tak dijempot..hahaha..

irine memang comey..!

Bodo punya nyah! letak gambar gua yang selenge!

bukan senang aku nak masuk blog ujang ni hahaha! thx ujang ujang yang selalu dengan senyuman si ayah haha

naz kalau makan,memang takdapat nak halang.hahahaha

sedih gua x dijemput...hahaha

wahhhh , happening gile weeding sis irine dgn blogger2 :)
okayyy , dialog2 tu sgt2 mengelikan ulu hati :P

yuyu sama comel je dgn zafirah..mcm akk dgn adik hehe

meriahnya korang semua

Huehue menyelit sebelah yuyu. Mintak ijin nak gambar ramai2 yg last tu. Terima kasih.

alahai kak yuyu , comel aje .
bestnye dpt kumpul ramai2 dgn blogger kn . thniah utk kak irine and hubby :)

athirah medan - awat klik nama ang takda keluar blog..ce cek

Yeayyyyy! adaa gambaa kitaa :') Thankyouu ujangg. tggu amal hupdate pulak.

kak fatin liyana pun ada gak kann :)

pergh..sgt meriah bile blogger2 berkumpul...moga ukhwah yg terjalin berkekalan..:)

banyak gambar anak ujang dari pengantin. hahaha... tak jumpe lagi anak si ujang nieee....

gambar pengantin ada khas entri sebelum ni.., ada tgglkan link bwh2 tu..=)

kuang asam nyeee cakap aku busuk. kuang asammm!!!

Sangat meriah & colourfull ;)

comel zafirah, air liur meleleh..huhu~ :p

bestnya bestnya, meriah :D dpt jumpa geng blogger yg lain. kak yuyu comel betul. haha


EmoticonEmoticon