Thursday, February 14, 2013

Genap Setahun Bergelar Bapa



Hari ini 14/2/2013 genap setahun gua menjadi bapa kepada puteri gua yang bernama Aimy Zafirah bt Mohd Azfar..

Fuh..fuh..rasa kekok jer taip nama ada bt Mohd Azfar ni..hahahaha



Kejap je rasa dah setahun...lepas ni tau2 anak gua dah nak kawin..hahahaha,.., setiap 14/2 orang yang kapel  menggelabah sambut valentine..tapi gua dan yana sambut bezday Zafirah...lagi terbaik yer dak..? ('',)

Macam-macam pengalaman gua sejak dah kahwin ni..siapa rajin baca la kisah macam mana saat gua dapat tahu bakal bergelar bapa...panjang lebar gua cerita..hahahahah baca SINI <----klik p="">
Dah la..sekarang ni gua dah tak reti nak bebel sangat...hahaha sebabnya baca SINI <---klik p="">


Sekian...Peace (~_^)v


p/s : ada besday party zafirah nanti gua jemput ok..kalau ada

11 Orang Memberi Komen & Pendapat

Happy birthday zafirah. ;)
Bro, chek email coz sy ada email sesuatu. Tq

HAPPY BIRTHDAY BABY ZAFIRAH !! :)

*bila nak ada adik? kihkih pffft

Hikkk happy birthdayy zafirah!!!
Sory hadiah takde huhu.

tahniah ujang :D

Selamat hari lahir Zafirah.... dah setahun nie brani ke potong kuku anak tu ?...hehehehe

amboi zafirahh.. besaq daaaaa

seriously nice header la!
smart blog.. :)

lama aku tk dtg cni aswek ngan blog bini hang je ... aku terlupa plak kat laki die ...seb baik yana backline blog hang...hihi


zafirah hepi belated besday yang

happy belated besday tuk zafirah....=D


EmoticonEmoticon