Monday, April 22, 2013

Meatball Burger Bakar Abang Burn...!!! Menu dan Resepi baru Abang Burn woo


Hai sayang.....

Ha amacam romantik tak gua...hihi.., sebelum ini gua ada buat entri mengenai Burger Bakar Abang Burn..., sejak gua share dekat blog rupanya bos-bos dekat opis dengan akak-akak dekat opis baca dan teruja dengan keenakan Burger Bakar Abang Burn...lagi-lagi jajahan terdekat ada di Sungai Ramal so dekat la dengan lokasi opis dan rumah masing-masing...

Siapa nak baca pasal entri sebelum ini pasal Burger Bakar Abang Burn klik SINI 

Hari ini gua nak share Menu dan Resepi terbaru Burger Bakar Abang Burn... iaitu Meaball Burger Bakar Bang Burn..!!!!

Yeeee,,,!!!!!  Abang burn dah ada Meatball..!!!



Al kisahnya :

Ujang :  Wei  jom teman aku  makan Meatball leh..

Aliff : Meatball dekat mana aku malas la pergi ikea jauh..

Ujang : Jadah ikea lak... pergi dekat Burger Bakar Abang Burn je..Sg Ramal

Aliff : aku tumbuk kau kang..celah mana abang burn ada meatball..

Ujang : Aku bunuh kau kang.... sebab ada la aku ajak..!!! jom..!!


****************************

Ha... gitu lah perbualan gua dengan aliff sebelum pergi makan Meatball Abang Burn...hehe.., sebenarnya gua pun baru tau Abang Burn ada Meatball sekarang ni selepas baca entri dari Cik Epal dengan Hamzah Ian...

Di sebabkan teruja gua pun ajak la aliff teman sebab Yana jaga Zafirah yang masih tak berapa nak sihat..hehe

Hari itu gua pergi ke Burger Bakar Abang Burn jajahan Ampang...kali ini gua pergi dilokasi yang terdekat dengan rumah gua iaitu Jajahan Sungai Ramal...





Kau tengok betapa gebu dan aslinya daging Meatball Abang Burn ni..!!!!

Apa hebatnya Meatball Abang Burn yang pasti rasanya la yer dak..? selain itu dengan harganya yang sangat berpatutan iaitu RM9.90 sahaja.

Yang uniknya Sos untuk Meatball dan juga Cheesy untuk Wedges ini adalah ciptaan abang burn sendiri..., mana gua tahu..?? dah tentu la gua tanya...hahahahaa

Selain itu daging pejal Meatball Abang Burn ini ialan 100% daging takda campur tepung apa wo...!!!! so dapat banyangkan betapa solitnya rasa daging asli Meatball Abang Burn..hehe



Boleh tengok betapa rakusnya gua melahap Meatball Abang Burn...hehe... siot Hazman kandit amik gambar aku...hihi

**************

Apa lagi yang gua suka makan dekat Abang Burn ini kerana serbis dia sangat cepat dan tip top..!!! gua ingatkan dekat jajahan Ampang je cepat...rupanya dekat jajahan Sg Ramal ni pun cepat...

Tahniah gua ucapkan kepada pemilik Burger Bakar Abang Burn jajahan Sungai Ramal... semoga terus sukses bro..!!

Bawah ni gambar gua dan Aliff bersama pemilik Burger Bakar Abang Burn jajahan Sungai Ramal..masih muda orang nya... hehe

Siapa yang kurang pasti lokasi Jajahan Abang Burn di Sg Ramal ialah di Ramal Juntions...yang popular ada di situ ialah Sate Willy dan Burger Bakar Abang Burn.... hehe

 kreadit gambar : Hazman Fadzil

 **********************

 Apa hebatnya burger bakar abang burn ni ialah belum sampai setahun dah ada 14 cawangan..., ye..ye belum sampai setahun..!!!!! hihi

14 jajahan Burger Bakar Abang Burn sekarang berada di : Ampang, Kajang-Bangi, Nilai, Johor Bahru, Kota Damansara, Sunway-Subang Jaya, Seremban, Seksyen 7 Shah Alam, Seksyen 13 Shah Alam, Alor Star, Klang, Melaka & Cheras Perdana, Pasir Gudang

Untuk kesemua lokasi Abang Burn ni korang boleh check kat link :
 http://tinyurl.com/lokasiabangburn

Dan untuk keterangan lanjut jom singgah ke page Facebook Burger Abang Burn  https://www.facebook.com/abangburn

Secara peribadi gua ucapkan tahniah kepada pemilik Burger Bakar Abang Burn..., semoga terus sukses dengan lebih maju lagi....gua respek sama team mereka..!!!


Sekian....Peace (~_^)v
TAGS: meatball abang burn, menu burger bakar abang burn, resepi baru burger bakar abang burn, cawangan burger bakar abang burn

14 Orang Memberi Komen & Pendapat

nak poie sabtu lopaih, x sompek!...kono heret somi den wiken nie...ekau buek den telioq joooo!

nampak sedap jang. bilala nak pergi rasa. duk UPM pun tak pergi2 lagi...

aku masih tak jumpa dekat area sg ramal ni...

psstt: ada beli sekali tak untuk dak Yana.. wakakaka.. ;)

daha lama btol aku tak makan burger nie..tmpat aku Muar kat sini tak ada orang nak buat cawangan ke?..hehe

dah lama dah aku tau minggu lepas kot tp pi ari tu tak de lagi ... ni ade ek ... fuhhh tak menahan ar

nasib baik kandid sempoi je kan... ada yang ko telan LIMA BIJIK tu aku simpan buat kenangan jee...ahahhaaha

Yummy..nampak dalam gambar pun tau best so moist and confirm cheese tu first class punya...

kat area dekat rumah takde abg burn..huhu.. tggu balik kolej nnt la pergi nilai kat situ ada..sob..sob..

bile nk bukak cawangan kat kemaman pulak.. sobs2 :( lame dh ngidam nk mkn burger bakar abg burn....

Hi Ujang......saya pun baru jer upload pics dalam blog masa makan burger bakar abang burn di B.Point Johor Bahru. Memang best dan cepat service.
Nanti senang2 tu jenguk la yer blog saya di blogmakanbest.blogspot topik pasal makan, makan dan makan hehe...takde topik lain.
Kalu minat tu follow la yer blog saya TQ TQ TQ


EmoticonEmoticon