Friday, February 14, 2014

Genap 2 Tahun Gua Jadi Bapak.., Zafirah dapat adik..?



Hari ini 14/2/2014 genap setahun gua menjadi bapa kepada puteri gua yang bernama Aimy Zafirah bt Mohd Azfar..

 Fuh..fuh..rasa kekok jer taip nama ada bt Mohd Azfar ni..hahahaha

*nampak tak ayat opening sama dengan entri setahun yang lepas..hahaahahah

gambar aimy zafirah


Setiap tahun pada tarikh 14/2 dari korang ber valentine day baik korang wish bezday dekat anak gua , ada gak pekdahnya yer dak..?

Bezday zafirah untuk tahun ke dua ini gua tak tau nak bagi apa..,tapi sebenarya hadiah terbaik seorang bapa kenapa anak dia ialah menjaga mak dia dengan baik yer dak..?  haaa nampak.., power dak ayat gua..hahahahaah

Bila Zafirah nak dapat adik itu lu orang tanya YANA..hehe


Zafirah dengan aunty Nora Danish

 Zafirah dengan uncle Zalif Sidek

Zafirah dengan aunty Yana Samsudin



Nak baca BIODATA ZAFIRAH..., klik SINI



Sekian..Peace (~_^)v



12 Orang Memberi Komen & Pendapat

selamat ulangtahun kelahiran yg ke-2 zafirah comel..semoga menten comel naaa...

alhamdullilah
happy b'day zafirah

heppy birthday zafirah.... nanti jumpa uncle kasi hadiah yer..heheh..bilalah dpt jumpa anak ko ni..asyik jumpa ko jer...boring...

tak sangka kejap je dah besar Zafirah. Daripada Ujang bertunang lagi ngan kak Yana, sampailah kahwin, sampailah dah ada Zafirah. Lepas ni tunggu adik Zafirah plak hehehehe

dah tanya kat dak Yana.. tapi sebab projek usahama kenalah sama2 bagi kerjasama ye dak.. ? hehehe..

salam perkenalan...alololo...comey...epy beday zafirah...jmpt jengah blog ika yg br nk idup...klu ade kelapangan...mudah2an blh bantu tnjk ajar cara berblog..heheheh...tq.

Assalamualaikum bro.. semoga dikurniakan zuriat lagi. hehehe

hepi besday zafirah ... hadiah terbaik kpd anak ialah bg sorg lagi kawan kat anak ....

fahim aku paling gembira sampai skrg bila de adek .. hari tak sabo nk jumpa adek die wlupun adek die paling nakal dlm rumah kaki ketuk org ... tu pun hari2 blk sekolah hari2 ckp rindu adek....


sila bg ade kat zafirah

tonglah zafirah dapat dukung ngan kak nora denis...

happy besday zafirah...semoga menjadi anak solehah...dan tahniah kpd ibu bapanya...


EmoticonEmoticon