Monday, April 21, 2014

Applikasi FX GURU yang best..auw auw


apps fx guru

Korang nampak dak gambar telur berjoget dengan zafirah dekat atas tu..?? haa tu sebenarnya video effect dari apps FX GURU...ekceli tu video tapi gua tepek gambar je.., video dia ada di INSTAGRAM gua, search ujang9897 jumpa la instagram gua

Bawah ini pula gambar dari video satelit yang tajuh jatuh di depan rumah gua.....

satelit jatuh ke bumi


Sakai gila gua main edit video dari aplikasi FX Guru ni hahahaha .., gua tau dari rakan blogger si POTIA tu..., dapat tahu je balik rumah donlod terus apps ni.., kenapa dekat rumah baru donlod..?? jawapan dia sebab dekat rumah ada kelajuan internet 10Mbps...('',)

Jadi kepada sesiapa pengguna adroid yang nak jadi sakai macam gua layan video effect ni sila la donlod apps FX GURU ok..hahahahaha

Tapi tak semua free ada beberapa sahaja yang free untuk effect yang lebih korang kena bayau ok...

Nak tengok contoh video dari gua leh wusha di Facebook gua di SINI 

Atau nak tengok contoh lain bestnya apps FX Guru ni wusha video youtube bawah ni..hehe




Sekian...Peace (~_^)v

tags : aplikasi video effect, apps fx guru dinasor, aplikasi video effect baru

4 Orang Memberi Komen & Pendapat

tajuh pun tajuh la jang oiiii...hahahahha

Assalamualaikum. wallahii dasyat app ni... hihi

NK KOMEN PE TAH... HEBAT LA KO NI KAN TERER EDIT VIDEO


EmoticonEmoticon