Monday, April 7, 2014

Saat dan Kenangan Paling Indah

gambar stadium arsenal


Kalau tanya gua kenangan paling indah dan manis dalam hidup jawapan dia ialah berkahwin dengan Yana dan dikurniakan seorang anak bernama Aimy Zafirah...('',)

So jadah apa tepek gambar atas ni..??

Jawapan dia ialah saja sapot Giveaway dari rakan blogger iaitu Melastik Bintang


*****************************

Kenapa gua pilih gambar atas tu untuk pilihan gambar paling manis dari GA ini ..?? sebab disinilah salah satu tempat yang gua impikan untuk sampai dan akhirnya sampai juga iaitu Stadium Emirates ARSENAL..('',)

Yang lebih manis lagi gua berjaya bawa Yana dan juga Anak gua sampai ke tempat ini...hehe, di LONDON juga la lokasi pertama pasport gua dan anak gua di cop.., pertama kali pergi obersea dilokasi ini la tempatnya..

Itu adalah kenangan paling manis dalam hidup...!!

Nak harapkan gambar gua ni menang GA Melastik Bintang..?? memang tak la sebab dia bukan penyokong Arsenal..hahahaha

Hadiah dia pergi LONDON oi..hahahaah nak tau gua tipu ke tak gi wusha.., tapi mesti korang dah tau gua nipukan...


Sekian...Peace (~_^)v


p/s : Nak kenal Melastik Bintang singgah la blog dia...,poyo gila mamat ni..hahahaha





10 Orang Memberi Komen & Pendapat

gud luck bro....

jangan lupa syarat-syarat..

jangan lupa share status giveaway tu kat facebook mu... hehehe

bkn Melastik Bintang aka Izu Islam suruh taio sependek mungkin ke?

haha memang ternyata entri yang poyo. btw aku still tak berpeluang nak ke london. bila la haih nak kesana

Good luck ujang...lama giler x sggah blog ni... Hehe

assalamualaikum ujang....gud luck k...;)

datang singgah dari segmen yang sama.
semoga berjaya :)

http://syuhadabaharudin.com/2014/04/12/segmen-mini-giveaway-blog-melastik-bintang-2014/


EmoticonEmoticon