Monday, July 7, 2014

Mimpi Muntah..., Tapi Meludah..!!! (18)

gambar muntah


Ok.., muntah dalam hidup setiap orang adalah normal yer dak..?? maksud gua siapa bernama manusia mesti pernah muntah hehe

Sebut pasal muntah ni gua ada tak boleh lupa peristiwa muntah di Universal Studio Singapore..hehe, tapi tu cerita lama abaikan...nak baca kisah tu klik sini

Ni gua nak cerita pengalaman gua muntah dalam mimpi...walaupun macam bangang tapi memang itulah hakikatnya


MIMPI

Alkisahnya

Kisah dalam mimpi itu ialah gua merupakan seorang pahlawan yang terbilang..., dan gua berjaya bunuh semua penjahat didalam mimpi itu.

Selepas gua berjaya bunuh semua penjahat.., secara autometik(macam mana eja) semua wanita di kampung tersebut jatuh cinta dengan gua..., berbekalkan nafsu membuak.., semua gadis kampung itu gua layan...., gua tak ingat angrybird gua time tu macam mana..hahahahaha

Lepas layan kerenah gadis kampung..secara tetiba babak tu hilang.., mimpi gua dibawa ke alam transformer..., gua dapat tengok live sendiri macam mana optimus prime berlawan dengan megatron...!!! lepas optimus prime menang.., dia berkahwin dengan bumble bee...!! memang macam haram plot jalan cerita mimpi gua masa ni..

Lepas optimus prime kahwin dengan bumble bee tetibe gua berada di atas sebuah bukit..., dan depan mata gua ada seorang binatang tengah makan manusia..., rupa manusia tu macam muka LAN. pada masa yang sama gua terus muntah tengok aksi binatang yang tengah makan lan tu..!!

Dan gua terus terjaga sambil kaki amatla sejuk..!!!

Lagi bangangnya ialah bila terjaga gua rasa air liur gua penuh ditepi mulut dan pipi....!!!! tah kenapa dalam mimpi muntah.., tapi realiti ludah atas muka sendiri..,derm..!!!

Inilah pengalaman mimpi paling sengal gua pernah rasa....


Pengalaman muntah di Universal Studio Singapore baca sini


Sekian..



p/s : mimpi 2-3jam..tapi jalan cerita yang ingat tak sampai 3minit...itulah mimpi..!!!




7 Orang Memberi Komen & Pendapat

tp mimpi lu memang gua leh baca dah bro. sbb tu awal2 lg gua dah tanya kat fb ada optimus prime tak.. hahahahah.. mesti ada punya.. hahahah.

tp bab lu layan semua gadis tu memang 18SX ar... hahahah

Kahkahkahkah... ko dah knape... menipu jer kejer... mcm sial jer mimpi... hahahhaa...

yana tau tak ko layan pompuan lain dlm mimpi ni wei ... jgn cite ngan die kompom mlm ni ko xdpt .... har har har har

hahaha..tak keruan punya mimpi..
tak pernah lg mmpi muntah..:p

Bodoh2 pon jln cite nyer but still leh wat laka2 dsaat keboringan lorh...


EmoticonEmoticon