Tuesday, May 3, 2016

Izeara Xtravaganza Produk Yang Kekalkan Siti Nordiana Kurus


Siapa Gemuk...???????????? angkat tangan...!!!!!!!!!!!!!!!!!

woi..!! siapa gemuk angkat tangan.....!!!!!

Siot nampaknya gua seorang je  gemuk sebab gua yang angkat tangan...hehe, ni gua nak share sikit produk keluaran budak satu tempat gua tinggal, nama produk ni

Izeara Xtravaganza !

Izeara Extravaganza Nana Kurus


Ok siapa yang tak ngaku gemuk tadi mesti rasa nak kurus sikit yer dak..? angguk tanda setuju..., secara peribadi gua sendiri pun terasa nak kurus sikit daripada bentuk badan sekarang hehe

Gua terasa nak cuba produk kawan gua ni, sebab tengok Siti Nordiana pun dah cuba produk Izeara Xtravaganza

Siti Nordiana siap cakap

"Ramai dok kata apa rahsia maintain berat badan tampil ramping walau buzy dengan kerja kan. Haaa .Nana gunakan Serum Izeara Xtravaganza ni, nak kata siang mlm sapu Serum Izeara Xtravaganza ni,kdg2 miss jugak.. Tapi kesan dia mmg powerlah..hehe So memang Recommended produk Serum Kurus Tak Panas & Wangi ni Dari Izeara Xtravaganza.. Lagi 1 nana nk pesan, kalo lepas bersalin mmg bagus sgt2 pakai Serum Kurus Izeara Xtravaganza ni tau.. Pakat2 sapu serum Kurus Izeara Xtravaganza ni siang mlm ya..mmg kurus habis uolls ni."

Fuh...., lepas ni aku jumpa dia memang nak try produk dia ni.., exceli sebelum ni aku dah try produk dia., korang boleh baca SINI

Tapi gua nak cuba keluaran terbaru ni sebab sudah dipenambah baikkan.

**********************************

Izeara Extravaganza paket Baru


Antara Kelebihan Serum Izeara Extravaganza ialah :

- Merupakan serum kurus yang PERTAMA di pasaran yang tidak panas, tidak melekit 100% dan pastinya harga serum ini MAMPU MILIK!

- Serum kurus pertama di Asia yang ada Cafeisilane C..Ini adalah bahan yang paling pantas mencairkan lemak di bawah kulit..

- Lemak tertanggal dan terhapus dalam masa 48 Jam di mana korang akan kehilangan 6 Inci dalam masa 48 jam..

- Melawaskan permbuangan air besar selepas 1 jam menggunakan Serum Izeara Extravaganza ni..
Hilang stretchmark lama dan baru melahirkan sekiranya korang menggunakan secara konsisten selama 7 hari

- Lemak lemak tepu dan degil akan disingkirkan dengan cepat!

**********************************

Kandungan Serum Izeara Extravaganza


- Stem Cell Formula
- Produk 100% Bebas bahan kimia
- Produk 100% Bebas Paraben
- 100% Terjamin keberkesanannya menurunkan


**********************************

Beberapa gambar pengedar Izeara Extravaganza 

Pengedar sibuk Izeara Extravaganza






Pengedar dan HQ Izeara Exravaganza memang sibuk melayan custumer dorang setiap hari..., korang boleh tengok Facebook dorang.

**********************************

Untuk detail dan order boleh terus 

Instagram: @izearaxtravaganza
Telefon: 013-777 3617


p/s : Izeara Extravaganza, Produk kurus Izeara , Produk Kurus Kontroversi

5 Orang Memberi Komen & Pendapat

Patut nana tu lawa dan slim...ni rupanya rahsia dia...

berapa harga dh baca rasa mcm nk terjebakk hihi

aku harap bila jumpa ko nanti tak gemok dah la.. dan aku rasa bella tu tak pandai guna produk ni kot..hehehehee

Eh ada gambar nana dalam blog ni. TQ. :)

aku dah kurus dah... perut je tak berapa nak kurus... tgh pakai skrg ni... ekeke


EmoticonEmoticon