Tuesday, May 24, 2016

Punca sebenar Bella Marahkan Produk Izeara Xtravaganza



Majoriti yang ada facebook mesti kenal dengan Bella ni yer dak..? minah yang kecam produk melayu dan tak sampai sehari, dia pula teruk dikecam dengan tindakan dia tu..Habis viral video tak tau malu dia meroyan depan balai tu...siap ada parodi lagi video amukan bella mengamuk tu.

Bila jadi kecoh isu Bella..., Ayah Kipidap pun masuk campur dan mahu Bella menarik balik laporan polisnya dan meminta maaf kepada secara terbuka kepada semua pengusaha produk melayu.  korang boleh tengok video dibawah....aku rasa ayah kipidap ni pun kenal dengan owner produk.



***************************************

Ekceli owner produk yang Bella marahkan tu, gua sangat kenal sebab dari zaman sekolah lagi gua kenal dia., rumah kami pun satu taman..., cuma sekarang dia dah berpindah ke Melaka.

Bila jadi kes gini... dia tetiba call gua dan tanya pendapat gua mengenai isu bella.., dia kata gua blogger dan dia minta idea macam mana nak menjawap isu bella ni.

Gua tanya apa benda yang bella marahhkan sangat dengan produk dia..., dia jawap punca sebenar bella marah adalah, agen dia nama wani tak menjawap soalan bella.. bella tak puas hati dengan wani yang menjawap cara kasar di wassap tak silap.

Tapi dia cakap maybe bella tanya penuh dengan emosi , dan bila agen dia jawap dia cepat tersentuh.., dan agen dia pun tak tau nak jawap apa dengan soalan umum bella "kenapa produk kurus tak panas"

So bila jadi gini dia risau dengan benda negetif macam ni..., so aku suruh dia buat video terangkan apa yang jadi...,  korang boleh tengok video dia bawah ni.

 

***************************************

Dalam masa yang sama aku suruh la owner bagi blogger cuba sendiri produk dia...., secara tak langsung dia boleh bantu blogger dan blogger bantu dia untuk bersihkan nama Izeara Xtravaganza.

Aku sebagai kawan agak kesian gak apa yang jadi dengan dia..., tapi bila sembang-sembang panjang dia positif..., dan dia pun dah biasa dengan cabaran dalam dunia bisnes ni.

Baru ni dia ada bagi gak gua produk Izeara Xtravaganza ni...., so gua tak sabar nak cuba sendiri produk yang bella amukkan tu hahahaha




Next entri la ek gua share pasal produk Izeara Xtravaganza ni hahahaha..., harap dapat la kurangkan inci perut sebelum raya....

Bye.





10 Orang Memberi Komen & Pendapat

Hahaha kadang2 kesian dengan Bella ni, baru guna sekali dah mengamuk report bagai...lepas ni jom ramai2 guna...mana tau kurus sebelum raya...fuyooooo

assalamualaikum singgah sini :)

Fuh.. tak sabar nak tengok Dak Ujang versi tak muncit time raya nanti.. hehehe.. ;)

tak sabar nak tengok hang kuruih..hahaha

Owh ..ok maksudnya amokkan Bella ni bukan dibuat2 la ek.

mcm2 ..sebagai dealers tu kena pandai la melayan cust ... sebagai tokey aku rasa wajar die hantar kursus semua dealers dia ..supaya kes nk menjawab secara berkesan dgn cust byk songel mcm bella tu ....

kite tunggu hasil ujang.. hehe..

tp kekdg tu rasa kecian Bella tu..haihh... tp cepat sgt dia mgamuk.. tp janji dah selesai kan.. yanie nk gak try lah produk..hihi


EmoticonEmoticon