Thursday, February 3, 2011

Happy Birthday Heliza Helmi





Entri Autopublish


Kepada sesiapa yang tak tahu, meh sini aku nak bagi tahu yang hari ini ialah besday Heliza...('',)

Sesiapa yang tanak tahu pun aku nak bagitahu gak..hihi..

nak teguk Biodata Heliza klik SINI



Korang mesti bosan kan aku tak habis-habis dengan heliza...nak buat macam mana., tenguk la about me aku tue, dah memang aku minat die..so best la dapat jumpa dia hari tue..hihi

nak tenguk aku dan Heliza Klik SINI dan SINI






Nie nak kongsi gambar aku jumpa heliza yang lain pulak..hihi






Akhir kata dari aku .


"Happy Birthday Heliza Helmi"


p/s : dating dengan yana hari ini

37 Orang Memberi Komen & Pendapat

happy birthday kak heliza helmi:) may u got the blast!!!

psttttt, bagus, tunang tetap diingati:)

hepi befday jugak... Datang la ke laman aku jugak cik heliza... he he

ari jadi heliza rupenyer... sampaikan ucapan aku untuk dia.. boleh??? selamat hari lahir ija..

kalau mirip nadia, mirip saya juqa..

ayat pertama itu iklan..

Encik ini sudah parah.. epi bday liza..

salam pagi khamis =)

tergamak kau menduakan ku..hahah

as salam..
sekamat hari lahir Heliza~
moga dipanjangkan umur, dimurahkan rezeki oleh-Nya.ameeen...
bawang,yang dalam gambar hak cipta terpelihara tu,siapa kat sebelahnya?
tadi dok cari apa benda 8997 dalam ni.tak jumpa pula.apa benda 9897 tu? minyak RON 97 ke? kompius dari ludu lagi.
takde entri yang ebrkaitan ke dengan 9897 tu?


0_o?

eh? baru perasan.Heliza kat atas.
huhu~

mentang2 aku jantan, bufday aku hang tak tulih pun

perghhh...dasyat2!
dah2...gi dating dgn yana...hehe

perhhh!!
heliza dtg bg komen..
ini mcm dh bleh kira geng2 artis gak ni..

kak yana tunang ujang ek??
oh, baru tahu.. =)

Euwwwwwwwwww..
Tak habis2 lagi ke?
Hahaha..

korg dok prasan Heliza komen je..
mmg la dah org wish beday die.. nguu..

*bro eqbalzack pon komen gak.. uyooo..

esok beday aku.. kalo aku dpat online.. mmg siap ko ujang!! hahaha

eh3.. lupe lak.. ni entry beday Heliza.. wink3..

Hai Heliza! slamat beday!.. hohoh..

pelik gile bunyi wish.. tape2 janji wish.. sok wish beday along pulak ye!..wehehehehe.. =P

hohoho...heliza dtg komen tuu ;-D>.ujang selebriti? ahaha :-D

KENALI CIRI PENGIKUT DAJJAL, ADAKAH KITA?

Eh..lupe plak..Hepi besday Heliza! :-D

selamat bedah aa..along~
bqru pertama kali dengar orang sebut selamat beday tu~.huhu..peruk sikit









0_o"

wa.. ujang ..selalu jumpa heliza ye? ape salahnye kirim salam sklai untuk una.. hehe

haha, yelah,, kau pon macam sesuai je dgn dia.

hepi besday ija..ujang dating tu jgn mkn byk2 tau!haha.

happy birthday heliza...

semoga terus suksess....

layankan jer la cerita ujang nie...sebulan tak abis nie....

aku confirm esok mesti ader lagi cerita nie...jgn mara erk ujang...gurau senda ari-ari cuti nie....

hepi besday ye kak ija~~ (ceh, bila tambah 'kak' ni?)

happy birthday utk kak ija..hikhik

aku pom minat dia gak. ko tiru aku ek? grr :P

suka heliza juga.tapi x mcm ujang lah.ujang fanatik kot. lalalaalala.:p

btw. happy birthday to heliza.. mmg sgt comel :)

... :

heheh.. along mmg slalu kekeliruan bahase nih.. sori la kalau korg tak paham.. =p

heliza lagi. terkawin dgn heliza karang. haaa yana camne??

emm..dating je la nk dekat kawen ni yer..su je tak boleh jumpe slalu..family tak bg


EmoticonEmoticon