BEN ASHAARI : LELAKI vs PEREMPUAN KERANA FIZIKAL



Anda pernah jatuh cinta ? Apakah yang membuatkan anda jatuh cinta ? Kerana fizikal atau keperibadiannya ?

- Jatuh cinta sebab aku ni jiwang..hee
- 1st mesti fizikal.., lepas tu time kenal tu wusha2 la peribadi dia..
- yang penting, dia jaga solat..

Apakah anda jenis mengutamakan fizikal dalam memilih pasangan hidup ? Kenapa ? 

- Yes..itu salah satu faktor juga utk permulaan.., kerana nak pasangan hidup kena la ikut selera kan..,


Bahagian fizikal manakah yang membuatkan anda tertarik ? Kenapa ?

- Erm..nak jawap lucah ke tak ek..hahaha
- Muka dia yang 1st, kerana mesti yang nak selera kita kan...

Pendapat anda jika pasangan yang dah berkahwin mengatakan 'berisi tandanya bahagia' .. Apakah anda setuju ?

- setuju sebab nak jawap mcm tu jugak...lalalala

Setujukah , lelaki kacak biasa kaki perempuan dan perempuan cantik pula materialistik ? Jelaskan pilihan jawapan anda ..

- tak setuju..., sebab tu tengok peribadi masing-masing

Beri contoh LELAKI IDAMAN ( bagi perempuan ) dan PEREMPUAN IDAMAN ( bagi lelaki ) ... Sila jelaskan pilihan anda .. kenapa anda pilih 'si dia '  ..

-  jawapan bikin panas = HELIZA HELMI la...sebab dia cantik, pakai tudung, jaga solat....
- jawapan iklas = YANA sebab dia lengkap apa yang aku nak

Apakah anda berpuashati dengan fizikal pasangan anda sekarang ?

- tak.., nak suruh dia naik sikit badan tu..=)

Apakah anda berpuashati dengan fizikal anda sendiri ?

- tak gak.., nak body 3-4 tahun lepas.., sekarang boroi..hahaha

Perlukah seseorang wanita / lelaki itu menjaga tubuh badan kerana kehendak pasangannya ?

- semestinya..sebab baru bahagia dah kawin nanti..yang belum kawin tu jgn terlebih POYO..=)

Zaman sekarang ini , terlalu banyak produk menguruskan badan ... Apakah anda rasa ianya benar benar mujarab ? Ada bukti ? heheh..

- ada yang ok, apa pun kena disiplin individu tu sendiri...



Siapakah Body Lelaki paling hebat bagi anda...???

- Ujang9897

Siapakah Blogger Lelaki paling hensem bagi anda...??

- Ujang9897


Segmen Ben Ashaari...nak join Klik SINI


Sekian...Peace (~_^)v



P/S : kad kawin aku dah siap..tengok la entri YANA ok...

{ 42 comments.. read them below or add one }

mizzkechique mizzkechique March 17, 2011 at 1:34 PM
soklan 2 last tu xde eh..memandai je bubuh...
Yaya^Pink Yaya^Pink March 17, 2011 at 1:38 PM
memandai je ko jang wat soklan sendiri..wakakakaka
darxniq darxniq March 17, 2011 at 1:40 PM
sengal siot..hahahha...

ko p cini...ada name ko...muehheheh..

http://www.darxniq.com/2011/03/ben-ashaari-lelaki-vs-perempuan-kerana.html
saya YANA saya YANA March 17, 2011 at 1:45 PM
haha...dah nak kawin.. tahniah2..
Isteri Yang Comel Isteri Yang Comel March 17, 2011 at 1:56 PM
2 soalan last tu tak patut ada, sebab dah tau dah ujang nak jawab aper.. hihihihi
iLa suHaiLa iLa suHaiLa March 17, 2011 at 1:58 PM
tah-niah..tah-niah ujang!!
terbaek punye!
Sunah Mohammad Sunah Mohammad March 17, 2011 at 2:01 PM
eh, ade eh soklan last yang 2 tu?? ang memandai je ek....hahaha~
Qaseh dalia adelia Qaseh dalia adelia March 17, 2011 at 2:11 PM
koya demo wat soalan last haha ..boroi wei
Cikziee Cikziee March 17, 2011 at 2:21 PM
Glerr poyo jwapan soalan yang last 2..

kahkahkahkah... >,<
Hazrina Erin Hazrina Erin March 17, 2011 at 2:24 PM
ehhh ade soalan tambahan ke??nape ak tak tau pun...HAHA
YanaMIB YanaMIB March 17, 2011 at 2:25 PM
body lelaki paling hebat?? pitammmmmmmmmmmmmmmmmmmm!
☀ Izzaty Hedry☀ ☀ Izzaty Hedry☀ March 17, 2011 at 2:54 PM
selsema seminggu ngn jwapn last 2... =.=...
Rafi Nilhan Rafi Nilhan March 17, 2011 at 2:56 PM
hehe..ade sjer pndapat..saye newbi gi.. :)

http://kchhitam.blogspot.com/2011/03/ben-ashaari-lelaki-vs-perempuan-kerana.html

http://kchhitam.blogspot.com/2011/03/pantun-blogger-merapu.html
Miss Ran Miss Ran March 17, 2011 at 3:01 PM
2 soklan last poyo haha

pandai tambah
~...AmALinA....~ ~...AmALinA....~ March 17, 2011 at 3:01 PM
soklan 2 yg terakhir tu xde ye,, memandai ja ujang..p delete skang..muahahahaha
dean dean March 17, 2011 at 3:02 PM
sinnggah dr blog ben ashari,

yang best soklan 2 last tuh..ahaha
Nora Shahaira Nora Shahaira March 17, 2011 at 3:06 PM
tokojut akak nora tgok ada soalan last..betul ke ada..akak nora tak jawab pun tadi..sekali....

aku tertipu..ceh...
♥WEIYDAWEINGWAFFA♥ ♥WEIYDAWEINGWAFFA♥ March 17, 2011 at 3:12 PM
jawapan yang lastt tu xmenahan tol rr..euwww!! siap tambah sendirikkk...aduss..ujang2...gini lar napok gaye org nak kawen yer...org ganu kate berat nanang dos ujang wey...salam kenal yerp!!

hi fwenz!! keep it up blogging ya!! Kalo free meh ler singgah my blog..--> mummylovers blog
Nabila Shamsudin Nabila Shamsudin March 17, 2011 at 3:12 PM
alamak, lupe nak jawab soaln 2 last tu... kene buat skali lagi ke ek..?? haha
ilham_un ilham_un March 17, 2011 at 3:12 PM
bagai pinang dibelah dua ujang ngan yana....moga berbahagia..:)
amiey lee amiey lee March 17, 2011 at 3:16 PM
soalan 2 last tu tak paham...kena pilih laki gak ke???? kalau pompuan blh tak???

hahahahaha
chekgu Moe chekgu Moe March 17, 2011 at 3:25 PM
kompius ngan soalan yang 2 last tu.. dengan jawapannye sekali... hahaha...
mynameismy mynameismy March 17, 2011 at 3:25 PM
erk... soklan 2 akhir tu ade ke? musykil tibe2....

gewdiks
jღ®ϊ●●ղՕvЗllღ jღ®ϊ●●ղՕvЗllღ March 17, 2011 at 3:37 PM
soalan secondlast and last .. wakakaka!! buat loqlaq betoi! salam kenalan dari segmen abam ben ..

Cinta dan Fizikal
wana_wani wana_wani March 17, 2011 at 3:40 PM
soalan cepu mas yang last tue ekkkk
~ Miss PIJAOSIX~ ~ Miss PIJAOSIX~ March 17, 2011 at 3:43 PM
salam ujang kuat kentut....!!!

jawapan ko mmg jujur.......
Norfa Norfa March 17, 2011 at 3:46 PM
xhabis2 ngn heliza..hahha
AdiaLuze AdiaLuze March 17, 2011 at 3:58 PM
Salam ziarah perkenalan...

2 soalan terakhir tu memang ada dalam soalan ker..eerrr... Napa leh tak perasan niey.. ish...
lalink7 lalink7 March 17, 2011 at 4:11 PM
nyampah laa ko ujang..mesti nak over..hahahaha..

aku nak g kenduri ko nnt..kenduri sblah yana xdpt nak g..
aida4eva aida4eva March 17, 2011 at 4:45 PM
wah. wat soalan sndr,jwp sendiri. nice :p
iqbalhakimi iqbalhakimi March 17, 2011 at 5:16 PM
derm..dua soalan last tu soalan ramalan upsr,..budak2 je jawab..hahaha
solo molo solo molo March 17, 2011 at 5:39 PM
kalo hati dah suke, semuanya tak kira dah...
tika tika March 17, 2011 at 6:32 PM
haha...suke ati je yg 2 last tu...
*boroi sblm kawin?lpas kwin nnt bertambah le boroi...haha*
pRiNCe pRiNCe March 17, 2011 at 7:22 PM
selamat pengantin baru ye...:)
prince dtg dri blog bro ben..
lau sudi jmputla ke blog prince yg newbiee n buruk nie...
Huszaini Huszaini March 17, 2011 at 10:14 PM
waahh!! tak menahan!! 2 soklan last tu! hehehe
|| A Lady Named .. Yantiey || || A Lady Named .. Yantiey || March 18, 2011 at 1:37 PM
aduhai pecah peyut la terjah entry bro ujang ni.. patotla kak yana suka..tak kering gusi.. the best part last 2 question..pergh..hebat!
Rabiatul Adawiyah Abd Rahim Rabiatul Adawiyah Abd Rahim March 18, 2011 at 6:13 PM
Suka hati je buat soalan sendiri. Btw, best entri ni. :)
lady dayana. lady dayana. March 18, 2011 at 7:14 PM
hahhhahah. suka2 je tambah soklan! tak leh blaa plak soklan tuh. kah kah kah XD