Thursday, March 17, 2011

BEN ASHAARI : LELAKI vs PEREMPUAN KERANA FIZIKAL



Anda pernah jatuh cinta ? Apakah yang membuatkan anda jatuh cinta ? Kerana fizikal atau keperibadiannya ?

- Jatuh cinta sebab aku ni jiwang..hee
- 1st mesti fizikal.., lepas tu time kenal tu wusha2 la peribadi dia..
- yang penting, dia jaga solat..

Apakah anda jenis mengutamakan fizikal dalam memilih pasangan hidup ? Kenapa ? 

- Yes..itu salah satu faktor juga utk permulaan.., kerana nak pasangan hidup kena la ikut selera kan..,


Bahagian fizikal manakah yang membuatkan anda tertarik ? Kenapa ?

- Erm..nak jawap lucah ke tak ek..hahaha
- Muka dia yang 1st, kerana mesti yang nak selera kita kan...

Pendapat anda jika pasangan yang dah berkahwin mengatakan 'berisi tandanya bahagia' .. Apakah anda setuju ?

- setuju sebab nak jawap mcm tu jugak...lalalala

Setujukah , lelaki kacak biasa kaki perempuan dan perempuan cantik pula materialistik ? Jelaskan pilihan jawapan anda ..

- tak setuju..., sebab tu tengok peribadi masing-masing

Beri contoh LELAKI IDAMAN ( bagi perempuan ) dan PEREMPUAN IDAMAN ( bagi lelaki ) ... Sila jelaskan pilihan anda .. kenapa anda pilih 'si dia '  ..

-  jawapan bikin panas = HELIZA HELMI la...sebab dia cantik, pakai tudung, jaga solat....
- jawapan iklas = YANA sebab dia lengkap apa yang aku nak

Apakah anda berpuashati dengan fizikal pasangan anda sekarang ?

- tak.., nak suruh dia naik sikit badan tu..=)

Apakah anda berpuashati dengan fizikal anda sendiri ?

- tak gak.., nak body 3-4 tahun lepas.., sekarang boroi..hahaha

Perlukah seseorang wanita / lelaki itu menjaga tubuh badan kerana kehendak pasangannya ?

- semestinya..sebab baru bahagia dah kawin nanti..yang belum kawin tu jgn terlebih POYO..=)

Zaman sekarang ini , terlalu banyak produk menguruskan badan ... Apakah anda rasa ianya benar benar mujarab ? Ada bukti ? heheh..

- ada yang ok, apa pun kena disiplin individu tu sendiri...



Siapakah Body Lelaki paling hebat bagi anda...???

- Ujang9897

Siapakah Blogger Lelaki paling hensem bagi anda...??

- Ujang9897


Segmen Ben Ashaari...nak join Klik SINI


Sekian...Peace (~_^)v



P/S : kad kawin aku dah siap..tengok la entri YANA ok...

Artikel Terkait

42 comments

soklan 2 last tu xde eh..memandai je bubuh...

memandai je ko jang wat soklan sendiri..wakakakaka

sengal siot..hahahha...

ko p cini...ada name ko...muehheheh..

http://www.darxniq.com/2011/03/ben-ashaari-lelaki-vs-perempuan-kerana.html

haha...dah nak kawin.. tahniah2..

2 soalan last tu tak patut ada, sebab dah tau dah ujang nak jawab aper.. hihihihi

tah-niah..tah-niah ujang!!
terbaek punye!

eh, ade eh soklan last yang 2 tu?? ang memandai je ek....hahaha~

koya demo wat soalan last haha ..boroi wei

Glerr poyo jwapan soalan yang last 2..

kahkahkahkah... >,<

ehhh ade soalan tambahan ke??nape ak tak tau pun...HAHA

body lelaki paling hebat?? pitammmmmmmmmmmmmmmmmmmm!

selsema seminggu ngn jwapn last 2... =.=...

hehe..ade sjer pndapat..saye newbi gi.. :)

http://kchhitam.blogspot.com/2011/03/ben-ashaari-lelaki-vs-perempuan-kerana.html

http://kchhitam.blogspot.com/2011/03/pantun-blogger-merapu.html

2 soklan last poyo haha

pandai tambah

soklan 2 yg terakhir tu xde ye,, memandai ja ujang..p delete skang..muahahahaha

sinnggah dr blog ben ashari,

yang best soklan 2 last tuh..ahaha

tokojut akak nora tgok ada soalan last..betul ke ada..akak nora tak jawab pun tadi..sekali....

aku tertipu..ceh...

jawapan yang lastt tu xmenahan tol rr..euwww!! siap tambah sendirikkk...aduss..ujang2...gini lar napok gaye org nak kawen yer...org ganu kate berat nanang dos ujang wey...salam kenal yerp!!

hi fwenz!! keep it up blogging ya!! Kalo free meh ler singgah my blog..--> mummylovers blog

alamak, lupe nak jawab soaln 2 last tu... kene buat skali lagi ke ek..?? haha

bagai pinang dibelah dua ujang ngan yana....moga berbahagia..:)

soalan 2 last tu tak paham...kena pilih laki gak ke???? kalau pompuan blh tak???

hahahahaha

kompius ngan soalan yang 2 last tu.. dengan jawapannye sekali... hahaha...

erk... soklan 2 akhir tu ade ke? musykil tibe2....

gewdiks

soalan secondlast and last .. wakakaka!! buat loqlaq betoi! salam kenalan dari segmen abam ben ..

Cinta dan Fizikal

soalan cepu mas yang last tue ekkkk

salam ujang kuat kentut....!!!

jawapan ko mmg jujur.......

Salam ziarah perkenalan...

2 soalan terakhir tu memang ada dalam soalan ker..eerrr... Napa leh tak perasan niey.. ish...

nyampah laa ko ujang..mesti nak over..hahahaha..

aku nak g kenduri ko nnt..kenduri sblah yana xdpt nak g..

wah. wat soalan sndr,jwp sendiri. nice :p

derm..dua soalan last tu soalan ramalan upsr,..budak2 je jawab..hahaha

kalo hati dah suke, semuanya tak kira dah...

haha...suke ati je yg 2 last tu...
*boroi sblm kawin?lpas kwin nnt bertambah le boroi...haha*

selamat pengantin baru ye...:)
prince dtg dri blog bro ben..
lau sudi jmputla ke blog prince yg newbiee n buruk nie...

waahh!! tak menahan!! 2 soklan last tu! hehehe

aduhai pecah peyut la terjah entry bro ujang ni.. patotla kak yana suka..tak kering gusi.. the best part last 2 question..pergh..hebat!

Suka hati je buat soalan sendiri. Btw, best entri ni. :)

hahhhahah. suka2 je tambah soklan! tak leh blaa plak soklan tuh. kah kah kah XD


EmoticonEmoticon