Monday, July 11, 2011

Faker Heliza Helmi memang siot..!!!



Seperti yang sedia maklum HELIZA HELMI merupakan peminat gua...,eh silap, gua merupakan peminat HELIZA HELMI....haaaaaaaaa baru betul...


Layan la si FAKER ni haaa...gua dah printskrin


gila apa heliza nak tegur gua dulu...hahaha..., awal-awal gua dah tau yang ini FAKER

takpa gua teruskan melayan


 



Pergh....siap nak mengayat gua tu.., padahal ija tau kot gua dah kawin...derm..!!!



Gua pancing lagi , sekali bongok gila mintak simpati nak duit..!!!!




Bodoh jer ayat nak bercinta kan..???hahahahahahh sekali gua kantoikan dia,




Gua tuka profile pic gua , gua tuka gambar bersama heliza....wahahahahahhahah, terus si bongok tu blocked gua..('',)



woi faker heliza...sudah-sudah la menipu orang wei..!!!! heliza dan aku dah berkawan la..., dan heliza pun dah kenal bini gua..!!!

Waktu berbuka puasa bersama muzik FM

gua buat entri ni sebab gua tanak orang ramai tertipu dengan FAKER Heliza ni.., siap nak pau mintak duit..derm..!!

Gua harap Ija bersabar dan buat la repot ek...supaya tak lebih ramai yang tertipu..

Facebook si Faker Heliza Helmi Full...!!! Facebook sebenar heliza ialah Nur Heliza Helmi Full


Nak tangok Biodata Heliza Helmi klik SINI<--------

Cerita gua dan Heliza klik SINI<---------


Sekian...Peace (~_^)v


P/S : Kalau Ija baca ni, buat-buat la bersabar ok ija..('',) ujang sentiasa sokong...cewah...hahahaha

83 Orang Memberi Komen & Pendapat

kesian heliza. adehhh. faker, dah laa weh buat kerja tak senonoh tu eh.

:)

alamak gua dah terkena la...tapi bukan Faker Heliza la....waaaaaaaaaa

Siot jek! Ceh.. Ni mesti penyokong BERSIH ni.. Hahaha.. *Tetibe*

mls nak baca sebab angah dah terangkan..hehehe

ngorat jerk ajak jumpa sepatut nyer..

ramai retis yang kena cam nie.. aduh cam ner nak bezakan betul dan pelesu nie

hahhaha...mengamuk sakan ujang.....sabaq2...stndard artis mmg byk haters ngan fakers..hihihihi...

perghhh kawan2 ko semue artis wahai encik ujang ...demn!!gua tak jeles sebab orang cakap muke gua macam FBI hehehe....anyway bgus gak ko buat entry ni. takde la yang angau bile "heliza helmi" mengurat diorang tibe2..bengong punye budak yang dok menyamar

meh ai publish entry u kt wall heliza fakers tu yeh..kui kui kui~ =P

giler ar....kalau ye pun jgnlah guna nama org nak pau duit..tak pasal2 rosak nama ija...pada heliza please report org2 macam ni...kesian ija..hu..aku sokong cdgn ujang tu...org macamni kita repoart je..

hahaha nk menipu pn agak2 la..msti dia pengsan lps tu kan.. isk, tah pape jer.. nk menipu pn agak2 la.. skang ni kna hati2.. perompak kt memana pn ada skang nie.. perompak cyber dh bnyak

hahah..
ujang terer kantoikan heliza fucker tu..

ayat nak bercinta tu mcm siot..haha

hati2x....lepas nie sure ada fake yana atau ujang...

perghhhh dasar bebal faker tu.. haha.. tang mane tah yg die same dengan si heliza tu? celah bulu hidong je agaknya.. :D

(pantang betol bab2 faker ni)

wey kalau nak menyamar pon jadi la Ronaldo ke Messi ke. bangang~

hihi kantoi.. padan muke.. kalo pernah sembang dengan ija.. dia bukan taip2 ayat cenggitu pon..tu macam2 budak2 sekolah tak abih jer haha

wkakaka...kantoi lagi..hari tu dkantoikan oleh FL...lol.. beliau sangt kasihan..kekeke ;p

sengal punye faker...kemaruk nak jadi retis la tu huh

ishhh tak baiknya dia buat mcm tu..nasib baik ujang tahu dan kenal si heliza tu tp pd yg tak kenal kompom dia percaya yg tu betul2 heliza helmi tu kan.. naya nayaa

Kureng asam jerok kampung betul... Nak jadi penipu pon tak yah la sampai cmni sekali.. =.='

Kureng asam jerok kampung betul... Nak jadi penipu pon tak yah la sampai cmni sekali.. =.='

perhhh
japgi aku rasa faker heliza msti serang kau sbgai annon
cik epal dah kna serang ngan faker juliana evan dah

isk2...nak menipu duit org je kejenya...tp org2 jgn la bodoh sgt tpedaya...xkan la heliza helmi nak mintak duit korang...tak masuk dek akal sungguh...

org mcm ni pun ada...siap nak pau duit tu...

pe la faker ni. xtahu malu lansung.
msti faker tu bengang gile kan?
haha

tak boleh blah betul...siap mintak duit tu! memang penipu besar ni..

harap si faker tu trauma la nak tipu orang lagi lepas ni...

be careful..jgn terpedaya ngan janji manis intenet ni..jage2..

ujang : adess...palsu punye oram!!! mujor yu lebih bijak dari kala jengking lalu mengkantoi kan beliau tersebut!!! koh koh koh

adehhh...kalo dengan ujang, bab heliza ni takyah nak nipu lahh... kan da kantoii...

faker ade dimana2..
bole plak ija nak tackle laki orang kan..bongok betul huhu

alah.. kesiannya org mcm tu.. terdesak sangat ke..?

semua sanggap nak jadi retis....ish ish!

bahaya ni.. kot ramai lagi tertipu..

Macam2 cara orang nak menipu kan..
Mujuq tak terpedaya..

haha. takde makna la heliza murahan sangat bahasa dia nak cakap camtu kan. ramai2 report je fb dia weh.

ngek betol..
mmg kurang hasem, huhu~

Mcm siot. Dah lah dia yg mulakan conversation.

Berangan la kan nk harap retiss tegur fans! ;))

hahahahaah.....fake giler.....ade ek yg cantu....

bodoh2 je kantoi. klu wa bkn block lu, wa terus cancel account. malu gile babi kot. haha

style la abang ujang... smart doh ko kantoikan die.... hak3...

hish faker ni pon, tak faham2 ke org da kawen ehehhe

muahaha , ngorat kat wktu yg salah
bkn ko da kawen kerw ?
kahkah ;p

tampor je pmpn tu...sbb nk duit punye pasal la ni

nie namenye sengal . berangan nak jdik artis . . tuihh ! *emo sekejap . . ^^,

demmm ! berani die menyamar sebgai heliza aku !!

heliza x kan ckp mcm 2.knal sgt perangai heliza..

pergh nie dah melampau plak sampai mintak2 duet nie >.<

haha dh tau ni bkn heliza betul. tp saje2 add dia sbb nak tgk apa si faker tu buat. mmg gatal betul heliza fake ni, kita yg pompuan tegur buat xtau je. yg lelaki dia dulu yg tegur. haha. tp heliza fake ni nampak mcm bdk2 sekolah je cara dia menulis.

hahah,,malu sekonyong die situ,.padan mukee,..

aisehmen... tersalah add la rupenye ni.. kurang asam punya la usurpadora(penyamar)!

haha, terbaik la Ujang kantoikan dia :p

Dah buat report kat facebook ke?? kalau belum, aku nak tolong report.. aku kalau bab tipu duit ni panas sikit ar.. memang nak kena faker heliza ni..

alaa ujang.. aritu FL dah kantoikan dah la si heliza hlmi fulll tu..
hahha..
cer cari dlm blog FL..adalaa..
huhu..
ingatkan pas FL kantoikan dia..dah insaf.. tgk2 wat lagi..haishh

kalau tak insaf jugak lagi, tak taulah kan?Agaknya dia dah kebal rasa malu jadi tak rasa apa dah bila menipu orang cam tu.

p.s:Pernah kena tipu dgn jumlah yg besar sebab percayakan kawan.

HAHAHAHAHA..memasing perasan nak jadi artis, lepas tu siap paw duitt lagik! tak malu betul..

Aik?!!! Ada gak orang yang sanggup wat camni. Ish ish.....

malam ni entry yang aku baca semua best2 , hahaha. kelako pun ada

ape tah, faker ni memang loser kot! takde kerja lain yg diorang nak buat.

aiyarkk!! baru perasan friend dengan heliza helmi yg ni jugak. nasib baik aku tak hensem sebab tu tak kena usha dgn dia. haha

SI BONGOK???NGIA HAHAHAHAHA!!!!! SI bongok yang bongkok lagi sengkek pasal duit....it s all fake!!

SI BONGOK???NGIA HAHAHAHAHA!!!!! SI bongok yang bongkok lagi sengkek pasal duit....it s all fake!!

kita kawan sebulan dulu..
Then, baru kita jumpa.. kahahaha...

jahatnye menipu gunakan nama kak heliza.. suke la kak ija, awak kawan dengan dia kan.. kim salam kat dia tau..:)

btol tu , ksian cinta hati sri juju ni . huargg !


EmoticonEmoticon