Tuesday, August 9, 2011

Pengesahan Keputusan Pregnancy Test YANA ..Hurm..

KISAH 3

Kejadian pada 31/7/2011


Cerita sambungan dari entri "Keputusan Pregnancy Test YANA"   nak baca boleh, tanak pun takpa..=) kalau nak pahamkan cerita baca la dulu di SINI


*****************

Kekecewaan yana membuatkan diri dia tidak putus asa.., gua seperti biasa sentiasa tiada perasaan dan sentiasa gila..hahaha


Tiba ke esokkan harinya 31/7/2011(ahad) yana mencuba lagi buat ujian menggunakan pregnancy test yang berharga rm8.90 sama jenama digunakan pada semalamnya * beli paling murah sebab gua kedekut..hahaha

Yana membuat ujian itu pada pagi  kerana seperti arahan di dalam kotak

" Sila guna atau kencing di alat ini pada bahagian yang disediakan, sebaiknya kencing pada waktu pagi kerana kadar hCG terbanyak terdapat pada kencing tersebut"

Pada masa yang sama yana buat ujian itu, gua masih lagi dibuai mimpi bersama lisa surihani.., saat itu lisa surihani berpimpin tangan bersama gua..dan tiba-tiba terdengar suara yana memanggil gua

"darling..bangun..." sambil goyang2kan badan gua dan menghulur kepada gua alat pregnancy test itu

"argh....."  gua mengeliat ala-ala badak sumbu sambil hati kecil gua berkata *potong stim betul yana ni

 "ce tengok..ce tengok, ada 2 line kaler pink kan..??" gurau yana kepada gua sambil buat muka comelnya

gua yang masih tak percaya dan berkata " hek eleh.., benda ni bukan boleh percaya sangat"

"ish.., dah tu semuanya tak betul macam mana..!! nak kencing dalam mulut you dulu baru you percaya ker??!" protes yana kenapa gua

Gua dengan ego menjawap "derm.., takda muntah2 pun mengada nak cakap mengandung..apa la"

"tak percaya jom la kita pergi klinik buat checkup" bidas yana lagi kepada gua.

"iyo la..,lepas pergi tengok rumah kita nanti, petang kita pergi klinik" jawap gua penuh romantik


**********


Tengah hari itu gua dan yana pergi melawat teratak kami yang terletak di Lestari Puchong yang dibeli lelong oleh gua.., kami wusha2 , basuh sikit rumah.., tebuk dinding dan.bla bla bla bla...

Yana dah terlalu teruja nak tau keputusan peknen dia, mengajak gua segera ke klink untuk membuat pemeriksaan ibu mengandung.


**********

Petang itu gua bawa yana ke klinik panel yang berdekatan iaitu klinik Az-Zahrah, dari luar kelihatan tersegam indah banggunannya setinggi 3 tingkat berwarna merah. Gua terus melangkah masuk kedalam klinik itu sambil memimpin tangan YANA

Masuk di dalam jer kelihatan indah  awek-awek comel yang beruniform klinik Az Zahrah di kaunter pendaftaran , dalam pada itu gua sempat lemparkan senyuman macho kepada awek berunifom itu yang tertera namanya didada belah kiri iaitu AYU.

"dik.., nak cek mengandung boleh?" tanya gua kepada Ayu 

" boleh..hihihi, isi borang ok" gua tak paham kenapa ayu gelak

Gua isi borang yang diberikan..yana yang berada disebelah gua hanya memerhati perangai suaminya*gua la tu

"nah.." kata gua kepada ayu sambil menghulurkan borang

"sila tunggu sebentar ok" jawap ayu ringkas


*********

# selepas 40 minit menunggu
(memang agak gampang lamanya)


"Siti Liyana.." panggil seorang nurse 

Gua dan yana terus bangun dan masuk ke bilik bernombor 3....masuk dalam bilik jer ada seorang doktor berbangsa arab berjantina lelaki. dalam hati gua dah berkata "mampus aku kena speking london ni"

"Assalamualaikum...sakit apa.?" tanya doktor * yes boleh cakap melayu

"erm..nak buat pregnancy test" jawap yana

gua pun dengan poyo nak gak jawap " haah doktor nak cek"

Lepas tu doktor suruh nurse amik air kencing yana...eeeyeeekkk...!!! hahahaha maksud gua suruh buat pregnancy test la der..grrrr

Gua tunggu yana kencing lama gak la..hampeh tol. lepas kencing jer yana kasi air kencing dia dekat nurse itu, "duduk dulu yer kak" arah nurse kepada yana..tapi gua ada sebelah yana so gua pun ikut la arahan itu iaitu duduk dulu..

5 minit kemudian, nurse panggil nama yana lagi sekali.., gua dan yana masuk ke dalam bilik doktor itu semula dengan perasaan yang penuh dengan kecuakkan dan keghairahan

Masuk-masuk jer gua lihat doktor yang tak berapa nak hensem itu lemparkan senyuman kepada gua sambil berkata

"Congratulation..."

"erm..kira betul peknen ke doktor..?" tanya gua muskil sambil tersipu-sipu malu

"iyer la..tengok ni ada 2 line..." jawap doktor penuh yakin..

Lepas itu doktor bebel-belel dekat yana menerangkan semua apa yang patut.., gua yang duduk di kerusi sebelah sudah terawang awangan membayangkan menjadi seorang bapa...kata-kata doktor tidak gua hiraukan ('',)

Selepas itu, berita gembira ini gua kongsikan kepada kedua orang tua gua dan yana.., sebelum 1 ramadhan kami dapat berita yang paling gembira...,tarawih pada malam itu penuh dengan jiwa yang gembira.

sekian

******************


Gua tau ramai tak baca habis..yer dak..?? baca point-point bawah jer kan..hahaha..tapi takpa gua saja taip panjang-panjang cerita benar ini untuk koleksi peribadi gua..


Syukur...Alhamdulillah..


P/S : minta kawan-kawan doa supaya kandungan YANA selamat..TQ

-

210 Orang Memberi Komen & Pendapat

«Oldest   ‹Older   1 – 200 of 210   Newer›   Newest»

komfem bace smp habis tang bite gumbira ni..tak miss..tahniah.;)

CONGRATES!!WOWWW BOLEH JADI GENG NGAN ABG BEN LAHHHH!!HAHAHAHAHA..

alhamdulillah.... papa! (^___^)

perh...Ujang yg control tuk teruja. TAHNIAH~~~

boleh la berbisan dgn Ben.

panjang citer ko jang...tapi aku baca sampai habis...hahaaaa..tak boleh blah ayat ko senyum macho kat Ayu...gatainya bapak aku nie...baby yang cakap dalam perot yana ok!! hahaaaaa

congrate.. rezeki, syukur.. tumpang happy :)

Alhamdulillah..Tahniah Jajangggg ! :)

p/s : Yana boleh check up sesama dengan wife Mista Sifu la nanti nie.. Hikhik :)

wah2..siapa kata tak baca habis ??
setiap patah perkataan ujang taip ninie baca ok..
btw, congrats nak jadi ayah dah dia..
ninie pernah baca masa ujang nak nikah dgn kak yana kat blog kawan..kenal tak CB ?? CIK BOROI tu ?? hahaha...*gurau..jgn ngadu ok..

nota: congrats nak jadi papa dan mama dah..jg kak yana elok2 =)..ikhlas dari silent reader dolu2..skung dah jadi open reader plak..ngeh2

acece pas ni jadi papa ujang lerrr. hehe congrate ^^

yea2 je ko bt rilek... xkn x rs pape kot.. hahaha.. hampeh ujang....

nway congratez!! :)

tahniahhh..dpt baby lar xlama lagi! :D

tahniah ujang ....dan untuk yana jugak.....

jaga yana lelok.....

saye baca sampai abis! seyes!! haha.. tahniah bro~ ;)

Tahniah jang!! Macam bunting malam pengantin je ko nie...he he he

Ni haa..petua untuk ko...

http://wacanaku2009.blogspot.com/2011/08/petua-buat-suami-jika-isteri-mengandung.html

wahhh congret ;)
jage kandungan2 baik2 yer,
;)

Eh, apa pulak baa tak habis ?? Of cos la habis !! HAHAHA..

Congratz pasni nak jadik bapa !! Jaga Yana leklok ! Pasni papa Dia dah tak boleh dipanggil boboi dahhh.. HAHAHA

ni kalau cikgu BM baca ni, mesti dia bebel.. punye lah panjang pendahuluan.. isi dgn penutup sikit... hahahhahaa... apa2 pun.. Tahniahhhhhh...

aku baca seketul2 ujang
aku x mau lepaskan moment2 indah korang
errr.apehal ak pakai basaha sanskrit ni
tahniaahhh weehhhh

leh la ko berbesan dengan abg ben
muahaha

ni sebaye anak ben nanti ni.hehe.tahniah

tahniah ujang..!:)

baca sampao habis la....setiap perkataan dan ayat tu....

tahniah yer ujang dan yana...jaga yana elok2...

tahniah bro. ko hebat dan kuat. kah3

Motip kena bitau segala bangunan klinik kaler apa hak3..papepun tahniah selamat menjalani tugas sebagai bakal bapak budak dengan menahan kerenah binik peknen..

Tahniah3x..
Comel je cara ceritanya.. Dari tadi saya dok tersenyum sebab nak tahan daripada gelak kuat2x..
(kat tmpat keje bro..tetiba gelak macam kena rasuk, bahaya plak karang..hahaha)

orang baca sampai habis laaah :p
tahniah to bith of you :)

ahkak baca sampai habis!

siap g klinik lg cek ye..ahkak tak do dah nk tggu doktor sahkan.... kitorang sahkan sendiri2 je..kih kih kih
EDD pon mula2 tu kira sendiri....ahaha..

tahniah! punye la suspens nak tunggu result dari cerite pertame arituh. tahniah2. bestnyee da nak ade baby sendiri. :-D

jage kandungan baik2 ye kak yana!

gua baca sampai habis bro..hahaha..

congrets! jadi bakal bapa :)

ceq baca sampai abis beb... nak edit balik entri tadi... ahahaha

ain bace smpai habis bro .siap nanges lagi .HAHA .batal tak puase kalau cmni ?HAHA .congrate bro :) may Allah bless both of you ..baby jugak :)

walamak..
tahniah..
bakal berlumbe dengan abg ben lah ni baby sape paling hot hee

walamak..
tahniah..
bakal berlumbe dengan abg ben lah ni baby sape paling hot hee

assalam...

huhuhu best jgk kisah benar nie..huuhuu

tahniah ya,,,

jgn nk mmp lisa lg...

mmp yana n ank yg dlm pewut yana ja taw..

hihi

congratz nk jd bapak dh..jg yana baik²...kurg²kn guna bhs xelok dlm entry dan percakapan harian...eh! =P

congratz nk jd bapak dh..jg yana baik²...kurg²kn guna bhs xelok dlm entry dan percakapan harian...eh! =P

Tahniah Ujang. Jaga Kak Yana baik baik. InsyaAllah semuanya akan okay.. AMIN.. :)

taniah ujang n yana.. moga jadi appa n amma yang baekkk!!!

wahhhhh...saing2 abg ben la ye...tahniah...

taniah ujang..nk jadi papa dah...

baca smpai abis laa..haha..siap feeling feeling lagi neh!..haha..btw..congrates!..may Allahbless u both owez..jaga wife anda tu leklok yea..=)
~excited!..baby ujang ke baby incik ben tu lagi kiut neh?!..=P~

tahniah ujang dan yana..kita baca sampai habis ok..yana-jaga kandungan baik2..

wahhh..tahniah!!! seronoknya dah nak jadi ayah (",)

p/s : jaga ur YANA baik2 ok..

wahhh Alhamdulillah, rezeki ramadhan.. :) sama ngan papa ben...

tahniah papa ujang ngan mama yana hehehehe

tahniah!!
Bahagianyer..bakal jadi daddy..haha :)

Alhamdulillah. congrats papa-to-be :)

hahahha..jahat kn pkcik ujang ni haa..adehh sian kak yana :)
pepa pon ske laaa dgr berite ni..congrates!!!!! yey hahahhaa

tahniah yana dan ujang..

kompem aku baca sampai abis..berhari-hari tunggu sambungan nie..hehhehe

waah..congratz! nak laki ke pmpuan huh? =D

jg yana baik2 tau.kalau dah start muntah tak berhenti lah jawabnyer nnt smpi 3-4 bln.hik3..tahniah buat adik2 ku ujang dan yana

ujang bakal jadi ayah le ni yep. tahniah ok. semoga yana selamat sampai melahirkan.

hehehe. camno la si ayah kang nak jaga anak sambil update belog. :p

tahhhhh- niahhhhhh! hahahha
suka gilaaa lahh. caya lahh. lah lahlah

i bca smpai abes oke.
err. dh nk jdik bpak n mak. :)

thniah bro ujang...sme dgn bro ben la nnt kn...

tahniah2...
nak jadi bapak dah yer..
nnti2 bila yana dah start mual ngan pening ...jaga yana elok2 yek..
bila due nyer?
akak pun dah 3 bulan ni...due feb dik...apapun tahniah dik

wahh.!!! seronok nye. hahaa

aku bace sampai abes oke , haha

terasa bahagia sekali . . wakakakaa

TAHNIAHHHHHHH! :)
HOTMAMA&HOTPAPA

congrats! jaga Yana, jaga diri dan jaga segalanya...mudah2an dipermudahkan oleh ALLAH.

tahniah! semoga tambah2 rezeki ya..

den baco smpai abis erk...hehehe..
tahniah ujang n yana..nk mmg tgh tunggu entry ni aje..pehtu nk wat entry khas utk ben ashaari,ujang n pembaca wacana...^_^ junior korg sume sudah mari....^_^

Tahniah Ujang & Yana. Alhamdulillah.

wah!
congratulation both of you:)

mcm bace novel dah... aku baca setiap perkataan yg ko tulih ni janggg...

aku dah agak dahhhhhh....!!!

tahniah!!!!! nak jadi bapak dah... sila buang tabiat yg tak matang ahahhaa

**xdpt bygkn ko jadik bapak....-.-'

tahniah ujang...lepas ni ekau dah tak boleh nak mimpi lisa surihani or heliza yo..ahaks....hehehe:)

wah bestnya.. tahniah abg ujang.. mcam mane kalo kembar mesti comel.. hehehe... *merapu plak..:P
congratulations... (^_^)

"dik.., nak cek mengandung boleh?"

ayat yang SKEMA di situ...boleh buat kenduri kesyukuran kat restoran area PKNS bangi nie... ;-p

Tahniah...xsabar nak mengandung gak...tapi masih xad rezeki lg...

wahhhhhhh jang nak nak jadi dady.....trimester pertama nie jgn bagi bini hang buat keje berat-berat...makan kena jaga elak makan makanan yang tajam spt nenas, air tebu dan makanan berbisa spt ikan pari....

tahniah ujang..hehehe dan yana

wahhh sonoknya...tahniah, jg kandungan leklok, ujang ko jgn buli yana lagi

Tahniah2 bakal jadi ayah ni.. ramai blogger bakal jadi ayah.. boleh join abg BEN sekali seh.. hehehe..

Bagi isteri minum susu banyak2

akak baca sampai abis tau! seronok baca perasaan orang nak jadi ayah ni..

jaga yana elok2, jgn bagi dia buat kerja berat2 tau!

TAHNIAH!! Akak tumpang gembira..

yeay!!!terlebih suka ni.den lak yg eksited.haha.jaga sis yana lek lok ye ujang.apa yang di ngidamkan tu sila2 la cari ye.huhuhu

tahniahhhhhhhhhhhhhhhh! :D haha

Aku baca sampai habis. Wah rezeki Yana & Ujang sama dengan rezeki Abg Ben lah. Tahniah tau.

Tak lama lagi jadi bapak dah ko ni Jang...

TAHNIAH...

P/S:sy bca dr awal smpai abeh ye..hehehe

note: walapun kurg rajin, sy baca sampai abes utk entry ni ye.. hihii

baca sampai habislah..seronok pengalaman bakal bapa bercerita detik sehingga kelahiran bakal anaknya...jaga diri yana tu elok2... kandungan yang baru cecah dua bulan perlu dijaga sebaiknya....

oh yea, pasti satu umur dengan anak ben ashaari kan...cam berpakat jer korang ni..ahaks..

semua itu adalah rezeki dari Yang maha Esa

TAHNIAH

tahniah..tahniah buat ujang ngan yana..parents to be arr tak lama agy..^__^

pergh,dh 99 komen..adoii..pnye eksited td nk baca bile tgk tajuknye..dh agk mesti positif..tp ttap bace smpai hbis.tahniah utk ujang n kak yana..rezeki ramadhan..alhamdulillah..suke3..
jaga kak yana elok2..jd la bapak yg bguna..ahahaha..=p

muhahaha..... congrats bro.. wlaupun dah tau 3 bulan lepas sewaktu dok melepak ngan broframestone sbb muka yana nampak dah muka ibu berbanding ko yang masih dok pk camana nak kawin 2.. hahahaha.. aku guwauuuu... hahaha... tahniah ujang n yana .. nanti buat gathering ibu mengandung ngan wacana sekali .. eh

suburnye rupenye ujang ni...huhuhu.. btw, congrats to ujang n yana...

cis..tebuk dinding rupanya...igtkan tembak dinding tadi...hahha

congrates...=D

yeay... tahniah dr aku ...
aku pun nk pi ucap tahniah kat Datin la ...td aku jumpe die teragak2 aku nk ucap sbb ko lambat kuarkan entry ni...ngok ko nih la ....


hebat la ko .... terus bunting plamin weh....

tahniah...tahniah...tahniah...

tahniah ye... kalau lelaki gandernya, sila buh nama aku.. *tetibe...hehehe

silalah ke sini
BACA DAN CLICK TAU





SEGMEN PERTAMA EDDY SYROL


INI BLOG EDDY SYROL

ALHAMDULILLAH...congrats...moga ibu & anak selamat sentiasa.

tahniah to ujang n yana...jaga yana elok2 tu yer ujang:)

congrats. :)

saya bace sampai habis. jgn risau. mesti semua pun excited bace smpi habis. mesti happy jeh kan. wife abg ben pun pregnant. ah sume nak pregnant. saya je belum. tp kalau dah, mmg mampus ah sbb lom kahwin. hehe.

btw, congrats again. jage wife baik-baik.

yabedabeduuuuU!!!!!
akhirnye nenek dpt cicit baru!!!!
hahahahahahahahahahahahahaha :D
tahniah cucu ujang n cucu yana :D
hepy giler nih!!!!
hahahahahahahahahahahahahaha :D

tahniah pada papa Ujang.. akak dulu skali buat je pregnancy test tu kat umah, pergi klinik dr ckp kalau positif tu bermakna betul la suruh bawak PT tu dtg klinik utk buat pengesahan & buka buku merah. Tp akak buat lepas sebulan dah mengandung cuma tak tahu.. biasa la hari wanita tiap2 bulan x berapa tetap so susah skit nak kesan. Tp bila mula rasa muntah2 yg agak luar biasa & hasil google, maka akak pun buat la PT kat umah, sebaik 2 line tu muncul.. 2 minggu lepas tu kot baru gi klinik. lepas tu sebulan lepas tu baru gi klinik utk check up.. 1st time pegi lari masa tggu giliran nak buat ujian darah. 3 bln lepas tu baru pegi balik.. & dr scan dah sahkan kandungan masa tu dah 4 bulan. Hope Yana tak mcm akak yer.. takut jarum. kekekekeke sbb byk jarum nak kena hadap ms check up nanti

elooooo baca sampai hbs ok !

nanti dapat ler junior ben dan ujang.. semua doakan yg terbaek utk ko jang.. terutama kak yana..

p:s/ beby mesti comey cam kak yana kan?? hahaha

tahniah ujang..ala, ko ngn yana nak jadi parent dah tp aku ni xsampai turn lagi..huhuh..:-)

hahahaha...doa2 la dapat anak tahun depan.., risau gak sebab baru lagi ni


TQ wei...=)

wah2...tahniah! nie bakap papa yag rock nie..cool jek..haha

tahniah2..moga baby n mak baby sehat..amin.

tahniah bro :D
dah nk jadi bapak dah ni hehehe

pangjang giler ulasan ko...aku baca last jer..hhahha..tahniah ayah...

Congrat.. ingat pesan bini, sila jaga bahasa dalam percakapan.. hahaha

weyyyy wa bace abes r. walaupun lu annoying, tp cite ni best. simpan r wat tatapan anak yg bakal lahir tu nnt. hakhak ;D tahniah! semoge yg terbaik untuk korang ^_^

congrats ujang....sebaya la dgn anak bento... =)

tahniah ujang....yana dah sound tu suruh jaga dia elok2..hehe....semoga jadi bapak yg baik nanti...

congrats to u and sis yana! may all of u get the trulyyy happiness. take care of ur wife :)

hahahahahaha..tahniahhhhhhhh ujang!! :)

haha..dah2la mimpi lisa surihani..tp mana taw kot2 kuar anak muka mcm lisa nt..congrats yana n ujang..sebaya ngan anak pakcik ben la nt..best2

tahniah papa ujang..huahaha :)

kali ni ak baca dr atas smpi bawah k.. hehhe... btw, thniah ujang... moga b'jaya mndidik anak mnjadi soleh dn solehah. aamiiiinnnnn...

p/s: nama boleh kasi Ramadhan ni.. ye dakkkk

Alhamdulillah...tahniah yana n ujang... terbukti dah ni =D hehe..
ujang ko jgn nk suh yana gantung2 langsir plak ea, godak dodol ke..
yana, balik umah lepak je, oder air kt ujang..
tamo tkinja2 tau..
haha ape punye nasehat la

wah wah! tahniah ujang dan yana:)) rezeki ramadhan:)) tak sabar nak tunggu baby blogger..=)

jga yana elok2 ye ujang:))

Tahniah..Ujang dan Yana tumpang gembira :)

macam compete dengan abg ben je...

aku bace sampaiiii habisss jang ! tahniahhhhhhh :)

syukur,tahniah,daddy ujang. HAHAHA

aku bce dr awal smpai abes..tahniah la. sile name kan baby itu RADEN.

saye bace sampai abes!! tahniah ye!! XD

saye bace sampai abes!! tahniah ye!! XD

tahniah jang!!
semoga anak ko tak ikut perangai ko..hahahah

wahaaa TAHNIAH Daddy Ujang!! hiksss :)
waaa nnt mesti beby cumel mcm kak yana ^^

tahniah abg ujang n kak yana. 1st trimester jaga kak yana baik2 k. 1st trisemester la byk kena jaga sebab ms tu pembentukkan fetus. tahniah!

tahniah ujang dan yana..
kak tumpang happy

wah..abg ben dapat..ujang pn dapat...cikgu bila plak..hurm..

wow.. tahniah daddy ujang.. jgn lupe letak nama aku kalau anak ko lelaki. kah kah.. eh eh. zaki tak ucap congrats kat ko ke..

tahniah ujang...anak kita sebaya la nnti kan..beza bulan je ni..smoga yana selamat..doakan aku jugak yer..apa yg yana nk makan tolong tunaikan!!! hahaha

amboiii..ramainye blogger dpt baby!!hehee..congrates ye!!
dah nak jadi daddy..hahaa..!!semoga kandungan sis yana and sis yana juga sehat hendak-Nya..;)

congratez!! wahhh papa ujang ngan papa ben same2 ade baby lah nnti . hehehe , mesti babay comel cam sis yana :)

tak sangka betul abang ujang ada gambar seromantic itu dgn kak yana, hahahahha.

cepatlah kahwin! nak tgk anak korang! lepastu nak minta akak mekapkan dia. hahahah

tahniah both of u.....moga yana sihat time pregnant nie..

syukur rezeki dari Allah :)
pemakanan kena jaga yana..

Ben Ashaari jn. ader geng lah nanti yoo..

aku baca dari awal sampai habis la.tahniah ujang.

tak sia2 aku pegi ko kawen.ngeh3..

meh aku kasi nama anak ko yek...hihik

baca dari mula sampai habis ni brooo! terbaik bro.. ayat semua nak kene penampo jepun.. kihkih..

btw, congrat's !! :)
utk ujang and yana..

alhamdulillah :) semoga berbahagia lagi. hikhik :D tahniahhhh !

Kena jaga Yana betul2 tu Ujang.Ikut juga sikit2 pantang orang tua.Mudah-mudahan selamat dan dapat baby yang comel.

uwah..taniah..dpt la ujang jr..hihihi

padan muka.pas ni tau lah camne susahnya nak jadi bapak yg terbaik.pening kepala hari2....

congrats...rezeki ramadhan...dah bayar zakat? heee

tahniah ujang!!
xdapek den nk baca entry ni awal2..
den eksiden semalam..

Padan muka ujang kena tegur yana.. Hahahaha.. Wei, kenapa tu sepatutnya kepada kan??? Nampak aku baca dari awal sampai habis.. Dan entri sebelum ni pun dah baca.. Huhuhu..

*Congrats to both of u..

brpusing anak mate bace n3 smpai abis...

ape2 pon congratz kt korg...dh jd parents nnt sile2 la jd matang ek...hikhik =p

ktorg sume doakn yg trbaik utk korg sbb ktorg pon epy nk jd pakcik ngan makcik ni =D

tahniah bro. dok bangi ke..x penah nampak pun

tahniah ujang.....sampai abis baca tu....pestime baca entry xmencarut ujang.....panjang lak tu.....hishhhhhhhhh tahniah skali lagi....

org last komen..congrats ujang..hehehe

huhu ujang kena lebih matang la kali nih, dah nak jadi bapak orang. bahasa kena semenggah sikit. btw, congratz to both of u.

tahniah ujang.. yana,..
wahh..
nanti sama umor dgn anak abg ben la nnti... hahaha..
gi sekolah sesama la nt. keh3..

tahniah bro ujang n kak yana! mesti kiyut miyut baby korang an... lebih2 lagi ikut muka kak yana... XD

sYUKUR ALHAMDULILLAH..... TAHNIAH UJANG DNA YANA.. YEAAYYYYY NAK DAPAT ANAK BUAH.....

ujang....

ader backlink dari blog anda..sekian

http://viniyamey.blogspot.com/2011/08/tersentuh-hati-bicara-tentang-anak.html

gua bace seketul - seketul sampai abih! congratz yana n ujang! ^_^*

perghhh mcm baca novel meruntun jiwa...aku sebakkk!! karangan ko mmg A lah...hahahah

Congrats to both of u. Skrg praktis camne nk jd bapak pulak. jgn lucah2 lg tau tau!

Alhamdulillah....

Yg ikhlas,
Aunty Bongsu ^^

Tahniah Ujang..Yana...moga semuanya selamat

tahniah bro...semoga jadi bapak yg baik...

congrats ujang dan yana.. pehh jeles amat ni.. ;)

PAPAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

tahniah ujang.. congrat..
moga selamat insyaAllah..

tahniah tahniah ! :D

Alhamdulillah .

gempak gak lu kan..hahahaah anyway TANIAH!!

Tahniah...tahniah...sorry lmbt wish..br smpat nak mnerjah...jg yana elok2..jgn bg dia buat keje berat2.mkn vit2 yang dibekalkan..^_^

«Oldest   ‹Older   1 – 200 of 210   Newer›   Newest»


EmoticonEmoticon