Friday, December 2, 2011

Blog seterusnya yang gua REVIEW

Part 4

Dah masuk part 4 ni bukan gua sesuka buat ok.., ada sebab...

Derm..ada gak orang bantai gua sebab buat review ni...=) lupakan la kalau nak gaduh-gaduh ok..('',)

Blog seterusnya yang gua review..



Gred B+

Nik ni lahir tahun 1991, so muda lagi..siapa nak ngorat dia silakan..haha

Nak komen pasal blog tak banyak sangat..sebab semuanya dah ok sebab takda widget yang merepek, cuma kalau nak lagi best cuba tuka header..('',)

Satu jer nik kena tuka iaitu buat popup window untuk mesra pembaca untuk komen ok..cara dia tengok kat SINI

Rajin-rajin la update dan blogwalking ek..kasi lagi ramai kenal blog tu..,yang lain dah ok


***********


Gred B

Tak banyak yang boleh di kutuk di blog lia ni sebab tak banyak benda yang cacat cela..hihi

Nak komen sikit jer.., rasanya elok bloglist lia tu letak di sidebar jer, dan apesal.com tu gua tak tau apa gunanya., tapi kalau perlu untuk lia biarkan kalau rasa tak perlu buang jer ok..('',)

Kalau tuka header pun ok..sebab header salah satu tarikan gak..('',)

Entri lia dah ok dan memang menarik untuk pembaca.., apa yang perlu sekarang promosi kan blog lia dengan kretiviti sendiri...selain itu rajin Blogwalking ('',)



***********



 Gred B

Gua tertarik dengan url blog faa ni iaitu faafeefoo..hihi, blog dah ok sebab takda widget merepek.

Ok bagi gua benda yang faa kena tukar ialah kecikkan saiz header tu.., sebab bagi gua macam besar sangat header tu ok.('',)

Lepas tu gua tengok sidebar faa kosong, elok apa yang faa letak dekat belah bawah tu seperti "faa stuff" letak di sidebar. label bawah widget follower pun elok letak di sidebar dan susun sidebar tu ok.('',)

Mouse yang keluar bintang2 tu elok buang jer sebab tak mesra pembaca dia berkelip lepas tu keluar bintang-bintang.

Erm..rasanya blog faa ni takda bloglist..elok letak bloglist ok..pilih blog-blog yang buat faa rajin baca..

Last sekali tuka komen kepada popup windows k, baru mesra pembaca nak komen..,cara dia tengok SINI <---------

***********


Gred B

Pandai NAF ni pilih nama NAF yang bermaksud Nurul Ainul Farhain..hehe..
Pertama sekali nak komen pasal blog NAF ialah header.., gua rasa header NAF terlalu simple.., cuba cari header yang simple dan smart ok..('',) tak pandai buat cari member2 yang pandai buat header..

Lagi satu cuba kurangkan entri setiap page kepada 3..,sekarang banyak sangat sebab ada lima..('',)


****************

Di ingatkan sekali lagi.., entri review ni gua buat skerana gua tak dapat on9 2 minggu kerana ditugaskan di Langkawi sempena LIMA

Mereka yang gua review ini telah mendapat kebenaran daripada tuan punya blog, sesiapa yang rasakan gua buat entri review ni kejar popular memang salah yer sayang...('',)

Sesiapa rajin singgah la blog mereka tiada paksaan dan jangan nak mengutuk jer kerja ok..ada blog ni bukan untuk mencari gadoh tapi untuk hiburan penulis..

review Part 1 dan Part 2  dan Part 3< klik


p/s : review mengikut giliran daripada entri sebelum ini

28 Orang Memberi Komen & Pendapat

bila la blog aku ko nak review ek jang....sabar menanti nih..haha

sapa yang cakap ujang kejar popular tu memang jahatlah... kita review ni sbb nak tolong sesama blogger je!

akak suka cara ujang review.. at least akak tau serba sedikit tentang blog tu!

blog kami bila :(

http://cikwanielovela.blogspot.com/

penantian yang menyeksakan.... huk3!

tgh goyang ni apo la gred blog den dapek nanti

brtmbah lg kenalan blog aku.. huhu eh gadis2 je ek yg mintak review

ehhh dah sampai yang ke bawah , takde gred pun .
ke dila yang rabun ?? haha

Salam ujang,
boleh tolong review and support entry ni tak?
http://julierosarina-julierosarina.blogspot.com/2011/12/sila-vote-for-support-si-cilik-comel-ni.html

tqvm.. ;)

nice job..keep on reviewing ok...erk ada org bantai ker???? tak de sebab kot...

assalamualaikum ujang...wah bestnya setiap hari ada blog baru la jom kita terjah yer...:)

sabar ya ujang, faham sgt ujang bkn berniat mcm tu tp org jea yg sengaja tak puas hati dgn ujang. jgn diambil kisah ya sbb saya suka baca blog ujang, bagus tau buat review mcm ni :D

oo hihi orait. sy memang malas gila nk buat header tu. anywy, thankyou so much :)

terima kasih, pasal list tu memang terfikir nak letak kat side bar, tapi kalau header tu rasanya nak kekal lah sahajalah..hehehe
. sib baik dapet gred b..okeylah..
kan,kan,kan??..

terima kasih!!!, review blog Lia.

terima kasih review belog abang zam
nice belog. cantik header.

huehue

agak2nya kan blog ala macik2 cam blog ahkak neh ada review ke? heheheh

untung sabut timbul....(*_*)

Sy punya bila? hikhikhik. Jemput-jemputla. :D

review lah belog zatiey jugak..nak thu jgk pndangan org lain thadp belog zatiey..

camner nak amik no giliran ni..
hehhehe

nak jugak.. :)

ehem...tak sudi review blog akak ke ujang.

jap nak jenguk yg pertama tu.cumil jek orgnyer.bw jap...

tak pernah pun orang nak review blog yuu..yuu nak jugak :(

bhahahaha.. gedik pulak..

nice la abg ujang.. terbaik la..=)

ujang,dari tadi bace mesti ujang lebih kepada header..tapi akak ni x eti buat header cantik2,camne nk buat..

blog sy ble ujang nk review ek ? huhu , x sbar nie nk tau reaksi ujang tntang blog sy :)


EmoticonEmoticon