Sunday, January 8, 2012

I Love U Sayang

Dalam dunia ini gua paling sayang ialah keluarga gua sendiri. dan gua pasti 99% insan yang normal akan sayang keluarga mereka sendiri yer dak..??

Selain keluarga gua sendiri.., gua ada sayang insan ini.., nak tahu siapa..????



Lisa Surihani..?? - oh tidak sama sekali.., gua dah tolak cinta dia..sebab tu dia kawin dgn yusri..hahaha
(Kisah bersama Lisa) <---klik





Heliza Helmi...?? - pun tidak sama sekali, tapi gua seronok berkawan dgn beliau




Juliana Evans..?? = jauh sekali gua akan memilih beliau.., pakai baju pun tak cukup kain..hahaha


Gua paling sayang ialah YANA...!!!!!!!!



Yana Samsudin...??? owh..mungkin tidak gua sayang Yang Samsudin, dia sayangkan gua mungkin..hihi
(kisah bersama Yana)



Insan Yang Gua Sayang ialah...!!!!!




YANA atau nama sebenar beliau ialah SITI LIYANA....!!!



Happy Bezday Sayang..!!!!!!


Selamat Hari Jadi buat isteri gua yang bernama SITI LIYANA.....('',)



***********

Selamat Hari Jadi juga kepada semua yang lahir pada 8 Januari, kepada Mat Gebu happy bezday gak ek..hihi


Sekian...Peace (~_^)v



p/s : gua nak romantik ni tak reti la...sorry...=)


42 Orang Memberi Komen & Pendapat

kim slm yana (^______^) smoga sihat baby dlm perut tu.. smoga korg bahagia selamanya insyaallah

huk aloh..tak mengaku romantik..sweet la tuh ^^

hepy birthday buat yana...ujang ko kasi hadiah apa?

happy besday sis yana! moga selamat melahirkan baby utk abg ujang yer :)

ok la tu... kira dah cukup romantik dah... hehehe

Hepi Birthday Yana!!..May All your Wishes come true!!..and smoge bahagia di samping Mr Ujang tu yer!!!...

slmt hri lahir yana=)..smg dpt baby cute=)

xpyh romantik sgt pn xpe.. sweet2 sudah.. haha.. may Allah bless both of u.. oh, bakal ber3 la kan

lalalala~ tak romantik. hehe! happy birthday! nak singgah blog puan Yana. hehe!

wah comelnye!!
oke suka gambar lastt!
sweet kottt! hee XD

assalamualaikum ujang...selamat hari lahir buat isteri tercinta ujang yer moga selamat melahirkn baby yg comel nanti...:)

Happy beday buat wife. Wah romantik dh ni

sweettnye ujang

happy bornday kak yana

ecece ada entry khas ghopenye..ai loike! jum lanje eskrim baskin robbin..hikhik ai lap u too! ^__^

hoyyeh. harijadi saya juga pada bulan ini... yew.. :-)

hepi besday utk bini ujang..:-)

hehe..tape..dh kira cam romantik la ni...

hepi besday utk ur wife

salam, nak ucap hepi besday gak kat Yana..isteri U ea...moga berbahagia selalu...tahniah.

hb k.yana...alahai...sweetnya dia...=)

ni paling romantik karekter lu la ni

hepi besday to kak yana!!!

smoga hepi dengn isteri tersayang..hehe


EmoticonEmoticon