Monday, December 5, 2011

Review blog lagi..meh tengok

Part 6

Minta maaf kepada semua yang gua tak sempat balas jejak., gua kesuntukan masa untuk online ketika berada di langkawi sekarang ini

Segala entri review ini memang gua buat sempena berada di Langkawi selama 2 minggu., kesemua entri yang keluar adalah autopublish yang gua telah siapkan sebelum gua sampai ke Langkawi, tengok SINI

Masih banyak blog yang gua tak sempat review dan gua akan cuba siapkan dengan mencuri masa online di lobby hotel..hehe



Gred C+

Amik kau nama blog kemain gempak...speaker sekolah..hihi

Gua tak paham kenapa mamat ni join gak review blog sebab gua tengok follower dia dah dekat 20k tu., tapi pelik kenapa takleh klik dan follow bilik klik butang tu..('',)

Dari segi layout gua tak berapa suka sebab terlalu gelap..,cuba lu tuka layout tempat tulis tu kaler putih baru terang mata nak baca.., bground blog takpa hitam...hihi,

Lagi satu gua kurang gemar dengan konsep readmore ..tapi baik untuk mendapatkan pageview..entri dah best apa kata bro tak guna readmore baru la mesra pembaca..('',) sekadar pendapat peribadi

Yang lain ok dah rasa...,cuma cuba letak gua dlm bloglist..hahaha


************


Gred A

Blogger ni namanya syafiq tapi dari url blog gua rasa orang panggil dia apek ker gua salah..haha

Dari pandangan gambar di atas pun rupa dia dah macam apek keeper malaysia yer dak..??

Ok dari segi template dan penulisan blog takda masalah semua dah ok.., cuma perlu susun sidebar tu ok

Iklan nuffnang yang bawah widget follower tu sepatutnya duduk bawah entri, try google cara letak ok.,

Widget follower tu rasanya lagi sesuai letak di sidebar,kasi lagi kemas ok apek..hee

Selain itu di sidebar yang gua blog tu gua tak pasti keperluannya..kalau ada keperluar biar jer kalau tak perlu buang hihi.., bloglist sesuai tempatnya di sidebar bukan di bawah.. yang lain semua ok dah..cuma perlu kan susunan kasi lagi kemas..

Lu punya entri dah ok dan bagus, rajin-rajin la update blog ok...('',)


************


Gred A
Akak ema ni gua kenal agak dah lama dah..hihi
Tak banyak benda yang perlu di ubah untuk blog mamema ni sebab semuanya dah ok cuma benda bawah header tu rasa tak perlu ada..hihi

Untuk iklan tu cuba letak atas header rasanya lagi kemas.,lepas tu ada beberapa link bawah header tu pun kalau nak letak juga cuba di sidebar ok. yang lain semua ok dah..

Kalau lagi cun header tu tulis nama blog jer tak perlu url blog dah..


************


 Mrs Eady


Nak review tetiba blog not found.....=(

 *******************

Gua review blog orang pun ada orang kata gua gila trafik...adoiyai.., sayang oi gua review ni gua tak amik trafik blog sesiapa pun la..,('',)

Dari gua review ni mana blog yang baca nak ikut sila la ikut..tanak ikut pun takpa..berblog ni BEBAS selagi kita tak kacau hak orang dan kutuk orang yer dak..???



Review Part 1 dan Part 2  dan Part 3 dan Part4 dan Part 5<--- klik


Sekian...Peace..('',)


p/s: separuh gaji bulan ini habis beli coklat di langkawi..hehe

20 Orang Memberi Komen & Pendapat

ade jugak yg x puas hati ke ujang buat review ni? huhu... rasanya ok je. kadang2 kita x sedar apa yg ada dlm blog kita tu, org lain x selesa. jd, dr review2 cmni, dapat la perbaiki kat mana2 yg x ok. kan. =)

blog ujang paling best sekali. blog ujang tak pernah kutuk orang. best!

mohon popularkan abang :)

many bloggers have been reviewed by you. they all great :D

Nasib baik aq join review ujang ni..bru aq tau blog aq bnyak yg prlu dprbaiki..tq ujang..

sebenarnya bila segmen macam ni dibuat membantu blogger tu sendiri untuk dapatkan trafik sendiri...yg anjurkan kira menyumbang la pada yang join...win-win situation kan...

*susah betul orang negative thinking nih*

tak sempat nak join review blog ujang ni T_T ade ke org kutuk? org tu tak puas hati kot ujang buat review. tp kite suke je baca blog ujang :)

review lagi...akak suka, boleh terjah blog diaorang!

jangan lupa beli coklat utk akak sikit ye...hehehee

assalamualaikum ujang..bestnya byk blog dah boleh diterjah...:)

kena hentam ker? diorang jeles kot...hehe..ok ape ujang wat cmni..pas komen blogger2 lain, ca pon dpt blja skali.. ^^

dah tk boleh buat lg ke?baru nak suruh review blog saya.. :(

thanks ujang. hehe! woha! dapat A juga! :) tq so much! nanti sy kasi baik. yeah! tak dapat update selalu sebab busy dengan study. huhu!

ye, ko tak salah. sy memang kena panggil apek. hehe! :)

time plkn, diorang cakap muka sy macam si apek goalkeeper.! woha! thanks ujang!!!

Yeah! Dapat A!!! :)

assalam.. weeweeettt.. ade main terjah2 blog yer.. ni yang best ni.. komen blog Ell skali ley? maklum ler.. baru lagi dlm berblogging ni.. bley dapat advise baikk punyer..eheheh :)

alaa ujang, buat pedulik jea. kitorang percaya yg ujang bkn kejar trafik tp cuma skadar nak share blogger yg lain sesama kita. bagus tau, aisyah suka baca :D

rmi yg hebat2 pn mintak di review gak ek?

terima kasih dik ujang yer... nasib baik dapat A...hehehe...akan cuba diubahkan...

org yg komen gitu kecewa u x review blog dia..dia yg nk traffic tp xdpt2..haha tettttt~

abg ujeng the bestt.. hekhek
tgok la adknye cekbolat ^^

guna urkl baru... www.ed-zwa.blogspot.com


EmoticonEmoticon