Thursday, May 22, 2014

RM100,000 Hadiah Utama Dari Yeos !!!


contest yeos

Sejak yeos buat peraduan boleh menang cash setiap hari ini.., dah segala semua jenis air keluar dorang gua dah rasa..hihi

Sebelum ini gua ada cerita mengenai Peraduan Yeos yer dak..? so sejak gua tau mengenai kontes ini boleh kata setiap minggu gua akan hantar penyertaan..tapi rezeki nak gua menang cash belum lagi...

Takpe sebab peraduan ini masih on lagi sehingga 31 Mei ini..so tak menang cash yang ada sekarang mana tau gua boleh menang hadiah utama iaitu RM 100,000...!!!!!!!!!!!!!!! fuh fuh fuh

Sejak gua minum Yeos ni ramai kawan gua tanya kenapa.., so gua jawap la sebab nak menang RM100,000.., dorang kata gua gila..hahahahah

Lepas tu ada tanya gua "kalau kau menang RM100k.., kau nak buat apa..??"

KALAU GUA MENANG RM100K

Kalau gua menang RM100,000 sebagai umat islam.., opkos la gua nak langsaikan Rukun Islam kita iaitu mengerjakan Haji...Insyallah.

Selain itu gua nak jadikan modal buat renovate rumah ataupun beli rumah baru...hehe..,cita-cita gua tinggi tapi tindakan tak tinggi..grrrrrrrrrrrrrrrr 


Kepada korang yang baru tau pasal peraduan ini jom la join kontes simple ini.., ada gua ceritakan detail di entri INI . Cara korang nak menang pun ada gua kongsikan di entri INI.

Yeo’s 80 Days Drink to Cash Contest menawarkan hadiah wang tunai bernilai RM500,000 dan 72 iPad untuk anda menangi.

Hadiah Utama
1 x RM100,000 9 x RM1,000

Hadiah Harian
1 x RM3,000 x 80 hari 9 x RM100 x 80 hari

Hadiah Istimewa
1 x RM10,00 x 8 tempoh cabutan 9 x iPads x 8 tempoh cabutan





Cara nak join boleh tengok di Yeos

***********************************

3 Orang Memberi Komen & Pendapat

Amin!! Semoga hasrat ujang tercapai. All the best ye. Hehehehe

siapa lah yang bakal dapat RM100K tu... mesti gembira sangat tu kan....


EmoticonEmoticon