Skodeng Cikgu

Masa gua form 3.. ada seorang cikgu yang boleh dikatakan satu kelas agak kurang suka dengan dia...,(tak baik wei..!!)

Imej cikgu ini bertudung tetapi berjambul..., korang dapat bayangkan tak....??

Cetek sungguh pemikiran yang tak dapat bayangkan tu...maksud gua macam nie la..grrrrr

(gambar hiasan)

Gua nak cita pun cuak gak ni...takut cikgu tu baca blog gua..hahahaha..., takpa2..benda dah lepas...('',)

Dipendekkan cerita.., masa sambutan HARI GURU kitaorang satu kelas pakat-pakat nak kasi hadiah dekat CIKGU S ni..kepala dia ketua kelas gua WAFI nama dia

Gua dengan ketua kelas gua pakat2 nak kasi hadiah sambil memerli dia...hihi.., kitaorang pun beli2 bungkus2 terus ke bilik guru..

Se sampai jer di bilik guru......

tok tok tok...<--bunyi ketuk pintu

Gua : samekom cikgu

Cikgu S : Eh eh....w'salam, ada apa ni tak pergi makan ker..??

Gua : takda apa cikgu..saja nak kasi hadiah dekat cikgu...

Cikgu S : eh eh...terima kasih, ingat juga uols dekat saya yer...( happy gila dia)

Gua : ni hadiah iklas dari 3 bakti untuk cikgu sempana hari guru..

Cikgu S : *senyum simpul....

Gua dan member gua terus belah sambil menahan gelak...., sambil-sambil tu gua dan member gua skodeng dia dari jauh nak tengok dia bukak ke tak hadiah tu...

Sekali dia tak bukak lagi..derm..., gua dan member gua terus balik kelas bagitau rakan2 lain hadiah dah kasi....hehe.., yang lagi bestnya..masa hari guru tu satu kelas ponteng kelas...sengal..!!!!

Korang nak tau hadiah apa kitaorang kasi.....???

Nie hadiahnya 

Anak Tudung
(gambar pinjam dari sini)


Lepas kes kasi hadiah tu....cikgu tu terus jadi malu....gua rasa bersalah gila..., dan terasa macam jahat gila dengan perangai budak2 kelas gua...derm..!!

Tak patut betul ada perangai macam nie...gua tengah sedih ni...sebab gua dah insaf...=(

( Gambar budak-budak 3Bakti , WAFI yang baju merah)


Sekian...Peace (~_^)v

"Rindu pulak zaman nakal2 dekat sekolah....!!"


P/S : Kalau gua jadi cikgu sesuai tak ek..??


{ 74 comments.. read them below or add one }

Isteri Encek Bard Isteri Encek Bard May 16, 2011 at 12:47 PM
adeh terbayang muker cikgu tu masa bukaka hadiah... tapi memang teringat zaman nakal kat sekolah nie.. hihihi
mOoN mOoN May 16, 2011 at 12:47 PM
memang ang jaat...isk..isk..isk...
NURUL AINI NORAZMAN NURUL AINI NORAZMAN May 16, 2011 at 12:48 PM
habis la murid2 malaysia dpt cikgu mcm ko ujang,.HAHAHA
Cik Tqah Cik Tqah May 16, 2011 at 12:48 PM
haha.. aku juga pernah bertindak kejam kat ustazah aku dulu
miss frog miss frog May 16, 2011 at 12:48 PM
agagaga....sian cikgu to...
MamaEma MamaEma May 16, 2011 at 12:49 PM
tak sesuai...dah terang2 jahat sangat....hehehe
Cik Eka Cik Eka May 16, 2011 at 12:51 PM
hahaha..ko jahat gak eh...akus etakat doa tayar cikgu pancit jer..hahahahaha

http://www.facebook.com/l.php?u=http%3A%2F%2Fekahafizy.blogspot.com%2F2011%2F05%2Fcikgujangan-rotan-saya.html&h=155ca
whitelover whitelover May 16, 2011 at 12:52 PM
hahahahahahaha..sure bengang gila seminit cikgu tu
~Kirin Selama Perak~ ~Kirin Selama Perak~ May 16, 2011 at 12:53 PM
terbaik la..
guna psycho ja cikgu S tu..
tapi aku tak boleh trima kau jadi cikgu la,ujang.
wakkakaa!
:D
zEri sAfEerA zEri sAfEerA May 16, 2011 at 12:54 PM
hakhak :)) nakal jugak la. tp ok la 2. hurm,,,
Rozuan Ismail Rozuan Ismail May 16, 2011 at 12:54 PM
haha.tak baik sentapkan cikgu.huhu
Ainul Hayat Ainul Hayat May 16, 2011 at 12:55 PM
aku nak gak tawu...ape jadi selepas kejadian tu? Cikgu bertudung sambil berjambul lagi ke x?
Faris Adli Faris Adli May 16, 2011 at 12:56 PM
nasib baik tak bagi tutorial cara2 pakai tudung yang sebenar :-)
Sabihah Sabihah May 16, 2011 at 12:57 PM
hahaha...kelakar laa...takpe2..sume tu dah jd kenangan kan??kalo takde benda2 nakal cmni, kite tak ingat zaman sekolah ^_^
Ujang9897 Ujang9897 May 16, 2011 at 12:57 PM
cerita lepas tu gua malas cerita..hahahahahah


bahaya2
waN Mohd Salim waN Mohd Salim May 16, 2011 at 12:58 PM
erkkkkkkkk ni ape daaaaaaaaaaaaaaa
♥sophie♥ ♥sophie♥ May 16, 2011 at 1:02 PM
pehh sentap ah cikgu tu ek.. haha
Heidi Shafiq Heidi Shafiq May 16, 2011 at 1:03 PM
baik ko carik cikgu tu skrg gak gi mintak maap.. haisshh..
aslann aslann May 16, 2011 at 1:06 PM
HAHA. takpe biar die malu sekarang. jangan malu di kemudian hari.
n!cK n!cK May 16, 2011 at 1:08 PM
ahahahhaha..mesty cikgu 2 meleleh air mate kan tgk hadiah 2..ngaaa..:P
saiful@SESTRONOVA saiful@SESTRONOVA May 16, 2011 at 1:09 PM
lawak bebenor.. sian kat cikgu tuh.. hehe
Pijahh' de-Arr Pijahh' de-Arr May 16, 2011 at 1:19 PM
cikgu tu pakai tak...??

heheee~
mas saari mas saari May 16, 2011 at 1:22 PM
memang nakal...
mesti terasa gile cikgu tu!
zuwaidah zuwaidah May 16, 2011 at 1:30 PM
kasihan kat cikgu tu..mesti sedey huhuhuhu...tak pe...kalau cikgu tu ingat balik, mesti dia tersenyum sendiri kan
Scya Lollita Scya Lollita May 16, 2011 at 1:49 PM
BUDAK2 laki ni kalo x buat nakal mmg x sahhh -__-''
Bella Bell Bella Bell May 16, 2011 at 2:04 PM
sesuai kot jadi cikgu..nanti murid2 kena kan awak semula..haha!!~
Jangan Kalot Jangan Kalot May 16, 2011 at 2:14 PM
haha. ades. memang la seronok. tapi kena jugak jaga air muka cikgu tu dalam berdakwah. :)

Segmen Hari Guru Cikgu: Perdana Menteri Turut Membintangi Video Klip JanganKalot (video)
wanda arry wanda arry May 16, 2011 at 2:17 PM
heh..bgus2..berdakwah secara diam2 wpun korang nakal...wanda nakal len skit..xde la perli2 cikgu
Ain Zulaikha Ain Zulaikha May 16, 2011 at 2:25 PM
hahahahah tersentap cikgu tu mesti punyaaaaa hahahha
Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine May 16, 2011 at 2:31 PM
pastu cikgu ko antar surat resign x keeseokan harinye.. :)
Lydia Miza(Aidyl Azim) Lydia Miza(Aidyl Azim) May 16, 2011 at 2:33 PM
mesti cikgu malu..keh3.tp cikgu leh terpk..pandainyer murid aku pk psl aurat
ibu qaleesya ibu qaleesya May 16, 2011 at 2:33 PM
bgus jugak ko buat camtu.. bia cikgu tu insaf..huhuhu eh ko tak boleh jadi cikgu. nanti anak murid pijak kepala weh... demm
ila ila May 16, 2011 at 2:35 PM
kesiannya cikgu tu..
pastu dye pakai x ank tudung tu?
hahahah
GamUHU GamUHU May 16, 2011 at 2:46 PM
terbaik la ujang. makan dalam ouh!
APi APi May 16, 2011 at 2:47 PM
aku rasa kau boleh jadi cekgu ujang..
cekgu pendidikan seks..
keh keh keh
zacky ~786~ zacky ~786~ May 16, 2011 at 2:56 PM
hehe.. ~ mmg lawak.. nasib tak kena sebat..
*luv Syahnia* *luv Syahnia* May 16, 2011 at 2:56 PM
apelah cite skang
ckgu jambul tu kan???
hihi
Pink Frogy Pink Frogy May 16, 2011 at 3:05 PM
Owh ko lar yang bg mak sedara aku serkup tue... waaaaaa.. kantoi...
Tok Esah Tok Esah May 16, 2011 at 3:09 PM
hahaha, jahat2 ujang pun ade baiknya!!

bgus gak bg hadiah tuh!! nice
Ain Asrar Ain Asrar May 16, 2011 at 3:21 PM
mesti sentap giler cikgu tu .adeyh! tapi pengalaman paling best adalah waktu sekolah kan kan kan :D
Cik Yatt Cik Yatt May 16, 2011 at 3:34 PM
hahaha..nakal..sekarang nakal lagi tak.?
KAMIHIDUP KAMIHIDUP May 16, 2011 at 3:38 PM
oklah tu, sekurangnya cikgu tu sedar. :)
NisaAdnan NisaAdnan May 16, 2011 at 3:38 PM
KENAKALAN MMG DAH SEBATI
DLM JIWA. HAHA MALOO
GILER LA CEGU TU. HAHAK
halila Ibrahim halila Ibrahim May 16, 2011 at 3:49 PM
memang sah2 kau nakal dari budak2 ujang
qasehraihan qasehraihan May 16, 2011 at 3:54 PM
nakal ke gtu..
manada..
dh benda baik..nk suruh cikgu tutup orat xpe la..hehe
OrchidBalqis OrchidBalqis May 16, 2011 at 4:18 PM
mmg naughty btoi..
bsa la zman sek mmg cmtu..
kenangan terindah.. hahah
THE LEKAT LEKIT STORY THE LEKAT LEKIT STORY May 16, 2011 at 5:42 PM
Ujang nak jadi cikgu?? Boleh jer.. tp takut semua buat karangan pendek2 mcm entri Ujang gak pastu semua tulis cerita kelakar yg kenakan kawan2.
TERKINI : JANGAN TANAM KUCING MATI NANTI KENA PANAH PETIR
TERKINI : PLAGIAT! HAK CIPLAK TERPELIHARA
TERKINI : HIDUP KAU TAK BEST SEBAB TU KAU TAK CERITA
Raihana Rahman Raihana Rahman May 16, 2011 at 6:28 PM
taksesuai2. nnti ank murid terikut perangai nakal tu. =)
risa risa May 16, 2011 at 7:06 PM
hahahaha...mau jadi cekgu ke dear?? meh jadi cikgu anak2 akak dulu..kalau lulus baru leh jadi cikgu kat luor sana...erkssss ape kejadahnye nak jadikan ujang guru anak2 aku aihhhh...
tak pasal2 kang aku pegang rotan..nak rotan cikgu ujang..kannnn
Hanim Mahali Hanim Mahali May 16, 2011 at 7:11 PM
hahaha.... sesuai ke??? mau tunggang langgang semua murid-murid dalam kelas tu nanti jadinya...
De'din De'din May 16, 2011 at 7:11 PM
nakal kalo ada batasnya xpe,,
tpi kan,, muka cikgu tu mesti pelik kan ! apepasal budak2 ni bgi bnda ni,, haha
cpahniza cpahniza May 16, 2011 at 9:24 PM
lingkup budak2 kl k jd cikgu jang!
alexa yussida alexa yussida May 16, 2011 at 9:27 PM
okila tuh teguran makan dalam utk cikgu tuh:D

ko jd cikgu?janganlah wei..abes bebudak otak kuning..bahaya2
pha is pha is May 16, 2011 at 9:46 PM
bagus la tu.. mgkin hadiah tu boleh menginsafkan beliau.. hahaha
Titisan Hujan Titisan Hujan May 16, 2011 at 9:55 PM
cara yang paling berhemah kt dunia nie...

weee~~~~
cantekk cantekk May 16, 2011 at 11:01 PM
ko tak payah la jadik cekgu jang...
ko jadik bapak je cukup

;-D
udin udin May 16, 2011 at 11:09 PM
hahaha.. lu mmg sempoi bro.. kompem skang ni chekgu tu dah insaf.. siap pakai tudung labuh lagi kott.. hahaha.. ;p
Gee Gee May 16, 2011 at 11:20 PM
hehe..jaat..tp bagus jugak..hehe
ishiko ishiko May 17, 2011 at 1:23 AM
*yess!!! blh komen da.. ptg td singgah xleh komen^^

esshhh.. kesian chegu tu.. tp xpa la da insaf kan..
cikida cikida May 17, 2011 at 2:01 AM
kui2...ade jugak anak murod camni ek..ahhah..lawak2..kenangan tu..bia la nakal2 dulu2,,bru ade kngn tok ingta balik skrg kan.heehe.time reunion kalau cite balik ni konpem2 menanges gelak jee.=p
Ct Arina Ct Arina May 17, 2011 at 10:51 AM
tak payah la wey. kang tak pasal2 anak wa nnt terjadik anak murid lu. terpesong trus akidah die. haha
miRa'e miRa'e May 17, 2011 at 1:06 PM
mak aih kesian cikgu tuhhh..haha
Me Me May 16, 2012 at 12:09 PM
perghhh!!...mesti cikgu tu ingat sampai bila2..dan mesti dia berterimakasih jugak sebab dah tolong tutup aurat dia sepenuhnya!!
Phat Phat May 16, 2013 at 3:17 PM
power jang kau mmg power hihih
nyanyisunyi nyanyisunyi May 16, 2014 at 6:16 PM
Apa jadi lepas tu..cikgu hang tu tutup tk jambul.dia?