Monday, May 16, 2011

Skodeng Cikgu

Masa gua form 3.. ada seorang cikgu yang boleh dikatakan satu kelas agak kurang suka dengan dia...,(tak baik wei..!!)

Imej cikgu ini bertudung tetapi berjambul..., korang dapat bayangkan tak....??

Cetek sungguh pemikiran yang tak dapat bayangkan tu...maksud gua macam nie la..grrrrr

(gambar hiasan)

Gua nak cita pun cuak gak ni...takut cikgu tu baca blog gua..hahahaha..., takpa2..benda dah lepas...('',)

Dipendekkan cerita.., masa sambutan HARI GURU kitaorang satu kelas pakat-pakat nak kasi hadiah dekat CIKGU S ni..kepala dia ketua kelas gua WAFI nama dia

Gua dengan ketua kelas gua pakat2 nak kasi hadiah sambil memerli dia...hihi.., kitaorang pun beli2 bungkus2 terus ke bilik guru..

Se sampai jer di bilik guru......

tok tok tok...<--bunyi ketuk pintu

Gua : samekom cikgu

Cikgu S : Eh eh....w'salam, ada apa ni tak pergi makan ker..??

Gua : takda apa cikgu..saja nak kasi hadiah dekat cikgu...

Cikgu S : eh eh...terima kasih, ingat juga uols dekat saya yer...( happy gila dia)

Gua : ni hadiah iklas dari 3 bakti untuk cikgu sempana hari guru..

Cikgu S : *senyum simpul....

Gua dan member gua terus belah sambil menahan gelak...., sambil-sambil tu gua dan member gua skodeng dia dari jauh nak tengok dia bukak ke tak hadiah tu...

Sekali dia tak bukak lagi..derm..., gua dan member gua terus balik kelas bagitau rakan2 lain hadiah dah kasi....hehe.., yang lagi bestnya..masa hari guru tu satu kelas ponteng kelas...sengal..!!!!

Korang nak tau hadiah apa kitaorang kasi.....???

Nie hadiahnya 

Anak Tudung
(gambar pinjam dari sini)


Lepas kes kasi hadiah tu....cikgu tu terus jadi malu....gua rasa bersalah gila..., dan terasa macam jahat gila dengan perangai budak2 kelas gua...derm..!!

Tak patut betul ada perangai macam nie...gua tengah sedih ni...sebab gua dah insaf...=(

( Gambar budak-budak 3Bakti , WAFI yang baju merah)


Sekian...Peace (~_^)v

"Rindu pulak zaman nakal2 dekat sekolah....!!"


P/S : Kalau gua jadi cikgu sesuai tak ek..??


Artikel Terkait

74 comments

adeh terbayang muker cikgu tu masa bukaka hadiah... tapi memang teringat zaman nakal kat sekolah nie.. hihihi

memang ang jaat...isk..isk..isk...

habis la murid2 malaysia dpt cikgu mcm ko ujang,.HAHAHA

haha.. aku juga pernah bertindak kejam kat ustazah aku dulu

tak sesuai...dah terang2 jahat sangat....hehehe

hahaha..ko jahat gak eh...akus etakat doa tayar cikgu pancit jer..hahahahaha

http://www.facebook.com/l.php?u=http%3A%2F%2Fekahafizy.blogspot.com%2F2011%2F05%2Fcikgujangan-rotan-saya.html&h=155ca

hahahahahahaha..sure bengang gila seminit cikgu tu

terbaik la..
guna psycho ja cikgu S tu..
tapi aku tak boleh trima kau jadi cikgu la,ujang.
wakkakaa!
:D

hakhak :)) nakal jugak la. tp ok la 2. hurm,,,

haha.tak baik sentapkan cikgu.huhu

aku nak gak tawu...ape jadi selepas kejadian tu? Cikgu bertudung sambil berjambul lagi ke x?

nasib baik tak bagi tutorial cara2 pakai tudung yang sebenar :-)

hahaha...kelakar laa...takpe2..sume tu dah jd kenangan kan??kalo takde benda2 nakal cmni, kite tak ingat zaman sekolah ^_^

cerita lepas tu gua malas cerita..hahahahahah


bahaya2

erkkkkkkkk ni ape daaaaaaaaaaaaaaa

pehh sentap ah cikgu tu ek.. haha

baik ko carik cikgu tu skrg gak gi mintak maap.. haisshh..

HAHA. takpe biar die malu sekarang. jangan malu di kemudian hari.

ahahahhaha..mesty cikgu 2 meleleh air mate kan tgk hadiah 2..ngaaa..:P

lawak bebenor.. sian kat cikgu tuh.. hehe

memang nakal...
mesti terasa gile cikgu tu!

kasihan kat cikgu tu..mesti sedey huhuhuhu...tak pe...kalau cikgu tu ingat balik, mesti dia tersenyum sendiri kan

BUDAK2 laki ni kalo x buat nakal mmg x sahhh -__-''

sesuai kot jadi cikgu..nanti murid2 kena kan awak semula..haha!!~

haha. ades. memang la seronok. tapi kena jugak jaga air muka cikgu tu dalam berdakwah. :)

Segmen Hari Guru Cikgu: Perdana Menteri Turut Membintangi Video Klip JanganKalot (video)

heh..bgus2..berdakwah secara diam2 wpun korang nakal...wanda nakal len skit..xde la perli2 cikgu

hahahahah tersentap cikgu tu mesti punyaaaaa hahahha

pastu cikgu ko antar surat resign x keeseokan harinye.. :)

mesti cikgu malu..keh3.tp cikgu leh terpk..pandainyer murid aku pk psl aurat

bgus jugak ko buat camtu.. bia cikgu tu insaf..huhuhu eh ko tak boleh jadi cikgu. nanti anak murid pijak kepala weh... demm

kesiannya cikgu tu..
pastu dye pakai x ank tudung tu?
hahahah

terbaik la ujang. makan dalam ouh!

aku rasa kau boleh jadi cekgu ujang..
cekgu pendidikan seks..
keh keh keh

hehe.. ~ mmg lawak.. nasib tak kena sebat..

apelah cite skang
ckgu jambul tu kan???
hihi

Owh ko lar yang bg mak sedara aku serkup tue... waaaaaa.. kantoi...

hahaha, jahat2 ujang pun ade baiknya!!

bgus gak bg hadiah tuh!! nice

mesti sentap giler cikgu tu .adeyh! tapi pengalaman paling best adalah waktu sekolah kan kan kan :D

hahaha..nakal..sekarang nakal lagi tak.?

oklah tu, sekurangnya cikgu tu sedar. :)

KENAKALAN MMG DAH SEBATI
DLM JIWA. HAHA MALOO
GILER LA CEGU TU. HAHAK

memang sah2 kau nakal dari budak2 ujang

nakal ke gtu..
manada..
dh benda baik..nk suruh cikgu tutup orat xpe la..hehe

mmg naughty btoi..
bsa la zman sek mmg cmtu..
kenangan terindah.. hahah

Ujang nak jadi cikgu?? Boleh jer.. tp takut semua buat karangan pendek2 mcm entri Ujang gak pastu semua tulis cerita kelakar yg kenakan kawan2.
TERKINI : JANGAN TANAM KUCING MATI NANTI KENA PANAH PETIR
TERKINI : PLAGIAT! HAK CIPLAK TERPELIHARA
TERKINI : HIDUP KAU TAK BEST SEBAB TU KAU TAK CERITA

taksesuai2. nnti ank murid terikut perangai nakal tu. =)

hahahaha...mau jadi cekgu ke dear?? meh jadi cikgu anak2 akak dulu..kalau lulus baru leh jadi cikgu kat luor sana...erkssss ape kejadahnye nak jadikan ujang guru anak2 aku aihhhh...
tak pasal2 kang aku pegang rotan..nak rotan cikgu ujang..kannnn

hahaha.... sesuai ke??? mau tunggang langgang semua murid-murid dalam kelas tu nanti jadinya...

nakal kalo ada batasnya xpe,,
tpi kan,, muka cikgu tu mesti pelik kan ! apepasal budak2 ni bgi bnda ni,, haha

lingkup budak2 kl k jd cikgu jang!

okila tuh teguran makan dalam utk cikgu tuh:D

ko jd cikgu?janganlah wei..abes bebudak otak kuning..bahaya2

bagus la tu.. mgkin hadiah tu boleh menginsafkan beliau.. hahaha

cara yang paling berhemah kt dunia nie...

weee~~~~

ko tak payah la jadik cekgu jang...
ko jadik bapak je cukup

;-D

hahaha.. lu mmg sempoi bro.. kompem skang ni chekgu tu dah insaf.. siap pakai tudung labuh lagi kott.. hahaha.. ;p

hehe..jaat..tp bagus jugak..hehe

*yess!!! blh komen da.. ptg td singgah xleh komen^^

esshhh.. kesian chegu tu.. tp xpa la da insaf kan..

kui2...ade jugak anak murod camni ek..ahhah..lawak2..kenangan tu..bia la nakal2 dulu2,,bru ade kngn tok ingta balik skrg kan.heehe.time reunion kalau cite balik ni konpem2 menanges gelak jee.=p

tak payah la wey. kang tak pasal2 anak wa nnt terjadik anak murid lu. terpesong trus akidah die. haha

mak aih kesian cikgu tuhhh..haha

perghhh!!...mesti cikgu tu ingat sampai bila2..dan mesti dia berterimakasih jugak sebab dah tolong tutup aurat dia sepenuhnya!!

power jang kau mmg power hihih

Apa jadi lepas tu..cikgu hang tu tutup tk jambul.dia?


EmoticonEmoticon