Thursday, December 15, 2011

Blog Terakhir Gua Review

Part 12

Dah siap pun segala kerja rumah gua...hehe

Blog seterusnya...


Gred B

Putih suci jer masuk blog ni..hehe.., header sempoi..ok jer..('',)

Dari segi layout dan templet rasa terlalu simple sangat sebab takda kotak.., elok dekat entri tu ada kotak membezakan penulisan dalam entri dan juga background...paham tak ni ek., hihi..ala macam kebanyakan blog la..ada frame..baru kemas yer dak.?

Benda yang tinggalkan link dekat bawah sekali tu tak perlu ada pun takpa ok., agak kurang kepentingannya..,buat semak blog jer...('',)

Yang busuk.org bawah tu tak perlu ada pun takpa..hee

Lagi satu kalau mouse halakan kepada mana-mana link, nanti akan ber blink2 kan, yang macam dekat header tu kalau mouse kita halakan ke header dia blink2 cuba buang benda tu.., agak kurang best ok.

Dari segi entri banyakkan idea berceloteh ek..lain2 takda masalah...



Gred B+

Header smart dan sempoi....('',)

Terus terang cakap url blog dan nama susah nak ingat.., penting pemilihan nama blog dan url blog ni.., orang akan google nama blog kita ('',)

Blog ni gua tengok takda bloglist.., elok letak la bloglist supaya rajin sikit singgah blog kawan-kawan yer dak..? jangan lupa letak blog gua sekali dalam bloglist ok..hihi

Yang lain takda masalah sebab takda widget merepek.., entri pun gua tengok sempoi dan tak berat untuk dibaca.

Rajin-rajin la update blog, lama-lama akan ramai singgah dan suka blog ang...('',)



Gred B

Header adik ni terpangpang wajahnya..tak caya pergi wusha blog dia..hehe..

Erm..masuk blog ni gua rasa dia baru lagi ada blog ker gua silap..hehe

Dari segi entri pun banyak segmen dan juga info-info.., perkara biasa ada blog memang akan banyak dengan entri macam ni yer dak..?? tapi takpa bagus teruskan update sambil belajar mantapkan penulisan..

Pertama sekali cuba tuka komen kepada pop windows ok., caranya tengok SINI <----- untuk mesra pengomen

Dari segi templete blog dan layout takda masalah.., biarkan macam yang ada sekarang ni jangan tambah apa-apa widget yang merepek ok..

Shoutmix yang ang gunakan ni agak tidak mesra pengguna, tuka shoutmix yang lain ok..,sebab gua pun tak reti..hahaha

Lagu dalam blog tu sebaiknya buang ok, sebab pembaca blog ni kadang-kadang bekerja di opis.., kalau buka blog ang keluar lagu nanti dengar pulak satu opis..,jadi agak tidak mesra pembaca...

Bloglist ang pulak cuba display dalam 5 blog sahaja.., lagi satu list bloglist tu gua tengok ada blog yang dah lama tak update pun ang letak.., elok letak blog yang rajin update paling tak pun last update 2 minggu, elok letak blog gua sekali..haha

Gua tak pasti la owner blog ni baca ke tak gua review ni...apa pun teruskan update blog ok.

************************

Akhirnya selesai juga kerja rumah gua mengupdate entri Review..yezza..!!  boleh la gua kembali update entri seperti biasa...('',)

Review Part 1 dan Part 2  dan Part 3 dan Part4 dan Part 5 dan Part 6 dan Part 7 
dan Part 8 dan Part 9  dan Part 10 dan Part 11<--- klik


Sekian...Peace (~_^)v


p/s :

23 Orang Memberi Komen & Pendapat

berjaya juga habiskan kerja sekolah...

11 part . banyak gila . tahniah habis dengan cemerlang :)

ada email for paid adv but no reply until now ..plz check okie..
order.kznabihah@gmail.com ;)

eh tetiba pink kat sini..ceq salah blog ka ni?

ingt tak habis² lg keje rmh..=P


p/s: abg nmpk jambu bila pakai pink..lalala~

guwa tgk semua header blogger2 gempakkk lah berbanding guwa. haha

weh maneboleh last blog ak ko xreview lagikkk... -.-'

alhamdulillah selesai kerja..heheh

assalamualaikum ujang...nape hari ni bertukar warna pink la...cun gak colornya...:)

hai abang kentut..blog saya xnak review?hahaha...

tamat dah? nasib baik saya awal submit. hehe! :)

hahaha..abes dh ea keje sekola..lawak la ujang

haha tahniah ujang dpt jugak habiskan kerja skolah.. :D

wah.. thnx ujang sbb review ^^

Rseny dah lama kan segmen review niehkan?

syukurlah dah siap kerja rumah ^^


EmoticonEmoticon